Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

"30 Αφίσες για τη Μετανάστευση"

Το Τοπικό Συμβούλιο Νέων Πύργου οργανώνει τη διεθνή έκθεση "30 Αφίσες για τη Μετανάστευση" στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο το Σάββατο 9 Ιανουαρίου, στις 17:00. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιήσει ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής, κ. Αλέξανδρος Ζαβός.

Στην έκθεση συμμετέχουν 30 κορυφαίοι γραφίστες κι εικονογράφοι από 28 χώρες οι οποίοι δέχτηκαν το κάλεσμα του Δημήτρη Καραΐσκου και σχεδίασαν από μία αφίσα με θέμα τη μετανάστευση, σε μια έκθεση που παρουσιάστηκε πρώτα στην Αθήνα.

Η διεθνής έκθεση αφισών με θέμα τη μετανάστευση, διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Μεταναστευτικής Πολιτικής (ΙΜΕΠΟ) και το Τοπικό Συμβούλιο Νέων Πύργου επιχειρώντας να ευαισθητοποιήσει τους κατοίκους της πόλης στο θέμα των ανθρώπων από άλλες πατρίδες που ζουν και κινούνται γύρω μας.

Οι περισσότεροι καλλιτέχνες είναι οι ίδιοι μετανάστες, που ζουν κι εργάζονται μακριά απ' την πατρίδα τους.

Στη λίστα των 30 περιλαμβάνονται 10 μέλη του διεθνούς ελίτ κλαμπ γραφιστών AGI (Διεθνής Γραφιστική Συμμαχία) και αναγνωρισμένους γραφίστες όπως ο David Tartakover από το Ισραήλ, οι James Victore & Luba Ramalo από τη Νέα Υόρκη, η Anette Lenz από τη Γαλλία, η Sara Faneli από το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Peter Bjlak από την Ολλανδία, οι Liza Ramalon & Artur Rebelo από την Πορτογαλία, ο Sadif Karamustafa από την Κωνσταντινούπολη, ο Alejandro Magallanes από το Μεξικό, ο Paul Boudens από το Βέλγιο και η Kiko Farkas από τη Βραζιλία.

Διάρκεια Έκθεσης:9 Ιανουαριου εως 20 Ιανουαριου

Ώρες Λειτουργίας:10:00-13:00 και 18:00-21:00(εκτος Κυριακης)

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Oι ωραίες απλήρωτες μελέτες του Δήμου Πύργου





Είχαμε δημοσιεύσει δύο άρθρα με θέμα: "ο κύκλος των χαμένων μελετών" από το blog pyrgos-news.blogspot.com τις οποίες βλέπετε παρακάτω.

Λάβαμε το ακόλουθο μήνυμα το οποίο δημοσιεύουμε προς ενημέρωση όλων.

"Μετά την ανάρτηση που βρήκαμε τυχαία στο ιστολόγιό σας, νιώθουμε την ανάγκη να απαντήσουμε, αν και λίγο καθυστερημένα, στα ερωτήματα που τίθονται.
Οι παραπάνω μελέτες εκπονήθηκαν στα πλαίσια ερευνητικού προγράμματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μετά από πρόσκληση της Δημαρχίας του Πύργου Ηλείας. Έπειτα από αρκετές συναντήσεις με το δημοτικό συμβούλιο και τον δήμαρχο προσωπικά, καταλήξαμε σε αυτές τις δύο πιλοτικές μελέτες, στα πλαίσια μιας γενικότερης ανάπλασης της περιοχής, ύστερα από τις καταστροφικές πυρκαγιές. Μας ανατέθηκε λοιπόν από τη δημαρχία να προχωρήσουμε στην προμελέτη μιας παρόχθιας επέμβασης στον Αλφειό ποταμό, καθώς και στον ανασχεδιασμό του κτιρίου των παλιών υπνωτηρίων του ΟΣΕ. Οι μελέτες παραδόθηκαν εμπρόθεσμα με τη μορφή τευχών (σχέδια, φωτορεαλιστικές απεικονίσεις, προϋπολογισμός, διαγράμματα, κλπ). Ο δήμος παρέλαβε τις μελέτες, χωρίς παρόλα αυτά να τις πληρώσει αλλά ούτε και να προχωρήσει στην υλοποίησή τους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αφήσει ξεκρέμαστο και το ερευνητικό πρόγραμμα του πανεπιστημίου και όσους δούλεψαν για αυτό.

