Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Εγκαίνια το πρωί στη ΣΕΤΤΗΛ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ- ΥΕΘΑ- ΕΓΚΑΙΝΙΑ 2ου ΚΕΚ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΗΛΕΙΑΣ


Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης και η υπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας κ. Φάνη -Πάλλη Πετραλιά, θα εγκαινιάσουν αύριο Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009, το 2ο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) των Ενόπλων Δυνάμεων στη Σχολή Εκπαίδευσης Τεχνιτών Τηλεπικοινωνίας (Σ.Ε.ΤΗΛ), στον Πύργο Ηλείας. Η Σ.Ε.ΤΗΛ. που πιστοποιήθηκε ως Κ.Ε.Κ από το Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ), θα παρέχει πιστοποιημένη εκπαίδευση για τις ειδικότητες Τεχνίτη Τηλεπικοινωνιών , Οπτικο-ηλεκτρονικών Συστημάτων, Ηλεκτρονικών Συστημάτων Ελέγχου Πυρός και Συστημάτων Πληροφορικής.

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Aπό το Memorial στο Guantanamo....




H Δυτική Ελλάδα εκπέμπει S.O.S.....




Memorial φυσικά χαρακτηρίζουμε το Νοσοκομείο Πύργου....που όπως έχουμε ξαναπεί προσφέρει ξεμάτιασμα με το λάδι λόγω έλλειψης προσωπικού....


Δείτε προηγούμενες αναρτήσεις μας και καταγγελίες των εργαζομένων:
http://pyrgosilias.blogspot.com/2009/07/blog-post_3790.html

Ως Guantanamo τώρα χαρακτηρίζουν οι εργαζόμενοι το Πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρίου. Κρέμασαν σημαίες και διαμαρτύρονται γιατί μετά το σεισμό της Ανδραβίδας εδώ και ενα χρόνο δηλαδή το αλλο μεγαλο νοσοκομείο της Πάτρας ο Άγιος Ανδρέας το οποιο ειχε κριθεί ακατάλληλο , ακόμα να επισκευαστεί ... με αποτέλεσμα ολόκληρη η Νοτιοδυτική Ελλάδα και Ιόνια νησιά να εξυπηρετούνται ΜΟΝΟ απο το Ριο.

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

H ελευθερία του λόγου δεν τιθασεύεται




Αν δεν τα γράφαμε στα blog θα τα γράφαμε στους τοίχους όπως οι συμπολίτες μας στις φωτογραφίες αλλά...




Στην εφημερίδα Πατρίς το Σάββατο διαβάσαμε ένα σχόλιο για το γεγονός πως έχουν αυξηθεί τα blog της Ηλείας και εκμεταλλεύονται οι Bloggers την ανωνυμία για να τα χώνουν στους τοπικούς άρχοντες.Να ξέρετε λοιπόν πως τα blog δεν έχουν ανωνυμία.Απλά αποτελούν ένα βήμα ελευθερίας της έκφρασης συνταγματικά κατοχυρωμένης.
Η διαφορά των blogger με αυτούς που γράφουν από τα αρχαία χρόνια στους τοίχους είναι πως ο blogger έχει όνομα και έχει και ηλεκτρονική ταυτότητα.Αυτό τον καθιστά επώνυμο.Δεν μπορεί λοιπόν κάποιος που έχει ένα blog να μην υπακούει σε νόμους, αρχές και δεοντολογία.Μάλιστα πρέπει να είναι πιό προσεκτικός και από τον ανώνυμο ή επώνυμο δημοσιογράφο γιατί ο δημοσιογράφος έχει και μια εφημερίδα που μπορεί και να τον υπερασπιστεί ενώ αυτός είναι ανυπεράσπιστος.Ο Blogger όμως μπορεί να λέει αυτά που πιστεύει χωρίς να λογοκρίνεται από τον αρχισυντάκτη του.

