Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Μνήμη Ηλείων αγνοουμένων στην Κύπρο




Τι γίνηκαν τα αδέλφια μας, ο Μήτσος ο Βελόνας,Ο Γιάννης Παπαδόπουλος κι οι παρακατιανοί:Γιάννης Κωνσταντακόπουλος, ο Θοδωράκης Ξένος,Ο Λούρμπας κι ο Παφιώλης, στρατιώτες διαλεχτοί.Γιατί δεν ξεσηκώθηκε η μάνα τους η ΗλείαΝα λάχει και να μάθουμε πού σκλάβους τους κρατούν;Οζάλ αν λέγεται ή Ντενκτάς δεν έχει σημασίαΟι φίλοι δεσμοφύλακες με θάρρος να μας πουν!
(Ποίημα Διονυσίου Κορκολόπουλου)


Σε αυτή την τραγωδία για τον ελληνισμό οι Ηλείοι έδωσαν το αίμα τους.Κάποιοι από τους Ήρωες που πολέμησαν το 1974 είναι δίπλα μας πληγωμένοι από την πολιτεία και ξεχασμένοι.Ας τους αναζητησουμε κι ας διδάξουμε τα παιδιά μας την πραγματική ιστορία....


Αυτό το καταπληκτικό αφιέρωμα που κάνει το blog Βυτιναίικα θα πρέπει να διδάσκεται σε όλα τα παιδιά της Ηλείας.Όταν κάποιοι ποδοσφαιριστές δοξάζονται και τους αποδίδονται βαθμοί και αξιώματα οι εν ζωή ήρωες της Κύπρου εξακολουθούν αφανείς να αναρωτιούνται γιαυτή τη χώρα και τις αξίες της.

Λιμνοθάλασσα... λυμάτων


Του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ

Ο «ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟΣ» ΚΑΪΑΦΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΖΑΧΑΡΩΣ

Στο οικολογικό έγκλημα της ρίψης λυμάτων χωρίς καμιά επεξεργασία, με την ανοχή του Δήμου Ζαχάρως, στην κατά τα άλλα προστατευόμενη λιμνοθάλασσα του Καϊάφα στην Ηλεία, οφείλονται, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, ο πυρετός και οι δερματοπάθειες που εμφάνισαν προχθές αθλητές του σκι που βρέθηκαν εκεί στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους για το πανελλήνιο πρωτάθλημα θαλάσσιου σκι.


Διαβάστε το άρθρο στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία:


Το σχολείο φάντασμα στην Πατρίς της Δευτέρας..


Ας ελπίσουμε να βρεθεί λύση για το κάλό των παιδιών της πόλης μας.

Απαιτούμε ένα σχολείο στολίδι για την πόλη και αποσυμφόρηση των άλλων Δημοτικών σχολείων της πόλης όπου συνωστίζονται οι μαθητές.

Ευχαριστούμε την εφημερίδα Πατρίς που αναδημοσίευσε το θέμα.

Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Κλειστή η Ερμού λόγω έργων...

Τακαιπωρία μας μυρίζεται....αλλά αποφύγετε την Ερμού σήμερα.Τώρα θα μας πείτε γίνεται αυτό;Να αποφύγεις έναν κεντρικό δρόμο;Κουράγιο....

Όταν έγκυρα blog αναδημοσιεύουν άρθρα μας..


Μας χαροποιεί ιδιαίτερα όταν αναδημοσιεύουν άρθρα μας άλλα έγκυρα blogs σαν το seatbelt-gr.blogspot.com ένα αξιόλογο blog για όλους τους οδηγούς.
http://seatbelt-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_7064.html

Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 19-7-2009







Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για την Ηλεία αύριο.



Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ενημέρωσε τις κρατικές υπηρεσίες καθώς και τους Οργανισμούς Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα προκειμένου να αντιμετωπίσουν άμεσα τυχόν επεισόδια πυρκαγιών.
Με βάση τα προβλεπόμενα, παρακαλούνται οι πολίτες να αποφύγουν ενέργειες στην ύπαιθρο που μπορεί να προκαλέσουν πυρκαγιά από αμέλεια, όπως κάψιμο ξερών χόρτων και κλαδιών, χρήση μηχανημάτων που προκαλούν σπινθήρες (δισκοπρίονα, συσκευές συγκόλλησης, κλπ.), ρίψη αναμμένων τσιγάρων.
Ειδικότερα, οι εκδρομείς παρακαλούνται:
•· να αποφύγουν το άναμμα φωτιάς για οποιαδήποτε λόγο στην ύπαιθρο και να σεβαστούν τα απαγορευτικά πρόσβασης σε περιοχές υψηλού κινδύνου.
•· να ειδοποιήσουν αμέσως το κέντρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στον αριθμό κλήσης 199 σε περίπτωση που αντιληφθούν πυρκαγιά.
•· να απομακρυνθούν έγκαιρα σε περίπτωση πυρκαγιάς, εάν δεν μπορούν να βοηθήσουν στην καταστολή της κατά το αρχικό στάδιο, για τη δική τους ασφάλεια αλλά και για να μην παρεμποδίσουν το έργο των Πυροσβεστικών δυνάμεων καθώς αυτές θα καταφθάνουν.