Με τιμή extrude architects.
Για όποια διευκρίνιση, contact@extrude.gr"


ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
http://pyrgos-news.blogspot.com/2009/12/blog-post_19.html

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

O κύκλος των χαμένων μελετών!! ΜΕΡΟΣ 2ο Το κτήριο του ΟΣΕ στον Πύργο







Τα ερωτήματα τα δικό μας είναι για λογαριασμό ποιού φορέα έγιναν αυτές οι μελέτες και πόσο κόστισαν;Πρόκειται να υλοποιηθούν;
http://pyrgos-news.blogspot.com/2009/12/o-2.html

O κύκλος των χαμένων μελετών!! ΜΕΡΟΣ 1ο Αλφειός ποταμός






ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ ... ΕΡΓΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ!!
ΔΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΛΦΕΙΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ!ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΘΕΜΠΙΓΙΟ.....
www.extrude.gr
http://pyrgos-news.blogspot.com/2009/12/o-1.html

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Ασυλία στον Δήμαρχο Αλιφείρας από τη Δημοτική Αστυνομία Πύργου







ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΕ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ

Τα σκουπίδια τα ανεχόμαστε σε αυτή την Πόλη το καταλαβαίνουμε αλλά τα Γαϊδούρια, που με κρατικά αυτοκίνητα παρανομούν και αντί να λάβουν πρόστιμο σαν τους κοινούς θνητούς πολίτες απλά τους τοποθετούν στο παρμπρίζ τους το χαρτάκι πως έχουν στη διάθεσή τους μισή ώρα για να συνεχίσουν να παρκάρουν παράνομα να τα ανεχθούμε;
Από τη μια λοιπόν ό Δήμαρχος Αλιφείρας θα πρέπει να ντρέπεται κι από την άλλη η Δημοτική μας Αστυνομία θα έπρεπε να κρύβεται.Απορώ πώς θα πάνε στον απλό πολίτη να δώσουν κλήση όταν επιδεινύουν τέτοια "ελαστικότητα" στον αξιότιμο Δήμαρχο Αλιφείρας!!
Ήρθες για καφέ Δήμαρχε Αλιφείρας κ.Δ.Γεωργακόπουλε σήμερα 18/11/2009 στις 17:30 και πάρκαρες στην πλατεία Ιατρίδη για πάνω από μια ώρα.Όφειλες να πληρώσεις πάρκινγκ που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση ή να πληρώσεις την κλήση για να ενισχύσεις κι εμάς τους Δημότες του Πύργου που μόνο πληρώνουμε.

ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΟΧΙ


Υ.Γ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ" ΣΑΣ ΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΒΕΤΕ ΒΟΛΤΕΣ;

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Tα συγχαρητήριά μας στην Πέλυ Μπεβούδα για το άρθρο της "αναπάντητες κλήσεις ..παντού"



Αναδεικνύει θέματα που αποτέλεσαν και την ανάγκη δημιουργίας αυτού του blog εδώ και χρόνια.Κανένας δεν απαντάει στα αιτήματα των πολιτών.Αυτή η πόλη δεν έχει ούτε Αστυνομία, ούτε τροχαία, ούτε δημοτική αστυνομία.Είναι η πόλη της ανομίας και του "κάνω ότι γουστάρω".Τι να σου κάνει η δημοτική αστυνομία όταν δημοτικός σύμβουλος με το μηχανάκι κυκλοφορεί πάνω στην πλατεία και παρκάρει έξω από το Δημαρχείο πάνω στην πλατεία;

Το υπόλοιπο άρθρο διαβάστε το στην εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ του Σαββάτου 7/11/2009

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

ΟΜΟΡΦΟΣ ΠΥΡΓΟΣ







ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΥΠΟΝΟΜΟΥ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ (2) ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ. ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΠΕΖΟΥ! (ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΝΥΚΤΑ...).
ΟΔΟΣ ΚΟΥΡΤΙΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ Α.Τ.Ε. ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΤΑΙ Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΠΕΖΩΝ!!! ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ


ΜΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο "ΗΛΕΙΟΣ"

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Τι μας υποσχόταν με περσινή ανακοίνωσή της η πλειοψηφούσα Δημοτική Παράταξη


Στοιχειωμένη η ιστοσελίδα του Δήμου Πύργου ενημερωμένη με δύο μόνο ανακοινώσεις εκ των οποίων η μία είναι η περσινή ανακοίνωση της πλειοψηφούσας παράταξης με τις υποσχέσεις της για την επόμενη διετία.Ο ένας χρόνος πέρασε ας δούμε τι υπόσχονταν και να δούμε πότε θα τα πραγματοποιήσουν.Αναρωτιόμαστε και για ποιο λόγο σε έναν δημοκρατικό δήμο δεν δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του και οι ανακοινώσεις των άλλων παρατάξεων.Εκτός αν οι άλλες παρατάξεις δεν βγάζουν ανακοινώσεις.
"Η συμπλήρωση δύο χρόνων από την αλλαγή σφραγίζεται με την απόκτηση του εργοστασίου Ξυστρή. Το παραδίδουμε με υπερηφάνεια στο δήμο. Η επίτευξη του στόχου αυτού αποδεικνύει το πείσμα μας για την υλοποίηση των δεσμεύσεών μας και τους προσανατολισμούς μας. Το εργοστάσιο Ξυστρή κατέχει στρατηγική σχέση στο Πρόγραμμά μας.

Οι μεγάλοι μας άξονες για την επόμενη διετία εκτός όσων αναφέρθηκαν είναι:

Η διάνοιξη και ανάπλαση της Ρήγα Φεραίου και της περιμετρικής της ανατολικής περιοχής μέχρι την Λαμπετίου και την Αγίου Γεωργίου.

Η επίσπευση της επέκτασης του Σχεδίου Πόλης. Η γρήγορη ολοκλήρωση του ΣΧΟΑΠ.

Η ολοκληρωμένη αστική ανάπλαση της υποβαθμισμένης περιοχής από το παλιό Νοσοκομείο και το εργοστάσιο Ξυστρή μέχρι το Οινοποιείο και τον Σ. Σταθμό, δράση με τεράστια αναπτυξιακή διάσταση.

Η ανακαίνιση του νεοκλασικού Μανωλοπούλειου και η μετατροπή του σε πολιτιστικό πολυχώρο.

Η ανάπλαση της εισόδου από την οδό Αλφειού και της περιοχής γύρω από τα Χαλικιάτικα.

Η ανάπλαση της οδού Καταραχίου.

Η ανάπλαση στο εμπορικό κέντρο (Αιόλου – Συλλαϊδοπούλου- πλ. Ανδριάρα κ.λ.π.)

Σημαντικές αναπλάσεις στα δημοτικά διαμερίσματα.

Η ολοκλήρωση και λειτουργία του Αρχαιολογικού Μουσείου μέσα στο 2009

Η διαχείριση του τουριστικού ρεύματος στο Κατάκολο και η προσέλκυση τουριστών στον δήμο.

Η σύντομη έναρξη των εργασιών ανέγερσης των τεσσάρων σχολικών συγκροτημάτων ( 1ο Λύκειο-1ο Γυμνάσιο-Ειδικό Σχολείο – Μανωλοπούλειο)

Η εξασφάλιση νέας στέγης, η μεταφορά του 2ου Γυμνασίου-Λυκείου και η μετατροπή του χώρου σε πάρκιγκ

Η αξιοποίηση των περιαστικών πάρκων Σπιάτζας Αγίου Ηλία και όχθες Αλφειού.

Η ανάπλαση μεγάλων τμημάτων της πρώην λίμνης Μουριάς και ο μερικός επαναπλημμυρισμός της.

Η ανακούφιση των παραλιακών οικισμών με την εξασφάλιση ανθρώπινων συνθηκών ζωής και η προώθηση σχεδίου για την πολεοδόμηση και την ανάπλασή τους.

