Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Προσωρινή λύση ο δεματοποιητής;;


Έτσι λέει το δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτη που αποδίδεται στο Δήμαρχο Πύργου.

"Ιδανική προσωρινή λύση"....Μα σε αυτή τη χώρα ΟΥΔΕΝ ΜΟΝΙΜΟΤΕΡΟΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ...το ξέρει καλά ο λαός γιαυτό δεν θέλει τα προσωρινά.Όσο για την εξεύρεση λύσης συνολικής για το νομό Ηλείας ...Μήπως πρέπει να έχει άποψη και να συντονίσει τις κινήσεις η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση;;;Γιατί κατά τη γνώμη μας η επικοινωνιακή διαχείριση της κατάστασης ήταν πολύ λανθασμένη από τον Δήμο Πύργου.Προσπάθησαν να θέσουν κομματική αντιπαράθεση στο θέμα που μάλλον, δυστυχώς γιαυτό το Νομό, το ζήτημα είναι ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΟ....

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Επιστροφή στο παρελθόν...κομματικές διαφημίσεις σε περίπτερα




Ποιος έχει ξεχάσει την εποχή πριν από το 1990 που οι έλληνες ήταν χωρισμένοι στα μπλε, στα πράσινα και τα κόκκινα καφενεία;


Τώρα πλέον ήρθε η εποχή των διαφημίσεων των πολιτικών κομμάτων σε περίπτερα της πόλης μας.Μετά τις εταιρίες ακολούθησαν όπως φαίνεται και τα πολιτικά κόμματα κατά παράβαση ίσως της εκλογικής νομοθεσίας.


Με έκπληξη σας παρουσιάζουμε τη διαφήμιση του ΛΑΟΣ σε περίπτερο της οδού Πατρών σε κεντρικό σημείο του Πύργου.


Θεωρούμε πως τέτοιες κινήσεις από τα πολιτικά κόμματα μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω....


Η Ηλεία πριν και μετά το ολοκαύτωμα του 2007

http://www.ionionfm.gr/uploads/Image/PRIN-META.gif

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Τι γράφουν τα άλλα blogs για το προηγούμενο άρθρο μας







http://taxalia.blogspot.com/2009/05/blog-post_4599.html

26 Μαϊ 2009

Φίλοι μας στον Πύργο Ηλείας, μας στεναχωρείτε ! Δήμαρχε;;;;

Είναι δυνατόν να γίνεται δοξολογία για την ημέρα μνήμης του Ποντιακού Ελληνισμού σε πρωτεύουσα Νομού όπως ο Πύργος Ηλείας και να μην παραβρίσκεται κανένας εκπρόσωπος του Δήμου και να μην καταθέτει ούτε Στεφάνι;;;; Με δεδομένο μάλιστα πως η Ελληνική Βουλή με το νόμο 2193/1994 ΦΕΚ 32/Α/94 , που ομόφωνα ψήφισε στις 24-2-1994 καθιέρωσε τον εορτασμό της ημέρας αυτής και τις επετειακές εκδηλώσεις.Αυτά λέει το τοπικό σας blog.http://pyrgosilias.blogspot.com/2009/05/blog-post_26.htmlΔήμαρχε, Μάκη Παρασκευόπουλε, περιμένουμε απάντησή σου.Και να σκεφτείτε ότι το αρχαίο όνομα του Πύργου, ήταν ..Δυσπόντιο !!!

http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_7262.html

Δεν είχε ο δήμος χρήματα για ένα στεφάνι;
Λυπηρό και απαράδεκτο το γεγονός πως κανένας εκπρόσωπος του Δήμου Πύργου δεν παραβρέθηκε την Κυριακή 24 Μαϊου 2009 ...στη δοξολογία και δεν κατέθεσε στεφάνι για την ημέρα μνήμης της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.Στεφάνια κατέθεσαν ο αντινομάρχης κ.Πλατανιάς, ο διοικητής της Φρουράς Πύργου Σμήναρχος Ιπτάμενος Β.Βρεττός και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ποντίων Πύργου κ.Ν.Σιδηρόπουλος.Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η φιλόλογος Δήμητρα Διονυσίου.Είναι δυνατόν να γίνεται δοξολογία για την ημέρα μνήμης του Ποντιακού Ελληνισμού σε πρωτεύουσα Νομού όπως ο Πύργος Ηλείας και να μην παραβρίσκεται κανένας εκπρόσωπος του Δήμου και να μην καταθέτει ούτε Στεφάνι;;;;http://pyrgosilias.blogspot.com/2009/05/blog-post_26.html