Αυτοκτόνησε στο κελί του....




Τον συνέλαβαν για χασισοφυτεία στην περιοχή των Σαβαλίων και αυτοκτόνησε μέσα στηνΑστυνομική Διεύθυνση Ηλείας.

Αν η πανδημία πάρει διαστάσεις...


Το Πρώτο Θέμα στο αυριανό του φύλλο αποκαλύπτει το σχέδιο του Υπουργείου Υγείας.

1.200.000 παιδιά θα νοσήσουν

300.000 θα εισαχθούν στο Παίδων.

Απαγόρευση της κυκλοφορίας και περιορισμός κατ'οίκον.

ΟΑΚΑ και ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ κέντρα για χιλιάδες μαζικούς εμβολιασμούς.

Ο στρατός θα φρουρεί τις αποθήκες φαρμάκων.Επιστράτευση και των φοιτητών ιατρικής.


Πάντως αν πράγματι συμβούν όλα αυτά αναρωτιόμαστε τι θα γίνει στο Νοσοκομείο του Πύργου ¨Ανδρέας Παπανδρέου" και πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία κλουβιά που έχουμε στην πόλη μας.

Συνάντηση κορυφής για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα

Την διαμόρφωση εθνικής στρατηγικής για την επανένωση των Μαρμάρων του Παρθενώνα, ζητούν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, που είναι μέλη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων του β θερινού τμήματος της Βουλής. Οι βουλευτές (εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ υπογράφει ο Γρηγόρης Ψαριανός και από το ΠΑΣΟΚ οι Μαρία Δαμανάκη, Έκτωρ Νασιώκας, Ιωάννης Ραγκούσης, Δημήτριος Βαρβαρήγος, Βασίλης Τόγιας, Μιλιτιάδης Βέρρας, Μιχάλης Κατρίνης, Μάντατζη Τσετίν, Μάρκος Μπόλαρης) ζητούν την άμεση σύγκληση της επιτροπής με τη συμμετοχή του υπουργού Πολιτισμού καθώς και του προέδρου του Μουσείου της Ακρόπολης προκειμένου να εξετασθεί το ενδεχόμενο μιας συνάντησης κορυφής ανάμεσα στο Μουσείο της Ακρόπολης και το Βρετανικό Μουσείο και της διαμόρφωσης μιας κοινής εθνικής στρατηγικής για το θέμα.

Μπράβο στο βουλευτή μας κ. Μιχάλη Κατρίνη που τη συνυπέγραψε.

Πηγή: http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=476462

Απουσίαζαν 3 βουλευτές της ΝΔ από την εκδήλωση της Συνένωσης ΜΜΕ

Χθες στο Κατάκολο στο αίθριον του Ξενοδοχείου Οδυσσέας πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση-συνάντηση Πολιτικών και Κοινωνικών παραγόντων της Ηλείας.Ο τηλεοπτικός σταθμός "Cosmos", το μεγάλο τηλεοπτικό κανάλι "SuperB" και η εφημερίδα "Πρώτη" ένωσαν τις δυνάμεις τους.
Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο γνωστός δημοσιογράφος κ.Αλέξανδρος Βέλλιος ενώ αναλυτική παρουσίαση της πρωτοβουλίας έγινε από τον κ.Γιάννη Δράκο, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του οργανισμού "Επιρροή Α.Ε" πολιτικό αναλυτή και σύμβουλο επικοινωνίας.

Ήταν όλοι εκεί αλλά αισθητή ήταν η απουσία τριών εκ των τεσσάρων βουλευτών Ηλείας της Ν.Δ.Συγκεκριμμένα δεν παρέστησαν η κ.Κρινιώ Κανελλοπούλου, ο κ.Κοντογιάννης και ο κ.Τζαβάρας.

Άραγε στη Ν.Δ δεν ενδιαφέρονται για ένα τόσο σημαντικό γεγονός ή απλά υπάρχουν εκλεκτικές συγγένειες μεταξύ των βουλευτών και των τοπικών ΜΜΕ;

Γιατί ποτέ στην εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ δεν αναφέρεται ο βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ κ.Αδρακτάς;
Γιατί ποτέ στην εφημερίδα Πρώτη δεν αναφέρεται ο βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ κ.Τζαβάρας;

Ο Νομάρχης και οι δήμαρχοι

"Ο κάθε Δήμαρχος λοιπόν και ο Νομάρχης είναι υποχρεωμένοι απέναντι στους πολίτες, όχι απλώς να συνεργάζονται, αλλά ο καθένας από την πλευρά του να δίνει στο θεσμό που υπηρετεί τη μεγαλύτερη δυνατή ευρύτητα και να προσπαθεί στην πράξη για τις ευρύτερες δυνατές κοινωνικές συναινέσεις και συμμαχίες. Όλοι οι πολίτες της Ηλείας πρέπει να αντιληφθούν ότι η Νομαρχία και ο Δήμος όχι μόνο δεν είναι αντίπαλοι, αλλά είναι άμεσοι συνεργάτες για την εμπέδωση και την σωστή λειτουργία των θεσμών. Εγώ από την πλευρά μου θέλω να υπογραμμίσω ότι στο πρόσωπό μου ο κάθε Δήμαρχος, από όποιο ιδεολογικό χώρο κι αν προέρχεται θα βρει στη Νομαρχία ένα σύμμαχο και συνεργάτη αλλά κι έναν πιστό φίλο στα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του."

