http://pyrgos-news.blogspot.com/2011/03/blog-post_2267.html
ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ- Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΗΛΕΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ukurf.pyrgosilias@gmail.com
Τρίτη 8 Μαρτίου 2011
Αντώνης Σαμαράς : Ο ηγέτης που έχει ανάγκη η Ελλάδα και η Ευρώπη
http://pyrgos-news.blogspot.com/2011/03/blog-post_2267.html
Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011
Το ξεχασμένο χριστουγεννιάτικο αγγελάκι του Κατακόλου





"Είμαι ένα χριστουγεννιάτικο αγγελάκι και θέλω να εκφράσω τα παράπονά μου γιατί με ξέχασαν στην πλατεία του Κατακόλου.Είναι ήδη 6 Φεβρουαρίου κι εγώ παραμένω αστόλιστο και χωρίς φωτάκια και κανένας δεν έχει ενδιαφερθεί ακόμα να με μαζέψει για να μπορώ του χρόνου να διακοσμώ και πάλι το Κατάκολό μας.
Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011
Τα σκουπίδια στον Πύργο Ηλείας μας πνίγουν ξανά...
Η εικόνα των υπερχειλισμένων κάδων σε μια πόλη που οι δημότες της πληρώνουν τεράστια ποσά για την αποκομιδή των σκουπιδιών είναι τις τελευταίες ημέρες έντονη.
Το γεγονός σχολιάστηκε κι από την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ της Ηλείας :
Ξεχείλισαν οι κάδοι
Το διαβάσαμε εδώ
Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010
ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΟ ΚΕΠΕΠ ΛΕΧΑΙΝΩΝ «ΕΊΔΑ ΝΑ ΔΈΡΝΟΥΝ ΠΑΙΔΊ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ»
Αυτόπτης μάρτυς πρωτοφανών εικόνων φρίκης, στην πολυσυζητημένη «αποθήκη παιδικών ψυχών» του ΚΕΠΕΠ (Κέντρο Περίθαλψης Παίδων) Λεχαινών Ηλείας, έγινε πριν από περίπου έναν μήνα μια Ελληνίδα εθελόντρια, που μαζί με άλλα άτομα από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες προσφέρουν εθελοντική εργασία, με σκοπό τις καλύτερες συνθήκες διαβίωσης των περιθαλπόμενων παιδιών που πάσχουν από σοβαρή σωματική και πνευματική αναπηρία.
Ξυλοδαρμός στην «αποθήκη παιδικών ψυχών»Η Ελληνίδα εθελόντρια (το όνομά της είναι στη διάθεση της «Ε») με αναφορά της προς τη διοίκηση του Ιδρύματος καταγγέλλει ότι εργαζόμενος ξυλοκόπησε άγρια ένα από τα περιθαλπόμενα άτομα που φιλοξενούνται στο ΚΕΠΕΠ επειδή τόλμησε να βγει στο προαύλιο του κτηρίου.
Η εθελόντρια, με γραπτή αναφορά-καταγγελία που έστειλε στην «Ε» με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, αλλά μιλώντας και η ίδια, περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τον ξυλοδαρμό του ατόμου με ειδικές ανάγκες που έγινε παρουσία άλλης εθελόντριας από την Πορτογαλία και ορισμένων εργαζομένων που είχαν βάρδια εκείνη την ημέρα.
Οπως αναφέρει, το περιστατικό συνέβη την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου και ώρα 21.00 στο εσωτερικό του Ιδρύματος, όπου εισήλθε ο περιθαλπόμενος Α.Π., κυνηγημένος από δύο άτομα του προσωπικού του Ιδρύματος. Εκεί έπεσε κι ένα από αυτά άρχισε να τον χτυπάει με τα χέρια του και να τον κλοτσάει, ενώ αυτός ήταν πεσμένος κάτω.
«Εχουμε ενημερωθεί για το περιστατικό, το οποίο και θα ερευνήσουμε σε βάθος, ζητώντας από την εθελόντρια πλήρη και αναλυτική αναφορά. Δεν θα χαριστούμε σε κανέναν που παρανομεί», δήλωσε στην «Ε» η διοικήτρια του ΚΕΠΕΠ Λεχαινών, Αννα Μαζαράκη.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΑΣ
Ελλάδα 2011: Χρεωκοπία οικονομική ή αξιακή;
Τα θαύματα όμως, δεν ήταν ποτέ μόνο οικονομικά: από τη σύσταση του Ελληνικού κράτους, από τον Καποδίστρια μέχρι και σήμερα, η χώρα μας έχει ζήσει σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πέντε φορές τον εφιάλτη της Χρεωκοπίας.