Η ανακαίνιση των αποθηκών του ΑΣΟ και η ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής, η ανάπλαση του πάρκου του Αγίου Διονυσίου σε συνεργασία με τη Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση.



ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ



Αυτό είναι το όραμά μας. Το όραμα για έναν δήμο με ευτυχισμένους ανθρώπους."



http://www.dimospirgou.gr/gr/dimarxeio/a_details.php?id=30

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Aπαιτούμε ο Νομάρχης Ηλείας να ξαναβραβεύσει τον ΣΚΑΙ με τιμητική διάκριση εξ ονόματος όλων των Ηλείων


Ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ .Γιώργος Παπανδρέου και ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Δημήτριος ήταν μεταξύ των βραβευθέντων από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ηλείας για τη συνεισφορά τους στην αποκατάσταση των καμένων της Ηλείας.Βραβεύτηκαν ακόμα το Ίδρυμα Λάτση και η Eurobank, η Marfin και η οικογένεια Βαρδινογιάννη. Τιμητική διάκριση απονεμήθηκε στο ραδιοτηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και τον κ. Γιάννη Αλαφούζο, τόσο για τις πρωτοβουλίες σε θέματα περιβάλλοντος, όσο και για τη συνεχή ενημέρωση σε θέματα αποκατάστασης των πυρόπληκτων περιοχών της Ηλείας.


ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ...
ΤΙΜΗΤΙΚΟ..ΒΕΒΑΙΩΣ....


ΠΗΓΗ: http://pyrgos-news.blogspot.com/2009/10/blog-post_1254.html

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΑΣΕΛΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΣΙΛΕΡ



ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟΤΗ

"Η Δημοτική Αγορά είναι ένα Αρχαιολογικό Μουσείο σε αρχιτεκτονικό "κόσμημα"... και αποτελεί πόλο έλξης για αναρίθμητους επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στην ιστοσελίδα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ηλείας. Κάτι ανάλογο λέει και ο Δήμος στην ιστοσελίδα του.

Όπως απλά όλοι αντιλαμβανόμαστε η συγκεκριμένη περιοχή πρέπει να διέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία την ίδια (ή σχεδόν την ίδια) που διέπεται και ο οικισμός της Αρχαίας Ολυμπίας.

Και όπως είναι γνωστό οποιαδήποτε οικοδομική δραστηριότητα (και οι ανακαινίσεις – συντηρήσεις) πρέπει να εγκρίνεται από την αντίστοιχη Αρχαιολογική υπηρεσία και από την Αρχιτεκτονική επιτροπή

Στην συγκεκριμένη φωτογραφία παρατηρούμε μια χρωματική ανωμαλία δίπλα στο αρχαιολογικό μνημείο Πύργου.

Και η απορία μας είναι οι εξής: υπάρχει κάποιος σε αυτή την πόλη που να έχει ευθύνη για αυτά που γίνονται;;

Ο Δήμος Πύργου, η πολεοδομία η αστυνομία γιατί επέτρεψαν να γίνει αυτό το εξάμβλωμα δίπλα σε ένα έργο του Ερνέστο Τσίλερ.

Γιατί αφήνουν να απαξιώνετε το κόσμημα και η ιστορία της πόλης μας

Έχουν ευθύνες;; και εάν ναι θα τις αναλάβουν και με ποιο τρόπο;;;


.

Για αυτό λατρεύω αυτή την πόλη. Ο καθένας κάνει ότι του κατέβει στο κεφάλι και δεν δίνει απολογία πουθενά"


http://pirgotis.blogspot.com/2009/10/blog-post_4433.html

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Διαφημιστική πινακίδα σε κεντρική οδό, πίσω από Σχολείο



Αναγνώστης του pyrgos-news αναρωτιέται πως είναι δυνατόν να τοποθετείται διαφημιστική πινακίδα που σχεδόν εφάπτεται με το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου τέτοιων διαστάσεων σε κεντρική οδό του Πύργου;