Όσο για το θέμα του κλεισίματος των blog (έκλεισαν το blog του δημοσιογράφου Παπαγιάννη) κάτι που θα βόλευε πολλούς...συμφωνούμε απόλυτα με την άποψη του blog SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR που παρατίθεται παρακάτω:
Είμαστε με κάθε τρόπο αντίθετοι στο κλείσιμο οποιουδήποτε blog. Μοναδική εξαίρεση η παιδική πορνογραφία και η προτροπή σε χρήση, ή διαφήμιση ναρκωτικών. Όλα τα άλλα είναι νομικά ελέγξιμα και μπορούν να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι διαχειριστές αφού υπάρξουν ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ αποφάσεις που να βεβαιώνουν την συκοφαντία οποιουδήποτε πολίτη. Το ΚΛΕΙΣΙΜΟ όμως ενός ιστότοπου αποτελεί ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ του Συντάγματος και πλήττει την Ελεύθερη διακίνηση των ιδεών. Των ΟΠΟΙΩΝ ιδεών.Δηλαδή το pressmme ήταν πιο επικίνδυνο απο το inymedia που κατηύθυνε τους κουκουλοφλώρους στην καταστροφή ΚΡΑΤΙΚΗΣ και ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ περιουσίας, με server ΜΕΣΑ απο το ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, με ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΞΟΔΑ; Ακόμα και για το indymedia, δεν θέλουμε ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ να κλείσει. Ζητάμε απο την Πολιτεία, να εφαρμόσει την αρχή της ΙΣΗΣ μεταχείρισης. Να λειτουργούν τον ιστότοπό τους ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ και να πληρώνουν ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ και να διακινδυνεύουν ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ. Σκεφτείτε , ΑΝ τις υποτιθέμενες παραβάσεις του pressmme τις έκανε το indymedia που έχει κάνει τρισχειρότερες ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΕΣ πράξεις, θα εχαιρε -και ΧΑΙΡΕΙ-ΑΣΥΛΙΑΣ λόγω πανεπιστημιακού .... ΑΣΥΛΟΥ!!ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΑΣ:Πως επιβάλλεις ποινή, σε κάποιον ή σε κάτι που έχει κατηγορηθεί, αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ καταδικασθεί;


Επικίνδυνα καρπούζια και κολοκύθες....







Ίσως σε πολλούς φαίνονται γραφικά και όμορφα τα πρόχειρα κιόσκια που έχουν στήσει μικροπωλητές κατά μήκος των Εθνικών οδών Πάτρας-Πύργου και Πύργου-Καλαμάτας...όμως τα καρπούζια και οι κολοκύθες μπορεί να αποβούν μοιραία τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους εργαζόμενους πωλητές στα κιόσκια αυτά.Γενικά μπορεί να είναι η αιτία σοβαρού δυστυχήματος.
Καλώς ή κακώς κάποιοι άνθρωποι ζουν από αυτές τις "επιχειρήσεις" και μπορούν με αυτό τον τρόπο να επιβιώνουν σε μια περίοδο κρίσης.Δεν είμαστε αντίπαλοι των ανθρώπων αυτών αλλά από την άλλη θα πρέπει να εξασφαλίσουμε και το γεγονός πως δεν θα θρηνήσουμε στα σημεία αυτά και ανθρώπινα θύματα.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες και κυρίως οι Τροχαία έχουν ολοκληρωτικά την ευθύνη να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να βρεθεί μια λύση.
Κάποιοι στην τροχαία πρέπει να καταλάβουν πως δουλειά τους δεν είναι να κρύβονται για να βρουν τον οδηγό που θα υπερβεί το "εξευτελιστικό" όριο ταχύτητας...και να τον γράψουν.
Δουλειά της τροχαίας ταυτόχρονα είναι να προβλέπει τους παράγοντες κινδύνου και να βρίσκει λύσεις.
Έχουμε στη διάθεση κάθε αρμόδιας αρχής φωτογραφία από Μπλόκο της τροχαίας που μοιράζει κλήσεις σε διερχόμενους οδηγούς και οι αστυνομικοί στέκονται δίπλα σε μια τέτοια παράγκα με κολοκύθες και καρπούζια...αμέριμνοι για τους κινδύνους...(δεν τη δημοσιεύουμε για να μην εκθέσουμε το Σώμα)
Καταλήγοντας, θεωρούμε πως είναι πιο επικίνδυνος ο οδηγός που σταματάει στη μέση της εθνικής να πάρει καρπούζια από τον οδηγό που τρέχει λίγο πάνω από το όριο ταχύτητας.






Αγωνιζόμαστε να μην καεί και …η ελπίδα


Mακάρι και οι πολιτικοί μας να έιχαν μια τέτοια προσέγγιση του θέματος.

Μήπως ήρθε η ώρα να αφήσετε τα κόμματα και τισ σκοπιμότητες και να ακούσετε τη φωνή του Ηλείου πολίτη;


Δημοσιεύουμε και εμείς την επιστολή που ακολουθεί γιατί αυτό το μήνυμα πρέπει να φθάσει παντού.