Χαράλαμπος Καφύρας
Συνέντευξη στην Πατρίς, 10/10/2006
Πηγή : http://www.kafiras.com/files/Synenteyxi_PATRIDA_091006.pdf

Εμείς ακόμα στην Ηλεία περιμένουμε αυτές τις ευρύτερες κοινωνικές συναινέσεις....για το καλό του τόπου.

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Oικογενειακός καβγάς και λιποθυμικό επεισόδιο ηλικιωμένου

Σε γειτονιά του Πύργου πριν λίγα λέπτα ένας οικογενειακός καβγάς οδήγησε ηλικιωμένο σε λιποθυμικό επεισόδιο.Άμεση ήταν η επέμβαση της αστυνομίας αλλά για ακόμα μια φορά είχαμε υπερβολική καθυστέρηση του ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ.
Ελπίζουμε όλα να εξελιχθούν ομαλά για την υγεία του ηλικιωμένου κι ας γίνει κάτι επιτέλους με το ΕΚΑΒ.Τέτοιες καθυστερήσεις μπορεί να κοστίσουν ζωές.

Νέο κρούσμα βίας καταγγέλουν στη Νέα Μανωλάδα

Δηλώσεις στο Μάκη Νοδάρο έκαναν εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ στην Ηλεία

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=64397

Η θέση μας:

Με δεδομένο το πρόβλημα της μετανάστευσης στη χώρα μας θυμίζουμε σε όλους τα παρακάτω άρθρα του Συντάγματος μας.


Άρθρο 2 παράγραφος 1. Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.

Άρθρο 5 παράγραφος 2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. Εξαιρέσεις επιτρέπονται στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο. Απαγορεύεται η έκδοση αλλοδαπού που διώκεται για τη δράση του υπέρ της ελευθερίας.

Εδαφολογικό Εργαστήριο στην Ηλεία για τους αγρότες

Χιλιάδες αγρότες του νομού Ηλείας, αλλά και των γειτονικών νομών θα εξυπηρετεί το νέο Εδαφολογικό Εργαστήριο, το οποίο θα παρέχει την απαιτούμενη τεχνογνωσία για τη βελτίωση των καλλιεργειών τους.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας της Ηλείας “Πρώτη”, το Εδαφολογικό Εργαστήριο θα μπορεί να αναλύει, να συνθέτει γνώσεις, να τεκμηριώνει, να καθοδηγεί έτσι ώστε οι καλλιέργειες να έχουν την βέλτιστη δυνατή ποιότητα με την ελάχιστη ή την μηδενική στην ύστατη προσπάθεια επίδραση στο περιβάλλον.
Το Εδαφολογικό Εργαστήριο που δημιουργείται με βασικό χρηματοδότη τον IOCC, τον Διεθνή Ανθρωπιστικό Οργανισμό των Ορθοδόξων Χριστιανών, σε συνεργασία με την Ν.Α Ηλείας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την Ηλειακή Α.Ε που υλοποιεί το έργο, θα στεγάζεται σε ένα μεγάλο και καινούργιο κτίριο στον κόμβο των Λαστεΐκων και θα είναι έτοιμο να ανοίξει τις πύλες του σε έναν περίπου μήνα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, το συνολικό κόστος του εδαφολογικού εργαστηρίου έχει προϋπολογιστεί στις 300.000 ευρώ. Τις 260.000 ευρώ που αφορούν στον εξοπλισμό του εργαστηρίου επιχορήγησε ο Διεθνής Οργανισμός Ορθοδόξων Χριστιανών», ενώ τα υπόλοιπα ποσά που θα απαιτηθούν για την πλήρη λειτουργία του Εργαστηρίου θα δοθούν από την Ν.Α Ηλείας.

πηγή: http://www.agronews.gr/content/view/49291/67/lang,el/

Aπόψε η επίσημη ανακοίνωση της συνένωσης ΜΜΕ ...Δυτικής Ελλάδας


Όπως σας είχαμε προαναγγείλει σε προηγούμενη ανάρτησή μας http://pyrgosilias.blogspot.com/2009/07/blog-post_5042.html

απόψε θα γίνει η επίσημη ανακοίνωση της συνένωσης των τηλεοπτικών σταθμών Cosmos και Super B που μαζί με την εφημερίδα Πρώτη θα αποτελέσουν έναν ισχυρό με επιροή σε όλη τη Δυτική Ελλάδα.


Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο αίθριο του Ξενοδοχείου Οδυσσέας στις 20:30 στο Κατάκολο.

Ευχόμαστε καλή τύχη στο εγχείρημα για το καλό τόσο της ενημέρωσης όσο και της Δημοκρατίας.