"Εμείς με τη σειρά μας κρίνουμε απαράδεκτη την αδειοδότηση από το Δήμο της συγκεκριμένης διαφημιστικής πινακίδας.Καλούμε το Δήμο Πύργου να την αφαιρέσει αμέσως και του θυμίζουμε τη γνωμοδότηση του Ευθύμιου Αντωνόπουλου σύμβουλου Επικρατείας στο ΣΤΕ.Ο σύμβουλος Επικρατείας ανέφερε ότι οι Δήμοι και οι Κοινότητες υποχρεούνται να αφαιρούν τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες που υπάρχουν στις λεωφόρους και τους δρόμους και αν δεν το κάνουν, πρέπει να τις αφαιρεί το ΥΠΕΧΩΔΕ ως καθ΄ ύλην αρμόδιο υπουργείο, καθώς η τοποθέτησή τους είναι αντίθετη στις διεθνείς συμβάσεις της Βιέννης (8.11.1968) για την οδική κυκλοφορία και την οδική σήμανση και τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ/1999) που δεν επιτρέπουν την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων.
Ο Ευθύμιος Αντωνόπουλος αναφέρει ακόμα , ότι οι διεθνείς συμβάσεις που έχουν επικυρωθεί από τη χώρα μας υποχρεώνουν το ελληνικό κράτος να μην επιτρέπει την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στους δρόμους, καθώς αποσπούν την προσοχή των οδηγών.
Οι διεθνείς συμβάσεις, σύμφωνα με τον σύμβουλο Επικρατείας, υποχρεώνουν τα κράτη "να απαγορεύουν την τοποθέτηση στον ευρύτερο χώρο των οδών πάσης επιγραφής ή εγκαταστάσεως, που θα ηδύνατο να προκαλέσει σύγχυση με τις (δημόσιες) πινακίδες κυκλοφορίας και να προκαλεί θάμβωση στους χρήστες των οδών ή να τους αποσπά την προσοχή".


ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΔΙΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ."

http://pyrgos-news.blogspot.com/2009/10/blog-post_12.html

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Συνεχίζουν ανεύθυνα να κυκλοφορούν οποιαδήποτε ώρα οχήματα πάνω στην Πλατεία για την τροφοδοσία καταστημάτων


Παρά τις καταγγελίες στην εισαγγελία και την προανάκριση που διενεργείται η κυκλοφορία οχημάτων -που πολλές φορές βιάζονται κιόλας ενώ δίπλα τους κυκλοφορούν ανέμελα παιδιά που παίζουν- εξακολουθεί πάνω στην Πλατεία Σάκη Καράγιωργα.

Κάποιοι ξέχασαν να βγάλουν το πανό



11/10/2009 ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ 9 ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΚΟΣΜΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΛΦΕΙΟΥ.

ΦΕΡΝΕΙ ΙΣΠΑΝΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΟ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ


ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΥΑΛΩΝ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ

Οι ξένοι επιστήμονες είναι ήδη εδώ ο Γώργος Παπανδρέου που περιοδεύει στην Ηλεία σήμερα (κι έκανε και την απαραίτητη φιέστα βεβαίως), είχε μαζί του τον Ισπανό πολεοδόμο Τζουσέπ Αθεπίγιο για να αναμορφώσει την αρχαία Ολυμπία... Έλληνες πολεοδόμοι ή δεν υπάρχουν ή ο πρωθυπουργός δεν τους θεωρεί ικανούς να ανταπελέθουν σε ένα τέτοιο έργο... Έχει δηλαδή την ίδια κακή εντύπωση που έχει και για τους Έλληνες Οικονομολόγους. Για τους Έλληνες επιστήμονες γενικά νομίζουμε έχει αυτή την εντύπωση ο Παπανδρέου και ελπίζουμε να μην αποδειχθεί γρήγορα πως αυτή την εντύπωση την έχει για όλους τους Έλληνες και την Ελλάδα γενικότερα...

(Στην φωτογραφία ο Ισπανός πολεοδόμος Τζουσέπ Αθεμπίγιο, που μεταμόρφωσε την Βαρκελώνη. Κανείς δεν αμφισβητεί το μέγεθος του. Αλλά μήπως υπάρχουν Ελληνικά μυαλά αναξιοποίητα;)
http://www.stoxos.gr/2009/10/blog-post_5271.html