Έχουν περάσει δύο χρόνια από την καταστροφή του χωριού μας αλλά και του νομού μας γενικότερα . Χρόνος επαρκής τουλάχιστον ως προς την αποτίμηση της ζημιάς αλλά και της αποκατάστασης της . Όμως παρ΄ ότι ο χρόνος είναι αρκετός , εν τούτοις , μάλλον δύσκολα βγάζεις και συμπέρασμα . Συμπέρασμα σχετικά με το τι έφταιξε και καήκαμε ,με το ποιοι ήταν οι πραγματικά χαμένοι και ποιοι οι κερδισμένοι(υπήρξαν και τέτοιοι), πως θα έπρεπε να κατανεμηθεί η κρατική αρωγή αλλά κυρίως η αρωγή που πρόσφεραν 93.000 δωρητές απ΄ όλα τα μήκη της γης , πως θα έπρεπε ο ΕΛΓΑ να αποζημιώσει τους πληγέντες , αν θα έπρεπε να υπάρξουν εξαιρέσεις σε δικαιούχους αποζημίωσης κ.τ.λΔύσκολο είναι ακόμα , για μας τους πυρόπληκτους , να καταλάβουμε αν τα χρήματα που διαβάζουμε στις εφημερίδες είναι πραγματικά και αν είναι ,αν έφτασαν στον προορισμό τους . Για παράδειγμα αναφέρω την πρόσφατη δήλωση του Προέδρου του Ειδικού Ταμείου Αλληλεγγύης κ. Πέτρου Μολυβιάτη όπου ερωτηθείς για την Ηλεία είπε « Συνολικά το Ταμείο μας διαθέτει 50.409.428,04 ευρώ για την Ηλεία. Αλλά και η πολιτεία έχει διαθέσει περίπου 200 εκατ. ευρώ για την Ηλεία».Ήρθαν τα 200εκ ευρώ στην Ηλεία? Και αν ήρθαν που είναι? Που έπεσαν ? Μήπως τα κρατούν στα ταμεία τους οι δήμαρχοι για τις δημοτικές εκλογές ?Γνωρίζουμε ότι ο κάθε πυρόπληκτος δήμος πήρε 400.000 ευρω αμέσως μετά τις φωτιές για αντιπλημμυρικά αντιδιαβρωτικά έργα . Που πήγαν αυτά τα χρήματα ?Δεν είμαι βέβαιος αν υπήρξε σχέδιο για να καούμε , ούτε αν το σχέδιο καταστολής της φωτιάς ήταν το καλύτερο που εφαρμόστηκε . Είμαι όμως βέβαιος ότι το όποιο σχέδιο ανασυγκρότησης θα ωφελήσει το μεγάλο κεφάλαιο και τους εργολάβους . Αυτό επιβεβαιώνεται και με την κατανομή των χρημάτων από το Ταμείο Αλληλεγγύης προς τους δήμους και τις νομαρχίες . Μα τα χρήματα αυτά τα δώρισαν για να φτάσουν στους πυρόπληκτους και όχι να αντικατασταθεί ο ρόλος του κράτους .Όπως και αν έχουν τα πράγματα ως σύλλογος πυρόπληκτων Αγίας Άννας , δύο χρόνια μετά την καταστροφή αγωνιζόμαστε να αποζημιωθεί το 100% της ζημιάς , να αρθούν οι αποκλεισμοί δικαιούχων αποζημίωσης , η κρατική και η ιδιωτική αρωγή να φτάσει στους πυρόπληκτους , να ενισχυθούν οι παραγωγοί και όχι οι εργολάβοι και το κεφάλαιο του νομού , να αλλάξει ο αντιαγροτικός κανονισμός του ΕΛΓΑ κτλ. Γι’ αυτό και με αφορμή την τραγική επέτειο οι πυρόπληκτοι του νομού , να διατρανώσουμε την φωνή μας με ένα μεγάλο μαζικό και ενωτικό συλλαλητήριο , διεκδικώντας τα αιτήματά μας .Γιώργος ΜαρκόπουλοςΠρόεδρος Συλλόγου ΠυρόπληκτωνΑγίας Άννας

Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

Ηλειακή κρίση διαρκείας

του ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ
Κοντεύουν να κλείσουν δυο χρόνια από τις καταστροφικές πυρκαγιές της Ηλείας και τις εκλογές του 2007. Δυο χρόνια και όλοι εμείς που μάταια περιμέναμε ότι αυτά τα δυο γεγονότα θα μπορούσαν να αλλάξουν την πορεία παρακμής που ακολουθεί επί δεκαετίες η Ηλεία, απογοητευόμαστε.
Οι πυρκαγιές δεν έγιναν, όπως θα έπρεπε κι όπως μας υποσχέθηκε και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ηλείας του ΠΑΣΟΚ, αφορμή μιας μεγάλης αναπτυξιακής προσπάθειας. Επιμέρους βελτιώσεις γίνονται, αλλά η μεγάλη αναπτυξιακή προσπάθεια μου μάς είχαν υποσχεθεί, έμεινε στα χαρτιά. Η Ηλεία εξακολουθεί να χορεύει το μακρόσυρτο χορό δίπλα στο γκρεμό του Ζαλόγγου, και κάθε ένας που πέφτει στην άβυσσο, δημιουργεί στους υπόλοιπους μιαν άγρια χαρά ότι δεν έπεσαν εκείνοι. Αλλά εκείνοι ακολουθούν, αυτό είναι βέβαιο, κι ας κάνουν ότι δεν το καταλαβαίνουν.
Η Νέα Δημοκρατία έκλεισε πέντε χρόνια στην εξουσία και είναι, πια, φανερό, ότι η Ηλεία δεν ήταν στις προτεραιότητές της. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι σήμερα, πέντε χρόνια μετά την πολιτική αλλαγή, η περιοχή μας συνεχίζει να βρίσκεται στην προτελευταία θέση ανάπτυξης πανελλαδικά, συνεχίζει δηλαδή μια πορεία παρακμής που ξεκίνησε και παγιώθηκε από την εικοσαετία του ΠΑΣΟΚ. Οι πυρκαγιές κινητοποίησαν το Πανελλήνιο, ο ίδιος ο Καραμανλής ασχολήθηκε προσωπικά με το θέμα, αλλά όταν χρειάστηκε να ασχοληθεί και με την υπόλοιπη Ελλάδα (γιατί είναι Πρωθυπουργός της Ελλάδας, όχι Νομάρχης της Ηλείας) τότε ο νομός μας ξανάπεσε στο κρεβάτι της εντατικής.
Το αλάνθαστο πολιτικό κριτήριο του κόσμου, του απλού Ηλείου πολίτη, επιβράβευσε αυτή τη δημιουργική ενασχόληση του Καραμανλή με την περιοχή μας λόγω των πυρκαγιών. Τον Ιούνιο του 2007 οι δημοσκοπήσεις έδειχναν ότι στην Ηλεία το ΠΑΣΟΚ προηγείτο της Νέας Δημοκρατίας με 7-8%. Η άμεση βοήθεια του Καραμανλή αποτυπώθηκε στις κάλπες του Σεπτεμβρίου 2007, όταν το ΠΑΣΟΚ ήταν μπροστά μόλις κατά δυόμιση μονάδες. Δυο χρόνια μετά, η διαφορά στις ευρωεκλογές εκτινάχθηκε στις 12 μονάδες υπέρ του ΠΑΣΟΚ. Ακούσατε έστω μια λέξη αυτοκριτικής από τους επώνυμους Νεοδημοκράτες της Ηλείας, που ο λαός εξέλεξε σε διάφορες θέσεις; Μια αλλαγή πορείας είδατε; Πήρε κανείς πάνω του τη νέα βαριά ήττα; Όχι. Η εκλογική συντριβή της ΝΔ στις Ευρωεκλογές πέρασε περίπου σαν... φυσικό γεγονός για τους πρωτοκλασσάτους ΝεοΔημοκράτες της Ηλείας, που ένα μήνα τώρα σφυρίζουν αδιάφορα, νομίζοντας ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει. Τρομάρα τους...
Η ευκαιρία των πυρκαγιών
Οι πυρκαγιές κινητοποίησαν τεράστιες δυνάμεις εντός και εκτός Ελλάδας. Πέραν της κυβέρνησης, χιλιάδες κόσμου πρόσφερε το υστέρημά του για να ανακάμψει ο τόπος μας από την πρωτοφανή καταστροφή. Τα αδέλφια μας της Κύπρου, επιφανείς οικονομικοί παράγοντες, Ηλείοι και μη, πρόσφεραν ό,τι μπορούσαν. Συγκεντρώθηκε όχι μόνο ένα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό. Κυρίως συγκεντρώθηκε η προσοχή και το υποσυνείδητο αίτημα όλων των Ελληνίδων και των Ελλήνων να αναπτυχθεί η Ηλεία, να λειτουργήσει η καταστροφή ως καταλύτης ανάπτυξης και προόδου για τον τόπο μας.
