Τη στιγμή που στο Δήμο Πύργου ακόμα κλαιγόμαστε γιατί δεν έχουμε λεφτά και ούτε καν μπήκε το Δημοτικό Συμβούλιο στον κόπο να έξετάσει την πρόταση για ίδρυση Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης αξιοποιώντας κάποιο κλειστό σχολείο σε Δημοτικό Διαμέρισμα....Η ΚΡΕΣΤΕΝΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ....
Διαβάστε το άρθρο της Πέλλυ Μπεβούδας στην ΠΑΤΡΙΣ
Στη φωτογραφία ο Δήμαρχος Σκιλλούντος Σάκης Μπαλιούκος
Πάρκο για τη διάσωση της χλωρίδας στο Καλλίκωμο
Έτοιμο αναμένεται να είναι περίπου στα τέλη Σεπτεμβρίου το πάρκο διάσωσης χλωρίδας στην περιοχή του Καλλικώμου Σκιλλούντους, δίπλα στην Εθνική Οδό, που δημιουργείται με χρηματοδότηση ύψους 80.000 ευρώ από το Ίδρυμα Λάτση.
Μια ακόμη δράση για την περιοχή της Κρέστενας, που στηρίζεται από το Ίδρυμα, το οποίο με κάθε τρόπο έχει δείξει την έμπρακτη συμπαράστασή του και το ενδιαφέρον του για την περιοχή.
Ήδη ο ανάδοχος του έργου Θεόκλητος Μποσνακίδης έχει προχωρήσει σε μία πρώτη διαμόρφωση με ξύλινα καλάθια και πινακίδες και σταδιακά ξεκινά η φύτευση δειγμάτων της χλωρίδα της πυρόπληκτης περιοχής. Ο χώρος, σύμφωνα με την μελέτη, διαμορφώνεται σε τρία επίπεδα τα οποία χωρίζονται με πέτρινους μαντρότοιχους, θα είναι περιφραγμένος με ξύλινη περίφραξη και θα διαθέτει σύστημα άρδευσης και ηλεκτροφωτισμό για να αναδεικνύονται.
Σύμφωνα με την μελέτη, επιδίωξη του δήμου είναι όλα τα είδη της χλωρίδας του νομού να συλλεγούν και να αποτελέσουν ένα μοναδικό πάρκο, το οποίο θα είναι στην διάθεση και την επιμέλεια του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ηλείας, που λειτουργεί στην έδρα του δήμου.
Όπως τόνισε ο δήμαρχος Σάκης Μπαλιούκος, «φιλοδοξούμε να αποτελέσει χώρο προτίμησης των σχολικών μονάδων του νομού. Η φύτευση θα γίνει από δένδρα που φύονται στην ευρύτερη περιοχή του δήμου μας καθώς και των όμορων δήμων και η παρέμβασή μας θα αποτελεί ανοιχτό πάρκο χλωρίδας, απαραίτητο για την μελέτη των φυτών από τις περιβαλλοντικές ομάδες της περιοχής.
Η παρέμβασή μας εκτείνεται και στην εφαρμογή προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που έχει σαν στόχο την ευαισθητοποίηση τν πολιτών και κυρίως των νέων, στα ζητήματα περιβάλλοντος, της διατήρησής του αλλά και της γνώσης των στοιχείων εκείνων που το καθιστούν ιδιαίτερο».
Πέλυ Μπεβούδα