Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Ευρωεκλογές 2009

ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΞΗ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ!!!! http://www.karamarigo.blogspot.com/

Δείτε πως περιέγραφαν τα χάλια μας τα άλλα blog

http://kafeneio-gr.blogspot.com/2009/05/blog-post_4129.html

Διαβάστε και τα σχόλια....

http://taxalia.blogspot.com/2009/05/this-is-our-skoupidia.html

Πάλι γίναμε διάσημοι ως Πυργιώτες...όχι για να μη λένε στο Δημοτικό Συμβούλιο που από ότι μάθαμε η πλειοψηφία του μας έχει επικηρύξει (;;;;) πως τα λέμε μόνο εμείς.......

Θα το κάνουμε το παράπονό μας στην εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ


Μας έχετε αντιγράψει, έχετε ξεσηκώσει ρεπορτάζ από εμάς...αλλά "δεν μας έχετε κάνει την τιμή" να μας φιλοξενήσετε στη σελίδα που δημοσιεύετε ειδήσεις από άλλα blogs....

Πάντως μπράβο σας γιατί στο τεύχος της Δευτέρας 1 Ιουνίου βάλατε για πρώτη φορά άρθρα από τους συντοπίτες μας www.livinginpyrgos.wordpress.com και www.pirgotis.blogspot.com

Πληροφοριακά σας αναφέρουμε πως το blog μας βγαίνει πρώτο αν στη μηχανή αναζήτησης του google βάλετε τη λέξη Πύργος ή Πύργος Ηλείας.


Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Μια εικόνα χίλιες λέξεις....

Το πολυτελές αυτοκίνητο δεν συνάδει με το ερειπωμένο κτήριο, το εγκαταλελειμμένο οικόπεδο, την γερμένη σαν τον Πύργο της Πίζας κολώνα υψηλής τάσης της Δ.Ε.Η και τους κάδους απορριμάτων....
Η φωτογραφία αυτή όμως δίνει νια καλή αφορμή να αναλογιστούμε ποια είναι τα πρότυπα και η νοοτροπία πολλών κατοίκων αυτής της πόλης!!

Καθίστε στο παγκάκι να ξαποστάσετε...σε λίγο θα φέρουν και τα σκουπίδια...






Ρωτάμε ειλικρινά κάθε λογικό άνθρωπο...Είναι θέση αυτή για τον κάδο απορριμάτων;


Ακόμα ένας πεζόδρομος στο κέντρο του Πύργου κατειλλημένος από μηχανάκια, τραπεζάκια και κάδους...τα παγκάκια τα είχαν τοποθετήσει υποτίθεται για να ξεκουράζονται οι πεζοί.....Παρατηρήστε αν μπορείτε να διακρίνετε το παγκάκι στη φωτογραφία πριν μια εβδομάδα που πνιγόμασταν στα σκουπίδια!!!

ΟΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΤΡΟΧΟΦΟΡΑ











Άφαντη η Δημοτική αστυνομία του Πύργου αφήνει τους πεζούς πολίτες και τα μικρά παιδιά στο έλεος αυτών που επιμένουν να καταλαμβάνουν πεζοδρόμια, πεζόδρομους, πλατείες και προκλητικά να γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων όλους τους υπόλοιπους....




Επαναλαμβάνουμε για άλλη μια φορά.....




ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ..........
ΔΗΜΟΣ-ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ-ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ Η' (ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΕΙ) ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.....

Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Η πρώτη απόφαση ελληνικού Δικαστηρίου για blog

Το Μονομελές Πρωτοδικείο Ροδόπης εξέδωσε την πρώτη αναλυτική απόφαση για blog σε υπόθεση προσβολής προσωπικότητας.
Το Δικαστήριο:
- δίνει έναν ορισμό για την έννοια και τη φύση των ιστολογίων, αναγνωρίζοντας την ελευθερία της έκφρασης που συνεπάγεται η διαδραστική τους φύση και η συνδιαμόρφωση του περιεχομένου τους από τους αναγνώστες με την ανάρτηση σχολίων.
- αναγνωρίζει την αναλογική εφαρμογή του Νόμου περί Τύπου προκειμένου να καλυφθεί το "κενό νόμου" - χωρίς όμως να αναφέρεται στα κατώτατα όρια χρηματικής ικανοποίησης που ισχύουν για τις εφημερίδες και τη ραδιοτηλεόραση
- αναγνωρίζει η ανωνυμία των μπλόγκερς δεν αναιρεί το χαρακτηρισμό του ιστολογίου ως ηλεκτρονικού εντύπου "διότι άλλωστε και στα γραπτά έντυπα παραδοσιακής μορφής είναι συνήθης η αρθρογραφία με ψευδώνυμο".
- κρίνει ότι η εταιρία που παρέχει τον διαδικτυακό χώρο δεν έχει ευθύνη.
- θεωρεί ότι μόνη η χρήση ενός υπαρκτού ονοματεπωνύμου ως υπογραφής δεν αποτελεί πλήρη απόδειξη για την ταυτότητα του δράστη της προσβολής προσωπικότητας.
- αρνείται την διενέργεια τεχνικής πραγματογνωμοσύνης στο λάπτοπ του φερόμενου ως δράστη γιατί θεωρεί ότι κάτι τέτοιο είναι απρόσφορο αφού θα μπορούσε να είχε αλλάξει κάρτα μνήμης και σκληρό δίσκο
- αναμένει συμπλήρωση στοιχείων για την ταυτότητα του δράστη από το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης (άγνωστο για ποιο λόγο, αφού είναι γνωστό ότι δεν επιτρέπεται άρση απορρήτου για προσβολές προσωπικότητας).
Η απόφαση δημοσιεύθηκε στο νομικό περιοδικό "Αρμενόπουλος" και ενημερώθηκα για αυτήν από το ιστολόγιο Information Law.

