Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Αντώνης Σαμαράς : Ο ηγέτης που έχει ανάγκη η Ελλάδα και η Ευρώπη


Ο Αντώνης Σαμαράς αποτελεί ένα πολιτικό κεφάλαιο που παρέμεινε φυλαγμένο από τη μοίρα για πάνω από 20 χρόνια. Είναι ένας πολιτικός ηγέτης χειρισμού δύσκολων καταστάσεων για το Έθνος. Ενοχλεί γιατί πάντα μιλούσε για έθνος χωρίς να είναι εθνικιστής. Ενοχλεί γιατί ο λόγος του έχει απήχηση στο συλλογικό ασυνείδητο των Ελλήνων.
Τη σημερινή εποχή της εθνικής κατάθλιψης την έχουμε ξαναζήσει. Στο φαύλο κύκλο του Μνημονίου που έχουμε μπει μας οδήγησε τόσο η ανυπαρξία μιας ευρωπαϊκής πολιτικής όσο και η τραγική ανεπάρκεια των ευρωπαίων ηγετών.
Ηγέτες που θα πουν ΟΧΙ δεν υπάρχουν πολλοί. Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ένας από αυτούς που συνηθίζει να ανθίσταται. Όταν οπλοφορεί δεν συνηθίζει να αφήνει το πιστόλι στο τραπέζι αλλά να πυροβολεί.
Ο Σαμαράς σκέφτεται ελληνικά αλλά δρα Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια όπως κάθε ευρωπαίος. Γιατί η ευρωπαϊκή πολιτική σκέψη έχει βασιστεί στην ελληνική σκέψη.
Το σημερινό πρόβλημα της Ελλάδας είναι Ευρωπαϊκό. Αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές σε όλους τους Ευρωπαίους ηγέτες. Μια πραγματικά ευρωπαϊκή λύση στην οικονομική κρίση είναι αυτό που έχει ανάγκη συνολικά η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Λοξοδρόμησε η Ευρώπη και δεν φρόντισε να δημιουργήσει τις ασφαλιστικές δικλίδες που θα διασφάλιζαν την ευημερία των πολιτών της. Χάθηκαν στη μετάφραση οι σημερινοί Ευρωπαίοι ηγέτες κι αποδείχτηκαν κατώτεροι των περιστάσεων. Δεν κατάλαβαν πως οι δομές που έφτιαξαν έπρεπε να αφήνουν τη δυνατότητα στους πολιτικούς να τις τροποποιούν όταν χρειάζεται. Έχασαν τον προσανατολισμό της Ευρώπης των Εθνών.
Ο Αντώνης Σαμαράς το 2009 με αφορμή την εκλογή του Μπάρακ Ομπάμα λέει για τα αίτια της διεθνούς οικονομικής κρίσης «καταδείχθηκαν σε όλα τα επίπεδα οι ακρότητες του νεοφιλελευθερισμού» και συμπληρώνει «αυτό δεν είναι λόγος να επιστρέψουμε στις ακρότητες του κρατισμού. Το εθνικό κράτος επιστρέφει, αλλά ο κόσμος δεν επιστρέφει στον κρατισμό. Ο νεοφιλελευθερισμός κατέρρευσε, αλλά οι φιλελεύθερες ιδέες παραμένουν όρθιες. Η απορρύθμιση των αγορών απέτυχε και την πληρώσαμε πανάκριβα, αλλά η ελεύθερη αγορά παραμένει αναντικατάστατη.
Ανάμεσα στις ακρότητες του κρατισμού και τις ακρότητες του νεοφιλελευθερισμού, αναζητούμε σήμερα τη μέση οδό, τη νέα σύνθεση, τη νέα υπέρβαση:
· Όπου το κράτος θα ρυθμίζει τις αγορές, δεν θα τις υποκαθιστά. Όπου οι ελεύθερες αγορές θα μεγιστοποιούν τη δημιουργικότητα των ανθρώπων, δεν θα αποχαλινώνουν την απληστία τους,
· Όπου τα κράτη θα προασπίζονται τη νομιμότητα και τη δημοκρατία, δεν θα απομυζούν τους πολίτες. Όπου το ιδιωτικό κέρδος θα ισορροπεί με το δημόσιο συμφέρον, η ευημερία με την κοινωνική δικαιοσύνη και η ελεύθερη αγορά με τη δημοκρατία.
Τα εθνικά συμφέροντα θα συγκλίνουν, δεν θα ισοπεδωθούν. Τα εθνικά κράτη θα μάθουν να συνεργάζονται στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς, δεν θα καταργηθούν. Τα σύνορα θα υπάρχουν όχι για να χωρίζουν τους ανθρώπους αλλά για να συγκροτούν δημοκρατικές πολιτείες που θα ανταγωνίζονται, αλλά δεν θα συγκρούονται. Θα είναι σύμμαχοι ή αντίπαλοι, συνεργάτες ή ανταγωνιστές, αλλά όχι εχθροί.»
Και καταλήγει ο Αντώνης Σαμαράς «Το αληθινά ελπιδοφόρο είναι ότι η πολλαπλή οικονομική κρίση που σήμερα συγκλονίζει ολόκληρο το δυτικό κόσμο – και όχι μόνο – είναι αρκετά ισχυρή ώστε να μας συνεφέρει από τα σφάλματα και τις αυταπάτες μας, αλλά όχι τόσο ισχυρή ώστε να βυθίσει τον κόσμο στο χάος.»
Γίνεται λοιπόν σαφές πως ο ηγέτης Αντώνης Σαμαράς είναι ο πολιτικός ηγέτης που έχει ανάγκη όχι μόνο η Ελλάδα για να βγει από το τραγικό της αδιέξοδο αλλά και η Ευρώπη των Εθνών.
http://pyrgos-news.blogspot.com/2011/03/blog-post_2267.html