Αντί αυτού τι είδαμε στη διετία που μεσολάβησε; Ούτε μια κοινή πρωτοβουλία των έξι βουλευτών του νομού μας. Ούτε καν των τεσσάρων της ΝΔ, ούτε καν των 2 του ΠΑΣΟΚ. Ούτε μια ενέργεια της Νομαρχίας που να μην υπακούει σε στενές μικροκομματικές επιδιώξεις του κ. Νομάρχη. Ούτε μια προσπάθεια των Δημάρχων των μεγάλων πόλεων να ενώσουμε δυνάμεις, να αθροίσουμε ενέργεια, να διατυπώσουμε όχι μόνο αιτήματα, αλλά και μια σειρά ενεργειών επίλυσής τους.
Προσωπικά δεν αμφισβητώ ούτε κατ' ελάχιστον τις ανακοινώσεις του κ. Μολυβιάτη για τα ποσά που διετέθησαν υπέρ των πυροπλήκτων. Αυτό που αμφισβητώ -και μαζί μου το αμφισβητεί η πραγματικότητα- είναι η εκπόνηση και η εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπτυξης της Ηλείας. Γιατί, όλοι θυμόμαστε ότι τέτοιες συζητήσεις έγιναν. Και η δικαιολογία ότι ολόκληρο κυβερνητικό σχέδιο δεν προωθείται επειδή δεν συνεργάζεται η Νομαρχία, δεν πείθει. Στα μάτια οποιουδήποτε θέλει να βλέπει τα πράγματα χωρίς παρωπίδες, ο κ. Καφύρας έχει επιλέξει για τους δικούς του λόγους να πολιτεύεται λιγότερο ως Νομάρχης και περισσότερο ως κομματάρχης. Αλλά αλίμονο αν μια ολόκληρη Κυβέρνηση παραλύει ενώπιον ενός Νομάρχη που πολιτεύεται ως κομματάρχης.
Η θλιβερή πραγματικότητα είναι ότι στην περιοχή δεν βρέθηκε ικανός αριθμός ατόμων που θα συνέχιζαν το έμπρακτο ενδιαφέρον του Καραμανλή για την Ηλεία. Η πλειοψηφία των στελεχών του ΠΑΣΟΚ, το οποίο ως κόμμα κυριαρχεί στο νομό, απλώς κατακρίνουν την Κυβέρνηση, περιμένουν να γίνουν αυτοί Κυβέρνηση και μέσα σε όλο αυτό τον κυβερνητισμό ξεχνούν να προτείνουν προγράμματα, ενώ δεν κινητοποιούν τις τοπικές τους δυνάμεις στην Αυτοδιοίκηση υπέρ του νομού. Όσο για την τοπική Νέα Δημοκρατία, συνεχίζει μια πορεία ασύμβατη με εκείνη της ηλειακής κοινωνίας, αγνοεί τον απλό κι ανυπεράσπιστο Νεοδημοκράτη, και το μόνο που φαίνεται να λειτουργεί είναι μερικοί σκουριασμένοι προσωπικοί μηχανισμοί βουλευτών και ορισμένοι "επαγγελματίες" της πολιτικής που, όπως ο γνωστός Γκρούεζας του Μαυρογιαλλούρου, γυρίζουν τα χωριά και με το αζημίωτο παρουσιάζουν παλιούς και νέους "σωτήρες" του νομού. Για τέτοια κατάντια μιλάμε...
Όχι άλλη σιωπή
Προσωπικά διάλεξα για αυτή τη διετία το δρόμο της σιωπής. Παρά το ότι το κατεστημένο της Αθήνας και του Πύργου συντονίστηκε ώστε να με αποκλείσει από τις εξελίξεις, αισθάνθηκα, ιδίως μετά τις πυρκαγιές, ότι έπρεπε να δοθεί ένα ικανό χρονικό διάστημα σε όσους είχαν καθ' οιονδήποτε τρόπο τη λαϊκή εντολή, ώστε να δείξουν ανενόχλητοι τί μπορούν να κάνουν για την Ηλεία.
Σήμερα, δυο ολόκληρα χρόνια μετά, κανείς μας δεν έχει πια δικαίωμα να σιωπά. Η Ηλεία χάνει άλλη μια τεράστια ευκαιρία. Δεν στρογγυλεύω τα λόγια μου, ελπίζοντας σε μια θέση στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας. Δεν κρύβω τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, δεν το "παίζω" ουδέτερος, είμαι τριάντα χρόνια Νεοδημοκράτης, δεν αλλάζω κόμματα σαν τα πουκάμισα όπως άλλοι, αλλά δεν είμαι και τυφλός να "βλέπω" επιτυχίες εκεί που δεν υπάρχουν. Πάνω από όλα στο μυαλό και τη δράση μου είναι η ανάπτυξη της Ηλείας, πάνω από όλα η δικαίωση των πόθων και των ελπίδων πολλών γενεών συμπολιτών μας, που βλέπουν τον τόπο μας να βουλιάζει.
Το "σύστημα", που κάποιοι το λένε και "θεσμικό μέτωπο" σε Πύργο και Αθήνα, απέτυχε παταγωδώς να αξιοποιήσει τη συγκυρία που δημιούργησαν οι καταστροφικές πυρκαγιές υπέρ της Ηλείας και των πολιτών της. Εμείς οι πολίτες έχουμε δυο δρόμους: ή θα εξεγερθούμε και θα το αλλάξουμε συθέμελα πέρα από κομματικές διαιρέσεις, ή θα υποστούμε για μια ακόμα φορά τις συνέπειες της ανικανότητάς του. Άλλος δρόμος, δεν υπάρχει.-