http://elawyer.blogspot.com/2009/05/blog.html

Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Προσωρινή λύση ο δεματοποιητής;;


Έτσι λέει το δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτη που αποδίδεται στο Δήμαρχο Πύργου.

"Ιδανική προσωρινή λύση"....Μα σε αυτή τη χώρα ΟΥΔΕΝ ΜΟΝΙΜΟΤΕΡΟΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ...το ξέρει καλά ο λαός γιαυτό δεν θέλει τα προσωρινά.Όσο για την εξεύρεση λύσης συνολικής για το νομό Ηλείας ...Μήπως πρέπει να έχει άποψη και να συντονίσει τις κινήσεις η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση;;;Γιατί κατά τη γνώμη μας η επικοινωνιακή διαχείριση της κατάστασης ήταν πολύ λανθασμένη από τον Δήμο Πύργου.Προσπάθησαν να θέσουν κομματική αντιπαράθεση στο θέμα που μάλλον, δυστυχώς γιαυτό το Νομό, το ζήτημα είναι ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΟ....

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Επιστροφή στο παρελθόν...κομματικές διαφημίσεις σε περίπτερα




Ποιος έχει ξεχάσει την εποχή πριν από το 1990 που οι έλληνες ήταν χωρισμένοι στα μπλε, στα πράσινα και τα κόκκινα καφενεία;


Τώρα πλέον ήρθε η εποχή των διαφημίσεων των πολιτικών κομμάτων σε περίπτερα της πόλης μας.Μετά τις εταιρίες ακολούθησαν όπως φαίνεται και τα πολιτικά κόμματα κατά παράβαση ίσως της εκλογικής νομοθεσίας.


Με έκπληξη σας παρουσιάζουμε τη διαφήμιση του ΛΑΟΣ σε περίπτερο της οδού Πατρών σε κεντρικό σημείο του Πύργου.


Θεωρούμε πως τέτοιες κινήσεις από τα πολιτικά κόμματα μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω....


Η Ηλεία πριν και μετά το ολοκαύτωμα του 2007

http://www.ionionfm.gr/uploads/Image/PRIN-META.gif

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Τι γράφουν τα άλλα blogs για το προηγούμενο άρθρο μας







http://taxalia.blogspot.com/2009/05/blog-post_4599.html

26 Μαϊ 2009

Φίλοι μας στον Πύργο Ηλείας, μας στεναχωρείτε ! Δήμαρχε;;;;

Είναι δυνατόν να γίνεται δοξολογία για την ημέρα μνήμης του Ποντιακού Ελληνισμού σε πρωτεύουσα Νομού όπως ο Πύργος Ηλείας και να μην παραβρίσκεται κανένας εκπρόσωπος του Δήμου και να μην καταθέτει ούτε Στεφάνι;;;; Με δεδομένο μάλιστα πως η Ελληνική Βουλή με το νόμο 2193/1994 ΦΕΚ 32/Α/94 , που ομόφωνα ψήφισε στις 24-2-1994 καθιέρωσε τον εορτασμό της ημέρας αυτής και τις επετειακές εκδηλώσεις.Αυτά λέει το τοπικό σας blog.http://pyrgosilias.blogspot.com/2009/05/blog-post_26.htmlΔήμαρχε, Μάκη Παρασκευόπουλε, περιμένουμε απάντησή σου.Και να σκεφτείτε ότι το αρχαίο όνομα του Πύργου, ήταν ..Δυσπόντιο !!!