"Εμείς θα πούμε μόνο πως η τοπική αυτοδιοίκηση του Πύργου δείχνει μια εγκληματική αδιαφορία που φτάνει τα επίπεδα ΦΥΣΙΚΗΣ αυτουργίας και παρά τα αντιθέτως θρυλούμενα φαίνεται ότι ΔΕΝ θα την πληρώσει. Κάτι σαν την περιβόητη επιταγή" σχολιάζει το www.olympia.gr



Ο Δήμος Πύργου και η γενοκτονία των Ποντίων


Λυπηρό και απαράδεκτο το γεγονός πως κανένας εκπρόσωπος του Δήμου Πύργου δεν παραβρέθηκε την Κυριακή 24 Μαϊου 2009 στη δοξολογία και δεν κατέθεσε στεφάνι για την ημέρα μνήμης της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.


Στεφάνια κατέθεσαν ο αντινομάρχης κ.Πλατανιάς, ο διοικητής της Φρουράς Πύργου Σμήναρχος Ιπτάμενος Β.Βρεττός και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ποντίων Πύργου κ.Ν.Σιδηρόπουλος.Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η φιλόλογος Δήμητρα Διονυσίου.

Είναι δυνατόν να γίνεται δοξολογία για την ημέρα μνήμης του Ποντιακού Ελληνισμού σε πρωτεύουσα Νομού όπως ο Πύργος Ηλείας και να μην παραβρίσκεται κανένας εκπρόσωπος του Δήμου και να μην καταθέτει ούτε Στεφάνι;;;;

Με δεδομένο μάλιστα πως η Ελληνική Βουλή ,με το νόμο 2193/1994, ΦΕΚ 32/Α/94 , που ομόφωνα ψήφισε στις 24-2-1994 καθιέρωσε τον εορτασμό της ημέρας αυτής και τις επετειακές εκδηλώσεις.


ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ, ΣΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ ΟΥΔΕΙΣ....

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ ΤΣΙΓΓΟΥΝΕΥΤΗΚΕ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΤΕΙΩΝ.

Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Εξοχότατε, είμαστε όλοι φοβικοί!

TOY ΧΡΗΣΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ (ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΜΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ)