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Το ξεχασμένο χριστουγεννιάτικο αγγελάκι του Κατακόλου






"Είμαι ένα χριστουγεννιάτικο αγγελάκι και θέλω να εκφράσω τα παράπονά μου γιατί με ξέχασαν στην πλατεία του Κατακόλου.Είναι ήδη 6 Φεβρουαρίου κι εγώ παραμένω αστόλιστο και χωρίς φωτάκια και κανένας δεν έχει ενδιαφερθεί ακόμα να με μαζέψει για να μπορώ του χρόνου να διακοσμώ και πάλι το Κατάκολό μας.
Χιλιάδες τουρίστες που κατακλύζουν το Κατάκολο εκφράζουν την απορία τους που με βλέπουν ακόμα να στέκομαι δίπλα από το άγαλμα Ιατρίδη, αλλά και τα παιδάκια που συρρέουν καθημερινά να παίξουν δίπλα στην παιδική χαρά έρχονται και με αγγίζουν με απορία.Ευτυχώς δεν είμαι συνδεδεμένο με ηλεκτρικό ρεύμα.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία κι ελπίζω σύντομα να βρίσκομαι αποθηκευμένο όπως πρέπει."


Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Τα σκουπίδια στον Πύργο Ηλείας μας πνίγουν ξανά...

Aπαράδεκτη η κατάσταση που επικρατεί στην πόλη του Πύργου από τους όγκους σκουπιδιών που παραμένουν για μέρες μέσα στην πόλη και δημιουργούν προβλήματα τόσο στην εικόνα της πόλης όσο και στην υγεία των κατοίκων η οποία απειλείται.
Η εικόνα των υπερχειλισμένων κάδων σε μια πόλη που οι δημότες της πληρώνουν τεράστια ποσά για την αποκομιδή των σκουπιδιών είναι τις τελευταίες ημέρες έντονη.
Το γεγονός σχολιάστηκε κι από την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ της Ηλείας :