http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_7262.html

Δεν είχε ο δήμος χρήματα για ένα στεφάνι;
Λυπηρό και απαράδεκτο το γεγονός πως κανένας εκπρόσωπος του Δήμου Πύργου δεν παραβρέθηκε την Κυριακή 24 Μαϊου 2009 ...στη δοξολογία και δεν κατέθεσε στεφάνι για την ημέρα μνήμης της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.Στεφάνια κατέθεσαν ο αντινομάρχης κ.Πλατανιάς, ο διοικητής της Φρουράς Πύργου Σμήναρχος Ιπτάμενος Β.Βρεττός και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ποντίων Πύργου κ.Ν.Σιδηρόπουλος.Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η φιλόλογος Δήμητρα Διονυσίου.Είναι δυνατόν να γίνεται δοξολογία για την ημέρα μνήμης του Ποντιακού Ελληνισμού σε πρωτεύουσα Νομού όπως ο Πύργος Ηλείας και να μην παραβρίσκεται κανένας εκπρόσωπος του Δήμου και να μην καταθέτει ούτε Στεφάνι;;;;http://pyrgosilias.blogspot.com/2009/05/blog-post_26.html


"Εμείς θα πούμε μόνο πως η τοπική αυτοδιοίκηση του Πύργου δείχνει μια εγκληματική αδιαφορία που φτάνει τα επίπεδα ΦΥΣΙΚΗΣ αυτουργίας και παρά τα αντιθέτως θρυλούμενα φαίνεται ότι ΔΕΝ θα την πληρώσει. Κάτι σαν την περιβόητη επιταγή" σχολιάζει το www.olympia.gr



Ο Δήμος Πύργου και η γενοκτονία των Ποντίων


Λυπηρό και απαράδεκτο το γεγονός πως κανένας εκπρόσωπος του Δήμου Πύργου δεν παραβρέθηκε την Κυριακή 24 Μαϊου 2009 στη δοξολογία και δεν κατέθεσε στεφάνι για την ημέρα μνήμης της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.


Στεφάνια κατέθεσαν ο αντινομάρχης κ.Πλατανιάς, ο διοικητής της Φρουράς Πύργου Σμήναρχος Ιπτάμενος Β.Βρεττός και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ποντίων Πύργου κ.Ν.Σιδηρόπουλος.Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η φιλόλογος Δήμητρα Διονυσίου.

Είναι δυνατόν να γίνεται δοξολογία για την ημέρα μνήμης του Ποντιακού Ελληνισμού σε πρωτεύουσα Νομού όπως ο Πύργος Ηλείας και να μην παραβρίσκεται κανένας εκπρόσωπος του Δήμου και να μην καταθέτει ούτε Στεφάνι;;;;

Με δεδομένο μάλιστα πως η Ελληνική Βουλή ,με το νόμο 2193/1994, ΦΕΚ 32/Α/94 , που ομόφωνα ψήφισε στις 24-2-1994 καθιέρωσε τον εορτασμό της ημέρας αυτής και τις επετειακές εκδηλώσεις.


ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ, ΣΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ ΟΥΔΕΙΣ....

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ ΤΣΙΓΓΟΥΝΕΥΤΗΚΕ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΤΕΙΩΝ.

Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Εξοχότατε, είμαστε όλοι φοβικοί!

TOY ΧΡΗΣΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ (ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΜΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ)