Εξοχότατε, είμαστε όλοι φοβικοί!(Συμφωνείς γιατρέ μου;)«…Τέλος θέλω να αναφερθώ σε φαινόμενα περιορισμένης κλίμακας όπως αυτό των φοβικών συνδρόμων…» από τις δηλώσεις του εξοχότατου στον τοπικό τύποΗ ζωή μας γίνεται διασκεδαστική! Ενίοτε μάλιστα, κωμική μέχρι δακρύων! Αν εσείς τώρα δεν ξεκαρδίζεστε αλλά επιμένετε να βλέπετε μόνο την τραγική της πλευρά… Ε, τότε τι να σας πω; Είσθε φοβικοί! Να το κοιτάξετε!ΕΞΟΧΟΤΑΤΕΦοβικός είναι ο ενεργός πολίτης, που αγωνιά και αγωνίζεται, που ελέγχει και ενοχλεί την εξουσία;…ή ο άπραγος, βολεμένος εξουσιαστής, μόλις καταφέρει να ικανοποιήσει τα εξουσιαστικά του απωθημένα, εκλεγόμενος -επιτέλους- «εις θέσιν εξουσίας»;… Φοβικός είναι αυτός που θέλει τον λαό μαζί του, για να ακούει τα αιτήματά του, γιατί έτσι αντιλαμβάνεται το θεσμικό του ρόλο: αισθάνεται ότι πρέπει να υπηρετεί το λαό;…ή αυτός που θέλει το λαό δειλό, υπάκουο, παθητικό πολίτη του καναπέ;… Φοβικός είναι αυτός που θέλει τους πολίτες με σφιγμένες γροθιές, πυρσούς, ήλιους και σφυροδρέπανα;…ή αυτός που τους θέλει να κρατούν στο πέρασμά του θυμιατά και λιβανιστήρια;…Φοβικός είναι αυτός που επισημαίνει τα υπαρκτά προβλήματα, χωρίς να τα φορτώνει μόνο στον πολιτικό αντίπαλο του εξοχότατου; …ή αυτός που δεν κάνει κοινωνική διαβούλευση, γιατί δεν καταδέχεται (ή φοβάται) να συνομιλήσει και με φίλους των πολιτικών του αντιπάλων;…Φοβικός είναι αυτός που απευθύνεται στο Τεχνικό Επιμελητήριο για να τον συμβουλεύσουν;…ή αυτός που ενοχλείται από την Ελευθερία που απολαμβάνουν οι υπήκοοί του και αναζητά εναγωνίως τρόπους να την περιορίσει;... ΕΞΟΧΟΤΑΤΕ,Φοβικός θα πει να μην παίρνεις πολιτικές αποφάσεις αλλά να αναζητάς από τον Εισαγγελέα της πόλης σου να σου λύσει τα προβλήματα, που σε εκλέξανε να λύνεις!...Φοβικός θα πει να παίρνεις πολιτικές αποφάσεις, που προκαλούν λαϊκές αντιδράσεις κι ύστερα να ζητάς …ο Θεός (ή ο Μητροπολίτης…) να βάλει το χέρι του για να τους πείσει να σε υπακούσουν!…Φοβικός θα πει να εξυβρίζεις, να συκοφαντείς και να απειλείς -αυτούς που διαφωνούν με τις αποφάσεις σου- ενώ λείπουν!…Φοβικός ΔΕΝ ήταν ο Μπρεχτ, εξοχότατε, που είπε: «ε, τότε εξοχότατε δεν έχετε παρά να καταργήσετε το λαό και να εκλέξετε έναν άλλο…»...και να φανταστείτε πως ο Μπρεχτ -καθόσον γνωρίζω- δεν είχε συναντήσει Ηλείο Δήμαρχο μέχρι να πει την παραπάνω μπηχτή -για αργότερα δεν παίρνω όρκο μπορεί και να συνάντησε...ΕΞΟΧΟΤΑΤΕΦοβικός είναι και ο διευθυντής του Ογκολογικού Τμήματος του Νοσοκομείου Πατρών «Άγιος Ανδρέας» και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Προληπτικής Ογκολογίας κ. Παναγιώτης Γκινόπουλος, όταν κάνει μελέτες που αποδεικνύουν ότι η Ηλεία των φυτοφαρμάκων και των ΧΑΔΑ είναι 2η σε καρκινογενέσεις στην Ελλάδα;…Φοβικοί είναι και οι υπάλληλοι του τμήματος περιβάλλοντος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ηλείας, όταν με έγγραφό τους στις 14-5-2009, μετά από αυτοψία που διενήργησαν στον σκουπιδότοπο της Αγκινάρας, διαπιστώνουν ότι και κλειστός ο ΧΑΔΑ της Αγκινάρας είναι «βόμβα» για την δημόσια υγεία και το περιβάλλον;... Φοβικός θα πει φοβητσιάρης (που λέει ο λαός), γενναίε μου εξοχότατε;… ε, τότε δεν έχετε παρά να καταργήσετε το λαό και να εκλέξετε έναν άλλο…Γιατί, εξοχότατε, -αφού με προβληματίσατε και το έψαξα αρκετά- κατέληξα στο συμπέρασμα πως:Φοβικός σίγουρα είναι αυτός που φοβάται το παρελθόν του, όταν αισθάνεται ότι δεν είναι πια αντάξιός του…

Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

Ομερτά καταγγέλει ο Ντίνος Καρακασίλης στο ΙΟΝΙΟΝ FM


Tην ομερτά που επιβάλλουν εκδότες με παράλληλες επιχειρήσεις στην Ηλεία , σε σημαντικά ζητήματα του τόπου, κατήγγειλε χθες στο IONION FM ο Ντίνος Καρακασίλης, μέλος των πολιτών που αντιδρούν για τον παράνομο σκουπιδότοπο της Αγκινάρας στον Πύργο. «Δώσαμε μέσω του δικηγόρου μας Δελτίο Τύπου και καμιά εφημερίδα της Ηλείας δεν το δημοσίευσε…» - αποκάλυψε ο κ. Καρακασίλης και κατήγγειλε ότι πίσω από την σιωπή κρύβονται βρόμικα εκδοτικά παιχνίδια .

Τρίτη 19 Μαΐου 2009

S.O.S Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ


ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΑΛΛΑ Η ΛΥΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΑΦΟΥ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΓΕΝΝΑΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΗΡΗΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ.

Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Σιωπή για τα σκουπίδια με... καταχωρήσεις ανακύκλωσης


Αναρωτιόμαστε πόσο κόστισε η καμπάνια της ανακύκλωσης και που θα μπορούσαν να είχαν αξιοποιηθεί αυτά τα χρήματα.


Όλες οι τοπικές εφημερίδες σήμερα είχαν την παρακάτω διαφημιστική καταχώρηση τη στιγμή που μας πληροφορούν πως θα αρχίσει η αποκομιδή των σκουπιδιών χωρίς όμως να μας λένε που θα τα πάνε.




ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ....


ΝΑ ΤΑ ΠΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ......

Κυριακή 17 Μαΐου 2009

S.O.S Πνιγήκαμε στα σκουπίδια S.O.S

http://www.facebook.com/group.php?gid=87183921687&ref=mf

Κάνουμε έκκληση μέσω του Facebook να βρεθεί μια λύση στην απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην πόλη μας.Εικόνες ντροπής...Κίνδυνος για τη υγεία των παιδιών μας..ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!

Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

ΟΤΑΝ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ


ΤΕΛΙΚΑ Η ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΓΙΝΕ;

Προς δεματοποίηση...το ανάγνωσμα.... ΠΥΡΓΟΣ S.O.S


Α ρε δεματοποιήση που θέλουν κάποιοι που νομίζουν πως μπορούν να μη σέβονται νόμους και ανθρώπους και αξιολύπητοι απλά εκτελούν εντολές ΑΝΩΤΕΡΩΝ....

Αλλά και κάποιοι άλλοι που χαρακτηρίζονται για την πονηριά τους....


Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Νέο BLOG: ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΙΑ

http://ileia-exegersi.blogspot.com/

(Επαναστατικό όπως αρμόζει σε αγνοημένους και υποτιμημένους πολίτες.Ευχόμαστε καλή τύχη και πολλούς αναγνώστες)

Η Ηλεία βουλιάζει και κανείς δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται. Μετά τις πυρκαγιές του 2007 και τους σεισμούς που ακολούθησαν και συγκίνησαν όλη την Ελλάδα, η περιοχή επέστρεψε στην ανυποληψία.Βασανισμένη επί δεκαετίες από τον αχαλίνωτο κομματισμό, την αδιαφορία του Κράτους και την απομόνωση, η Ηλεία αναζητεί μια διέξοδο. Κι όσο δεν τη βρίσκει, τόσο βουλιάζει. Οι κάτοικοί της, οι πολίτες της, όσοι είναι Ηλείοι και μένουν μέσα ή έξω από το νομό, περιμένουν καρτερικά μια λύση για τον τόπο. Μια λύση που θα τους πείσει, που θα τους εμπνεύσει, που θα τους κάνει να ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ για να σώσουν τον αγαπημένο τους τόπο.Αυτό χρειάζεται σήμερα η Ηλεία. Μια αιτία να ΕΞΕΓΕΡΘΕΙ!