Η πρώτη πτώχευση έγινε μόλις μετά τη σύσταση του Ελληνικού κράτους και επί Κυβερνήσεως του Ιωάννη Καποδίστρια. Τα δάνεια δεν τα είχε ζητήσει εκείνος, όμως βάραιναν το Ελληνικό κράτος αφού είχαν ζητηθεί από τους Έλληνες στην Επανάσταση.
Η δεύτερη πτώχευση έγινε επί Όθωνα ,ο οποίος ήταν Βαυαρός και οι Μεγάλες Δυνάμεις τον έστειλαν «τοποτηρητή» των συμφερόντων τους στην Ελλάδα. Ενώ ο Όθωνας είχε υποβάλει για δέκα χρόνια λιτότητα με ένα μνημόνιο – που τόσο μοιάζει με το σημερινό!- το οποίο είχε συντάξει με τις Μεγάλες Δυνάμεις, μειώνοντας μισθούς και δαπάνες σημαντικές για τον Ελληνικό πληθυσμό, δεν κατάφερε να αποφύγει την πτώχευση.
Η τρίτη πτώχευση συνέβη επί Κυβερνήσεως του Χαρίλαου Τρικούπη. Αυτός αν και περιέκοψε δαπάνες, προχώρησε σε εξορθολογισμό των μισθών αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, με αποτέλεσμα το 1893 να δηλώσει στη βουλή το ιστορικό εκείνο «Κύριοι δυστυχώς επτωχεύσαμεν».
Η τέταρτη πτώχευση σημειώθηκε επί Ελευθερίου Βενιζέλου. Ο Βενιζέλος κήρυξε πτώχευση, έκανε στάση πληρωμών εξωτερικού χρέους και επέβαλλε εξευτελιστικά μεροκάματα. Το αποτέλεσμα ήταν να βγουν κερδισμένοι οι μεγάλοτσιφλικάδες γαιοκτήμονες..... αφού εξαγόραζαν την περιουσία των μικρότερων σε εξευτελιστικές τιμές: έτσι έγινε η αρχή για να οδηγηθούμε στη δικτατορία Μεταξά.
Η πέμπτη πτώχευση συνέβη επί Ιωάννη Μεταξά: ο Μεταξάς, αν και κατέφυγε στην Κοινωνία των Εθνών, ζητώντας να μην πτωχεύσει η Ελλάδα γιατί «αυτό θα διέλυε το λαό του», δε μπόρεσε να αποφύγει τη χρεωκοπία.
Το χειρότερο λοιπόν για τη χώρα δεν είναι τα οικονομικά δεδομένα :σήμερα, όπως και σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις , η Ελλάδα,πριν πτωχεύσει οικονομικά , πτώχευε ηθικά.
Υπεύθυνοι γι’ αυτό ,οι πολιτικοί άρχοντες του τόπου: οι ίδιοι που πάντα δανειζόντουσαν υπέρμετρα από το εξωτερικό ,από τις ίδιες πάντα «Μεγάλες Δυνάμεις» (που λόγω του ότι η χώρα μας έχει θέση κλειδί για τα γεωστρατηγικά τους συμφέροντα, προσπαθούν να μας έχουν πάντα υπόχρεους) .
Αν όμως στο παρελθόν, υπήρχε το δεδομένο ότι η πολιτική ηγεσία ήταν σχεδόν πάντα διορισμένη από ξένα κέντρα εξουσίας, δεν θα έπρεπε σήμερα η χώρα μας να είναι έρμαιο στις διαθέσεις του οποιουδήποτε μηχανισμού, όπως το ΔΝΤ. Η γενική αίσθηση του Έλληνα πολίτη είναι ότι οι πελατειακές σχέσεις, η αδιαφάνεια, η διαφθορά, η ασυνέχεια του Ελληνικού κράτους είναι οι αιτίες που μας οδήγησαν εκτός όλων των άλλων εδώ.
Ο Έλληνας σήμερα έχει την πεποίθηση ότι οι πολιτικοί , πολλές φορές και αποδεδειγμένα, χρηματοδοτούνται από ξένα οικονομικά συμφέροντα τα οποία ξεπληρώνουν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μόλις εκλέγονται, ενώ παράλληλα κατασκευάζουν κομματική «πελατεία» διορίζοντας κόσμο στο Δημόσιο. Και είναι οι ίδιοι πολιτικοί από τους οποίους ζητείται σήμερα να ορθώσουν το ανάστημα τους σε διεθνές επίπεδο , όχι εκλιπαρώντας βοήθεια από τους ξένους , αλλά με κίνητρο το γνήσιο εθνικό συμφέρον .
Μόνο αν βρεθεί κάποιος, με συναφείς ηθικές αξίες, που θα έχει ΟΡΑΜΑ και τη δύναμη να εμπνεύσει το λαό, που θα ασκεί πολιτική για την Χώρα και όχι για τον εαυτό του, τότε η Ελλάδα θα κερδίσει την χαμένη της αξιοπρέπεια. Τότε η Ελλάδα δεν θα πετύχει ένα ακόμα διαδοχικό θαύμα αλλά ένα διαχρονικό, το οποίο θα της επιτρέψει να έχει τη θέση που της αρμόζει και της αξίζει στη διεθνή πραγματικότητα, χωρίς τη βοήθεια άσπονδων εχθρών και φίλων .
Μανόλης Καλαμπόκας
Ιατρός
manoliskalampokas@gmail.com
Φτωχό πλην τίμιο το Χριστουγεννιάτικό μας δένδρο
"O Καραγκιόζης και οι τρεις καλλικάντζαροι" στο δημαρχείο Πύργου
Κατάμεστη η αίθουσα του δημαρχείου αλλά το παράπονο μας να το πούμε δεν γίνεται να μην το πούμε.
6 ευρώ η είσοδος για μικρούς και μεγάλους και 5-10 ευρώ η κάθε φιγούρα που ήθελε δεν ήθελε κάθε γονιός πήρε για τα παιδιά του.
Δηλαδή κύριε δήμαρχε Πύργου και λοιποί δημοτικοί σύμβουλοι μια οικογένεια με δύο παιδιά 6*4=24 ευρώ και 2*10=20 χρειάστηκε : 44 ευρώ για μια παράσταση Καραγκιόζη.Και καλά όσοι τα διαθέτουν, όσοι όμως δεν διαθέτουν αυτά τα χρήματα;
Δεν νομίζετε πως ο δήμος Πύργου θα έπρεπε να χρηματοδοτεί τέτοιες εκδηλώσεις για όλα τα παιδιά της πόλης;Πόσο μάλλον όταν οι εκδηλώσεις αυτές γίνονται στο δημαρχείο της πόλης μας.
Και μια τελευταία παρατήρηση.Όταν κυκλοφορούν οχήματα στην πλατεία για κάποιο ειδικό σκοπό και τη διευκόλυνση του σκοπού αυτού καλό θα είναι να υπάρχει κι ένας δημοτικός αστυνομικός για λόγους ασφαλείας που θα επιβλέπει τη διέλευση και παραμονή του ή των οχημάτων αυτών.
Χαμός στο παγοδρόμιο (5 ευρώ η είσοδος)
Για πρώτη φορά στην πόλη μας μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να γίνουν παγοδρόμοι.
Η αλήθεια είναι πως είχαμε κάνει κριτική για την τιμή καθώς είχαμε πληροφορηθεί πως θα είναι κατά πολύ ακριβότερη.Πάντως αξίζει να το επισκεφθούν όλοι.Περιμένουμε τις δικές σας εντυπώσεις.
Έκκληση για εύρεση αγνοούμενου
Το αυτοκινητό του βρέθηκε εγκαταλελειμμένο στην περιοχή της Αρτέμιδας, στη Λούτσα.
Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010
O Δήμαρχος της Πόλης του «Ποτέ».

Ας αναλάβει ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου την πρωτοβουλία για την τοποθέτηση και τον στολισμό Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην πλατεία.
Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010
Μια κινηματογραφική λέσχη γεννιέται στο Τ.Ε.Ι. Πύργου

Μια κινηματογραφική λέσχη γεννιέται στο Τ.Ε.Ι. Ο λόγος που δημιουργείται είναι η προβολή εναλλακτικών ταινιών με στόχο την ψυχαγωγία και την διέξοδο μέσω της τέχνης. Αποτελείται από φοιτητές και απευθύνεται σε φοιτητές αλλά και σε άλλους ανήσυχους τύπους. Ελπίζουμε να ενισχύσετε το εγχείρημα μας και να ανταποκριθείτε στο κάλεσμα μας!
Κινηματογραφική Λέσχη Τ.Ε.Ι. Πύργου
kinimatografiki.wordpress.com
kinimatografiki@gmail.com
Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010
Παγκόσμια ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού - Διεθνής Αμνηστία - Τα δικαιώματα των παιδιών Ρομά (ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ)
Η σημερινή παγκόσμια ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού θα πρέπει να μας προβληματίσει.Γιατί στην πόλη μας καθημερινά διαπιστώνουμε πως όλα τα παιδιά δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα.Αποτελεί ευθύνη όλων μας η κατάσταση που βιώνουμε καθημερινά με παιδιά να ζητιανεύουν, να μην πηγαίνουν σχολείο να κινδυνεύει η ζωή και η υγεία τους.Βέβαια κανένας δεν ασχολείται με αυτά τα παιδιά.Αλλά αυτό δείχνει και το πολιτιστικό επίπεδο της πόλης μας.Τους Ρομά τους θυμόμαστε μόνο πριν τις εκλογές !!!!
Διαβάστε το σημερινό δημοσίευμα του ΑΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πρόληψης, Διάγνωσης και Θεραπείας Διαταραχών Προφορικού Λόγου ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ
Στην Αρχαία Ολυμπία θα βρεθούν σήμερα Σάββατο, το απόγευμα τα χορευτικά του Παγκαλαβρυτινού Συλλόγου για να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις που διοργανώνονται στο πλαίσιο συνεδρίου που διοργανώνουν στην Αρχαία Ολυμπία η Πανελλήνια Αντικωφωτική και Λογοθεραπευτική Οργάνωση Πάτρας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Φωνητικής Πειραματικής και Παθολογίας Ομιλίας (Βελιγράδι, Σερβία) και το Βουλγαρικό Πανεπιστήμιο (Σόφια, Βουλγαρία). Πρόκειται για το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πρόληψης, Διάγνωσης και Θεραπείας Διαταραχών Προφορικού Λόγου, σκοπός του οποίου είναι να παρατηρηθούν οι πιθανότητες της έγκαιρης διάγνωσης και των θεραπευτικών διαδικασιών και μεθόδων που μπορούν να παρουσιάσουν τη βάση της έγκαιρης διάγνωσης της ακουστικής αδυναμίας και των δυσκολιών επικοινωνίας στα παιδιά.
Περισσότερα. www.pankalavritinos.com
Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010
Την ξύσανε την Κατακόλου αλλά …. δεν την καθαρίσανε

Όποιος δεν θέλει να θέσει σε εφαρμογή την περιβόητη κυκλοφοριακή μελέτη δέκα μέρες τα ξύνει θα μπορούσε να πει κάποιος παραφράζοντας την γνωστή παροιμία για το ζύμωμα. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος και λιγότερο παρεξηγήσιμος ως προς το «ξύσιμο», γιατί ενδεχομένως το μυαλό κάποιων σκεφτεί κάτι «κακό», εδώ και δέκα ημέρες ξύνουν το παλαιό ασφαλτικό στην Κατακόλου προκειμένου να ρίξουν καινούργιο ασφαλτοτάπητα.
Δεν θα ασχοληθώ με το εάν σε ένα από τους βασικότερους δρόμους της πόλης οι εργασίες γίνονται γρήγορα ή αργά, ελάχιστα με ενδιαφέρει (άλλωστε αυτό καθορίζεται από αυτούς που ψάχνουν δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουν προεκλογικά τις νέες κυκλοφοριακές μεταβολές). Αυτό όμως που θέλω να επισημάνω είναι ότι έχουν εγκαταλείψει τα υπολείμματα του ξυσίματος, που είναι μια λεπτόκοκκη σκόνη η οποία αιωρείται στον αέρα, αναγκάζοντας μας να την εισπνέουμε, με ότι συνεπάγεται αυτό ιδιαίτερα για τους μόνιμους κατοίκους και μαγαζάτορες της περιοχής.
Μάλιστα έφτασαν στο σημείο ιδιώτες να καταβρέχουν όλη τη μέρα το δρόμο με λάστιχα προκειμένου να αντιμετωπίσουν αυτό το απαράδεκτο γεγονός.
Και η απορία μου: γιατί ρε παλικάρια όταν το ξύσατε δεν το σκουπίσατε. Τόσο δύσκολο είναι. Σε όλους τους τομείς τα υπολείμματα τα σκουπίζουμε είτε είναι από ξύσιμο είτε από οτιδήποτε άλλο.
http://eparxos.blogspot.com/2010/10/blog-post_09.html