Η κρίση στα τοπικά Ηλειακά ΜΜΕ ...


Στο τοπίο που διαμορφώνει η διεθνής οικονομική κρίση, αλλά και η εξάπλωση του διαδικτύου, καταγράφονται σημαντικές αλλαγές στην αγορά εργασίας των εφημερίδων και στην επιχειρηματική πορεία των αντίστοιχων ομίλων σε Παγκόσμιο επίπεδο.

Τέτοιες αλλαγές θα έχουμε σύντομα και στα τοπικά ΜΜΕ της Ηλείας τα οποία έχουν εισέλθει σε φάση ανακατάξης.Η παγκόσμια οικονομική κρίση και η κατακόρυφη μείωση των διαφημιστικών εσόδων έχει επηρεάσει και τα τοπικά ΜΜΕ.

Η ανησυχία για τους εργαζόμενους είναι μεγάλη καθώς πριν λίγο καιρό μια μεγάλη και ιστορική εφημερίδα της Ηλείας έφτασε στα πρόθυρα του κλεισίματος.

Σε μια τέτοια απευκταία περίπτωση στο μέλλον οι επιπτώσεις θα είναι αλυσιδωτές και οι αλλαγές των εργασιακών σχέσεων και των συμβάσεων ή και οι απολύσεις αναπόφευκτες για όλους τους εργαζόμενους.

Προς το παρόν η μεγάλη είδηση είναι προς θετική κατεύθυνση.Σε λίγες μέρες θα ανακοινωθεί επίσημα η συνένωση του γνωστού καναλιού της Πάτρας Super B με το Cosmos tv και την εφημερίδα Πρώτη της Ηλείας.

Θα δημιουργηθεί ένα ισχυρό εκδοτικό συγκρότημα με επιρροή σε όλη τη Δυτική Ελλάδα.


Η σωστή λειτουργία του τοπικού τύπου είναι ζήτημα δημοκρατίας και θα πρέπει να εξασφαλιστεί από τη κυβέρνηση η ανεξαρτησία του τύπου και η εξασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων.Αν εξακολουθήσουμε να έχουμε ομήρους τους δημοσιογράφους τότε τελεί υπό ομηρεία και η Δημοκρατία μας.

Κυβερνητικοί βουλευτές καταγγέλουν ...Γενικούς Γραμματείς Υπουργείων




Καλοχαιρέτα τον πεζό άμα καβαλικέψεις για να σε χαιρετά κι αυτός όταν θα ξεπεζέψεις....




Αυτή την παροιμία καταγγέλεται από κυβερνητικούς βουλευτές πως αγγνοούν ορισμένοι γενικοί γραμματείς υπουργείων.


Στη σημερινή εφημερίδα Real news ο βουλευτή Ηλείας της Ν.Δ Κώστας Τζαβάρας και η καταγόμενη από την Ηλεία Βουλευτής Φωτεινή Πιπιλή καταγγέλουν μαζί με άλλους κυβερνητικούς βουλευτές πως οι διορισμένοι Γ.Γ τους φέρονται αλαζονικά.




Εμείς τους καλούμε να δώσουν τα ονόματα όσων έχουν τέτοιες συμπεριφορές όχι μόνο στους κυβερνητικούς βουλευτές αλλά και στους βουλευτές της αντιπολίτευσης.




Κι αν είναι δυνατόν οι βουλευτές της Ηλείας κι αυτοί που κατάγονται και αγαπάνε την Ηλεία καλό θα ήταν να συγκροτήσουν μια υπερκομματική ομάδα και να διεκδικήσουν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για τον τόπο.

Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

«Λήδα - Λευκές Σελίδες»


Το νέο βιβλίο της με τίτλο «Λήδα - Λευκές Σελίδες» από τις εκδόσεις «Ύφος», παρουσίασε η Ηλειακής καταγωγής συγγραφέας (γεννημένη στο Σκουροχώρι Ηλείας), Ελένη Ι. Μπερτσάτου στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Πύργου.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πλήθος φίλων της συγγραφέως καθώς και εκπρόσωποι τοπικών φορέων, μεταξύ των οποίων ο δήμαρχος Πύργου Μάκης Παρασκευόπουλος, ο πρόεδρος του Δ.Σ Στάθης Καννής, ο πρώην βουλευτής Τάκης Αντωνακόπουλος και ο πρόεδρος της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ηλείας κ. Γιάννης Αργυρόπουλος.Το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει αποσπάσματα του βιβλίου που διάβασε η δικηγόρος Χαρά Σκουλαρίκου ενώ για το βιβλίο μίλησε εκτενώς η φιλόλογος κ. Γιώτα Σπηλιοπούλου-Μπερτσάτου. Την εκδήλωση παρουσίασε και συντόνισε ο φιλόλογος κ. Γιώργος Κουρκούτας.