Εξοχότατε, είμαστε όλοι φοβικοί!(Συμφωνείς γιατρέ μου;)«…Τέλος θέλω να αναφερθώ σε φαινόμενα περιορισμένης κλίμακας όπως αυτό των φοβικών συνδρόμων…» από τις δηλώσεις του εξοχότατου στον τοπικό τύποΗ ζωή μας γίνεται διασκεδαστική! Ενίοτε μάλιστα, κωμική μέχρι δακρύων! Αν εσείς τώρα δεν ξεκαρδίζεστε αλλά επιμένετε να βλέπετε μόνο την τραγική της πλευρά… Ε, τότε τι να σας πω; Είσθε φοβικοί! Να το κοιτάξετε!ΕΞΟΧΟΤΑΤΕΦοβικός είναι ο ενεργός πολίτης, που αγωνιά και αγωνίζεται, που ελέγχει και ενοχλεί την εξουσία;…ή ο άπραγος, βολεμένος εξουσιαστής, μόλις καταφέρει να ικανοποιήσει τα εξουσιαστικά του απωθημένα, εκλεγόμενος -επιτέλους- «εις θέσιν εξουσίας»;… Φοβικός είναι αυτός που θέλει τον λαό μαζί του, για να ακούει τα αιτήματά του, γιατί έτσι αντιλαμβάνεται το θεσμικό του ρόλο: αισθάνεται ότι πρέπει να υπηρετεί το λαό;…ή αυτός που θέλει το λαό δειλό, υπάκουο, παθητικό πολίτη του καναπέ;… Φοβικός είναι αυτός που θέλει τους πολίτες με σφιγμένες γροθιές, πυρσούς, ήλιους και σφυροδρέπανα;…ή αυτός που τους θέλει να κρατούν στο πέρασμά του θυμιατά και λιβανιστήρια;…Φοβικός είναι αυτός που επισημαίνει τα υπαρκτά προβλήματα, χωρίς να τα φορτώνει μόνο στον πολιτικό αντίπαλο του εξοχότατου; …ή αυτός που δεν κάνει κοινωνική διαβούλευση, γιατί δεν καταδέχεται (ή φοβάται) να συνομιλήσει και με φίλους των πολιτικών του αντιπάλων;…Φοβικός είναι αυτός που απευθύνεται στο Τεχνικό Επιμελητήριο για να τον συμβουλεύσουν;…ή αυτός που ενοχλείται από την Ελευθερία που απολαμβάνουν οι υπήκοοί του και αναζητά εναγωνίως τρόπους να την περιορίσει;... ΕΞΟΧΟΤΑΤΕ,Φοβικός θα πει να μην παίρνεις πολιτικές αποφάσεις αλλά να αναζητάς από τον Εισαγγελέα της πόλης σου να σου λύσει τα προβλήματα, που σε εκλέξανε να λύνεις!...Φοβικός θα πει να παίρνεις πολιτικές αποφάσεις, που προκαλούν λαϊκές αντιδράσεις κι ύστερα να ζητάς …ο Θεός (ή ο Μητροπολίτης…) να βάλει το χέρι του για να τους πείσει να σε υπακούσουν!…Φοβικός θα πει να εξυβρίζεις, να συκοφαντείς και να απειλείς -αυτούς που διαφωνούν με τις αποφάσεις σου- ενώ λείπουν!…Φοβικός ΔΕΝ ήταν ο Μπρεχτ, εξοχότατε, που είπε: «ε, τότε εξοχότατε δεν έχετε παρά να καταργήσετε το λαό και να εκλέξετε έναν άλλο…»...και να φανταστείτε πως ο Μπρεχτ -καθόσον γνωρίζω- δεν είχε συναντήσει Ηλείο Δήμαρχο μέχρι να πει την παραπάνω μπηχτή -για αργότερα δεν παίρνω όρκο μπορεί και να συνάντησε...ΕΞΟΧΟΤΑΤΕΦοβικός είναι και ο διευθυντής του Ογκολογικού Τμήματος του Νοσοκομείου Πατρών «Άγιος Ανδρέας» και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Προληπτικής Ογκολογίας κ. Παναγιώτης Γκινόπουλος, όταν κάνει μελέτες που αποδεικνύουν ότι η Ηλεία των φυτοφαρμάκων και των ΧΑΔΑ είναι 2η σε καρκινογενέσεις στην Ελλάδα;…Φοβικοί είναι και οι υπάλληλοι του τμήματος περιβάλλοντος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ηλείας, όταν με έγγραφό τους στις 14-5-2009, μετά από αυτοψία που διενήργησαν στον σκουπιδότοπο της Αγκινάρας, διαπιστώνουν ότι και κλειστός ο ΧΑΔΑ της Αγκινάρας είναι «βόμβα» για την δημόσια υγεία και το περιβάλλον;... Φοβικός θα πει φοβητσιάρης (που λέει ο λαός), γενναίε μου εξοχότατε;… ε, τότε δεν έχετε παρά να καταργήσετε το λαό και να εκλέξετε έναν άλλο…Γιατί, εξοχότατε, -αφού με προβληματίσατε και το έψαξα αρκετά- κατέληξα στο συμπέρασμα πως:Φοβικός σίγουρα είναι αυτός που φοβάται το παρελθόν του, όταν αισθάνεται ότι δεν είναι πια αντάξιός του…

Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

Ομερτά καταγγέλει ο Ντίνος Καρακασίλης στο ΙΟΝΙΟΝ FM


Tην ομερτά που επιβάλλουν εκδότες με παράλληλες επιχειρήσεις στην Ηλεία , σε σημαντικά ζητήματα του τόπου, κατήγγειλε χθες στο IONION FM ο Ντίνος Καρακασίλης, μέλος των πολιτών που αντιδρούν για τον παράνομο σκουπιδότοπο της Αγκινάρας στον Πύργο. «Δώσαμε μέσω του δικηγόρου μας Δελτίο Τύπου και καμιά εφημερίδα της Ηλείας δεν το δημοσίευσε…» - αποκάλυψε ο κ. Καρακασίλης και κατήγγειλε ότι πίσω από την σιωπή κρύβονται βρόμικα εκδοτικά παιχνίδια .

Τρίτη 19 Μαΐου 2009

S.O.S Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ


ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΑΛΛΑ Η ΛΥΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΑΦΟΥ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΓΕΝΝΑΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΗΡΗΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ.