Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Εμάς δεν μας πειράζει να μας αντιγράφουν..Σημασία έχει να λύνονται τα προβλήματα!!


Θα μπορούσαν όμως τα Μ.Μ.Ε όταν παίρνουν από κάπου μια είδηση να αναφέρουν και την πηγή τους.Το παραπάνω δημοσίευμα είναι από την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ 29/4/2009 σελ.3.
Συνεχίζουμε δυναμικά.Χαιρόμαστε να μας δικαιώνουν για τα δημοσιεύματά μας αλλά για εμάς το κυριότερο είναι να δίνονται λύσεις.Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ!!

Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Ζούγκλα, εγκατάλειψη, εστία μολύνσεως...Αθλητικό Κέντρο Αγ.Βαρβάρας 3







Ζούγκλα, εγκατάλειψη, εστία μολύνσεως...Αθλητικό Κέντρο Αγ.Βαρβάρας 2














Oι φωτογραφίες μιλάνε από μόνές τους δυστυχώς....

Ζούγκλα, εγκατάλειψη, εστία μολύνσεως...Αθλητικό Κέντρο Αγ.Βαρβάρας 1
















Εγκαταλελειμμένο στην τύχη του είναι το αθλητικό κέντρο της Αγ.Βαρβάρας.Ένας χώρος που ο Δήμος θα έπρεπε να τον φροντίζει ως όαση για τη νεολαία και τους κατοικούς της Πόλης έχει μετατραπεί σε Ζούγκλα.Το ύψος των φυτών ξεπερνούν το ένα μέτρο, σκουπίδια παντού, καταστροφές παντού, η εγκατάλειψη σε όλο της το μεγαλείο.Σαν να μην έφταναν αυτά κάποιοι (αναρωτιόμαστε με ποιου υπευθύνου την άδεια έχουν χαράξει κίτρινες γραμμές δίπλα από γήπεδα που παίζουν τα παιδιά μας Μπάσκετ και τις χρησιμοποιούν για μαθήματα οδήγησης δικύκλων.





Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους.Τα συγχαρητήρια μας στους Υπευθύνους...

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Τα χειρότερα έρχονται...Ληστεία στη Eurobank




H οικονομική κρίση μόλις άρχισε και η εγκληματικότητα χτυπά και την πόλη μας.Η αστυνομία ανίκανη να μας προστατεύσει ασχολείται μόνο με την επιβολή προστίμων στις εθνικές οδούς.Τα χειρότερα έρχονται και οι πολίτες δεν έχουν από πουθενά να περιμένουν προστασία.Η αναρχία επικρατεί στην πόλη μας σε όλα τα επίπεδα!!!Θρασύτατη ληστεία στο Υποκατάστημα της Eurobank στην Πατρών στον Πύργο.

Παρασκευή 17 Απριλίου 2009

Απίστευτο!!Έκλεψαν την προτομή μπροστά από τον Αγ.Νικόλαο!!


Η κεντρική μας πλατεία Σάκη Καράγιωργα θα έπρεπε θεωρητικά να είναι η ασφαλέστερη περιοχή της πόλης μας.Αν δεν αστυνομεύεται η Πλατεία φανταστείτε τι γίνεται στην υπόλοιπη πόλη...

ΕΚΛΕΨΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΡΟΤΟΜΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟ


Δείτε το ρεπορτάζ της εφημερίδας ΠΑΤΡΙΣ του Μεγάλου Σαββάτου.

Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Kάναμε πλούσιο το αγγλικό λεξιλόγιο....DEPARATMENT = DEPARTMENT







Ούτε μία ούτε δύο αλλά όλες οι πινακίδες που οδηγούν στην Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας "άλλαξαν" την αγγλική λέξη Department και την έκαναν Deparatment...Εύλογα κάποιος θα πει πως δικαιολογούνται τα λάθη ...Το άσχημο όμως είναι πως: 1.κανένας δεν πρόσεξε το λάθος, 2.πως το ίδιο λάθος αναγράφεται σε τουλάχιστον τρεις πινακίδες μέσα στην Πόλη του Πύργου και 3.πως αναιρείται ο σκοπός για τον οποίο τοποθετήθηκαν οι πινακίδες, της εξυπηρέτησης και της ενημέρωσης των τουριστών και γινόμαστε για άλλη μια φορά περίγελος....



ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ έναν τουρίστα που έρχεται στον Πύργο...δεν φτάνει που όλες οι πινακίδες είναι καλυμμένες ή ανύπαρκτες..βλέπει και την αμορφωσιά μας.



Δεν ξέρουμε ποιος φορέας είναι υπεύθυνος για την τοποθέτηση αυτών των πινακίδων αλλά του απονέμουμε τα συγχαρητήρια μας!!!Ξεχωριστά συγχαρητήρια σε αυτόν που υπέγραψε και παρέλαβε τις πινακίδες.

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ


Βανδαλισμός στην εκκλησία Κατακόλου!!!Δείτε τις αποκλειστικές φωτογραφίες στο : http://livinginpyrgos.wordpress.com Πρέπει να σταματήσουμε να ανεχόμαστε τέτοιες συμπεριφορές από όπου κι αν προέρχονται!

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

ΤΟ ΤΕΙ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑ ΤΩΡΑ!!!

Έξι σχεδόν χρόνια έχουν περάσει από τότε που οι πρώτοι φοιτητές ήρθαν στον Πύργο. Έξι άγονα χρόνια, στα οποία η προσπάθεια για την εύρεση μόνιμης στέγης του ΤΕΙ της πόλης δεν στέφθηκε με επιτυχία.

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Αυτή την πινακίδα ποιός θα τη φτιάξει;


Μάλλον περιμένουν κανένας που δεν είναι από την πόλη μας να μετακινηθεί δεξιά αντίθετα στην Αγίου Γεωργίου και μετά άντε να βρει το δίκιο του ο άνθρωπος!!!!

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ ΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ..


Συνέχισε να προστατεύεις αυτή την Πόλη και τους κατοίκους της.Έστω κι αν εμείς ακόμα δεν έχουμε φτιάξει έναν Μητροπολιτικό Ναό για να σε τιμάμε.Καλύτερα ίσως γιατί έτσι στο φτωχό σου εκκλησάκι νοιώθουμε καλύτερα τη ζεστασιά και την αγάπη Σου.

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.....




Αυτή η κατάσταση επικρατούσε χθες Κυριακή 1/2/2009 έξω από τη Δημοτική Αγορά του Πύργου.

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Στον Πύργο παρκάρω όπου γουστάρω....


Άλλη μια επιβεβαίωση για παλαιότερη ανάρτησή μας.Η λύση είναι να απαγορευτεί η κυκλοφορία στο κέντρο του Πύργου.Η Δημοτική Αστυνομία να αναλάβει το ρόλο της και να μην κάνει επιλεκτικές παρεμβάσεις.Αφήστε τους πεζόδρομους στους πεζούς και στα παιδιά.Πού θα παίζουν τα παιδιά κ. Δήμαρχε αν παρκάρουν παντού αυτοκίνητα;

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Πάντα προ τετελεσμένων γεγονότων;



Το πιο σημαντικό στην πολιτική κ.Δήμαρχε είναι να προβλέπεις καταστάσεις και να δίνεις λύσεις και όχι να λες λόγια που δεν κοστίζουν, υποσχέσεις και χαμόγελα.

Θέσαμε ένα σημαντικό θέμα που είναι η Σχολική Στέγη και η ασφάλεια των μαθητών σε περίπτωση σεισμού.

Ας ελπίσουμε να μην επιβεβαιωθεί και σε αυτό το θέμα το σχόλιο της εφημερίδας Πρώτη της Ηλείας 25/1/2009 που σας παραθέτουμε!