Μια δυναμική γυναίκα, η Λήδα, κυριαρχεί στις σελίδες και στο ημερολόγιο - σημειωματάριο που η ίδια κρατάει. Η ζωή κυλά ανάμεσα στο νοσταλγικό παρελθόν και το βέβαιο μέλλον, μια βεβαιότητα όμως που ξεπερνιέται με όνειρα και ελπίδες.
Σκιαγραφείται μια γυναίκα της εποχής μας, μέσα από τις συμπληγάδες της καθημερινότητας και των ανθρώπινων σχέσεων, μέσα σε ένα ταξίδι όπου προσπαθεί με γνώμονα και οδηγό την αγάπη και την ανάμνηση να κατακτήσει την αξιοπρέπεια.
Η γραφή είναι ρέουσα και οι ως τώρα κριτικές για το βιβλίο της Ελένης Μπερτσάτου πολύ θετικές.Αξίζει να σημειωθεί πως η προχθεσινή ήταν η δεύτερη εκδήλωση - παρουσίαση του βιβλίου, ύστερα από ανάλογη που έγινε στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων τον περασμένο Μάρτιο.


Της Βίκυς Γκουσγκουστάμου

29/6/2009





Άρπαξαν 20.000 ευρώ από 71χρονο στο Κολίρι


Κατά είκοσι χιλιάδες ευρώ περίπου πλουσιότεροι έφυγαν θρασύτατοι διαρρήκτες από το Κολίρι όπου χτύπησαν με την μέθοδο της απασχόλησης….σπίτι αγρότη...Ο Παναγιώτης Δημητρόπουλος δεν χρειάστηκε παρά ελάχιστη ώρα την Πέμπτη το απόγευμα για να καταλάβει πως οι 19000 ευρώ που είχε στην ντουλάπα του σπιτιού του και τα 500 ευρώ στην τσέπη του παντελονιού του πέταξαν….προς άγνωστη κατεύθυνση…την ώρα που αυτός εξυπηρετούσε έναν άγνωστο…ο οποίος του είχε χτυπήσει την πόρτα.Ήταν 6:00 το απόγευμα όταν ένας μελαχρινός άνδρας μελαχρινός με μαύρα κοντά μαλλιά και ύψος 1,60—1,65, σύμφωνα με τον 71χρονο, του χτύπησε την πόρτα.«Ενώ κοιμόμουν ήρθε κάποιος και χτύπησε την πόρτα του σπιτιού μου Πρόκειται για έναν άνδρα μελαχρινό με μαύρα κοντά μαλλιά ύψους 1.60 μ. με 1.65 μ., ηλικίας 40 με 45 ετών , ο οποίος αρχικά τον ρώτησε εάν ενδιαφέρεται για την αγορά κάποιου αλόγου.Εγώ του είπα όχι και τότε μου ζήτησε να μου δείξω το σπίτι του Παπά. Πράγματι απομακρύνθηκα από την πόρτα του σπιτιού και βγήκα στο δρόμο, όπου και είδα κάποιο αυτοκίνητο να τον περιμένει» τονίζει ο κ. Δημητρόπουλος, επισημαίνοντας ταυτόχρονα πως δεν είχε υποψιαστεί εξ’ αρχής τίποτα. Μπαίνοντας στο δωμάτιο του όμως διαπίστωσε πως τα χρήματα είχαν χαθεί…μαζί με τον άγνωστο…εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ της Ηλείας

http://www.patrisnews.gr/

Εκρηκτικός μηχανισμός -- Χηνοφώτης


Εκρηκτικός μηχανισμός εξερράγη τα ξημερώματα στην Αθήνα, έξω από το σπίτι του πρώην υφυπουργό Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα Δημόσιας Τάξης Παναγιώτη Χηνοφώτη. Πριν την έκρηξη είχε προηγηθεί προειδοποιητικό τηλεφώνημα σε τηλεοπτικό σταθμό. Η περιοχή αποκλείστηκε από τις αστυνομικές δυνάμεις, ενώ από την έκρηξη προκλήθηκαν μόνο υλικές ζημίες.

Eίναι γνωστό πως ο κ.Χηνοφώτης κατάγεται από τη Βαρβάσαινα.




Ώρα 11:19 Σεισμική δόνηση 3,6 R αισθητή στον Πύργο


1 km από τον Καρδαμά στην Αμαλιάδα το επίκεντρο...Επιφανειακός με εστιακό βάθος 2 km.

Eμείς δεν λαϊκίζουμε...


Μας κατηγόρησαν πως κακώς δημοσιοποιήσαμε το θέμα με την υγεία του Νομάρχη και μας υπέδειξαν να είμαστε πιο προσεκτικοί όταν δημοσιοποιούμε θέματα υγείας εκπροσώπων του Νομού, μας είπαν πως δεν προσφέρονται όλα για λαϊκή κατανάλωση....


ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:


1.ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΑΡΧΗ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΣΥΜΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ" ΤΗΣ ΑΧΑΪΑΣ.


2.ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ LINK ΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΜΑΣ


3.Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΗΛΕΙΑΣ ΤΟΥ GOOGLE


4. ΚΑΤΑ ΠΑΓΙΑ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ Η ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΗ ΔΥΝΑΜΕΝΟ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ.


5.ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΣΗΕΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.
6.ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ...ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ GOOGLE....



Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Προβλήματα στα ιαματικά λουτρά-Επιστολή Καφύρα

Προβλήματα στα ιαματικά λουτρά Καϊάφα εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού.
Επιστολή στην ΕΤΑ, η οποία κοινοποιήθηκε και στον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης και τον πρόεδρο ΕΟΤ, απέστειλε ο νομάρχης Ηλείας, κ. Χαράλαμπος Καφύρας, ζητώντας την ευαισθητοποίηση των αρχών και τη λήψη μέτρων, σχετικά με τη λειτουργία των ιαματικών λουτρών Καϊάφα.
«Η απαράδεκτη καθυστέρηση της προκήρυξης για την πρόσληψη εποχικού προσωπικού στα ιαματικά λουτρά Καϊάφα, η μείωση του προσωπικού συγκριτικά με προηγούμενα έτη, καθώς και ο αποκλεισμός των έμπειρων παλαιοτέρων εργαζομένων έχουν τραγικές συνέπειες για την ευρύτερη περιοχή.
Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε πρόβλημα στους έχοντες ανάγκη ιαματικής λουτρικής θεραπείας, αλλά και στους εποχιακούς εργαζομένους, οι οποίοι με δυσκολία συντηρούνται από τα πενιχρά έσοδα της εργασίας τους στα λουτρά.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να υπενθυμίσω τη δυσχερή θέση στην οποία έχει περιέλθει ο Νομός μας μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007, από τις οποίες κατεστράφη ο κοινωνικός και οικονομικός ιστός όλης της περιοχής. Έκτοτε, καταβάλλουμε τεράστιες προσπάθειες να διατηρήσουμε την τουριστική κίνηση σε αξιοπρεπή επίπεδα στο Νομό, γεγονός που ήρθε να δυσχεράνει η φετινή οικονομική κρίση.
Κατόπιν τούτου, απαιτούμε να αντιμετωπιστεί ο Νομός Ηλείας με την ευαισθησία που αρμόζει σε τέτοιες συγκυρίες και ζητούμε άμεση λύση του προβλήματος, καθώς με δική σας ευθύνη χάθηκε ήδη το ήμισυ του χρόνου της φετινής περιόδου λουτροθεραπείας.

Εκτάκτως στο Ρίο ο Νομάρχης Ηλείας



Ένα βήμα πριν το καρδιακό επεισόδιο φαίνεται ότι έφτασε ο Νομάρχης Ηλείας κ. Χαράλαμπος Καφύρας που μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Περιφερειακό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών με συμπτώματα προκαρδιακού άλγους.
Ο κ. Καφύρας το μεσημέρι της Παρασκευής ένοιωσε δυνατούς πόνους στο στήθος και μετέβη για εξετάσεις στο Νοσοκομείο Πύργου. Εκεί οι γιατροί διέγνωσαν προκαρδιακό άλγος και αμέσως κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του στο ΠΠΝΠ στο Ρίο για καλύτερη νοσηλεία.Ο κ. Καφύρας φαίνεται ότι γλίτωσε το ισχαιμικό επεισόδιο, όμως κρίθηκε αναγκαία η παραμονή του στην Καρδιολογική Κλινική του ΠΠΝΠ όπου και λαμβάνει φαρμακευτική αγωγή. Σύμφωνα με πληροφορίες, πλέον είναι σε καλή κατάσταση και το Σάββατο θα εξεταστεί και πάλι από γιατρούς για να κριθεί εάν θα συνεχίσει τη νοσηλεία του ή θα επιστρέψει στον Πύργο. Ευχόμαστε περαστικά και να επιστρέψει σιδερένιος.