Ξεχείλισαν οι κάδοι



{εφημ. "Πατρίς", 12 Ιανουαρίου 2011}

Ξεχείλισαν για μια ακόμα φορά οι κάδοι απορριμμάτων στις γειτονιές του Πύργου, αφού η αποκομιδή των απορριμμάτων δεν γίνεται με τους συνήθεις καθημερινούς ρυθμούς. Το πρόβλημα είναι έντονο σε όλη την πόλη και η εικόνα που δημιουργείται -ειδικά στο κέντρο και στην αγορά- αντιαισθητική και αποκρουστική. Η μη κανονική αποκομιδή, σύμφωνα με πληροφορίες, οφείλεται σε βλάβη του συστήματος δεματοποίησης, που γίνεται προσπάθεια από τους αρμόδιους να διορθωθεί και να καθαρίσει η πόλη.
Ν.Σ.

Το διαβάσαμε εδώ

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΟ ΚΕΠΕΠ ΛΕΧΑΙΝΩΝ «ΕΊΔΑ ΝΑ ΔΈΡΝΟΥΝ ΠΑΙΔΊ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ»


ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ : http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=18/12/2010&id=234187

Αυτόπτης μάρτυς πρωτοφανών εικόνων φρίκης, στην πολυσυζητημένη «αποθήκη παιδικών ψυχών» του ΚΕΠΕΠ (Κέντρο Περίθαλψης Παίδων) Λεχαινών Ηλείας, έγινε πριν από περίπου έναν μήνα μια Ελληνίδα εθελόντρια, που μαζί με άλλα άτομα από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες προσφέρουν εθελοντική εργασία, με σκοπό τις καλύτερες συνθήκες διαβίωσης των περιθαλπόμενων παιδιών που πάσχουν από σοβαρή σωματική και πνευματική αναπηρία.



Ξυλοδαρμός στην «αποθήκη παιδικών ψυχών»
Ξυλοδαρμός στην «αποθήκη παιδικών ψυχών»Η Ελληνίδα εθελόντρια (το όνομά της είναι στη διάθεση της «Ε») με αναφορά της προς τη διοίκηση του Ιδρύματος καταγγέλλει ότι εργαζόμενος ξυλοκόπησε άγρια ένα από τα περιθαλπόμενα άτομα που φιλοξενούνται στο ΚΕΠΕΠ επειδή τόλμησε να βγει στο προαύλιο του κτηρίου.

Η εθελόντρια, με γραπτή αναφορά-καταγγελία που έστειλε στην «Ε» με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, αλλά μιλώντας και η ίδια, περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τον ξυλοδαρμό του ατόμου με ειδικές ανάγκες που έγινε παρουσία άλλης εθελόντριας από την Πορτογαλία και ορισμένων εργαζομένων που είχαν βάρδια εκείνη την ημέρα.

Οπως αναφέρει, το περιστατικό συνέβη την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου και ώρα 21.00 στο εσωτερικό του Ιδρύματος, όπου εισήλθε ο περιθαλπόμενος Α.Π., κυνηγημένος από δύο άτομα του προσωπικού του Ιδρύματος. Εκεί έπεσε κι ένα από αυτά άρχισε να τον χτυπάει με τα χέρια του και να τον κλοτσάει, ενώ αυτός ήταν πεσμένος κάτω.

«Πρόκειται για ένα απαράδεκτο περιστατικό, για το οποίο θα πρέπει να υπάρξει άμεση παρέμβαση της Δικαιοσύνης. Δυστυχώς μέχρι σήμερα η διοικήτρια του Ιδρύματος δεν έχει εξετάσει, όπως όφειλε, το υλικό από τις κάμερες που υπάρχουν στο κτήριο και αυτό μας κάνει να πιστεύουμε ότι επιχειρεί να προστατεύσει τον δράστη του ξυλοδαρμού, παρά τα άτομα με βαριά αναπηρία που νοσηλεύονται στο Ιδρυμα», δήλωσε στην «Ε» ο πρόεδρος των ΑμεΑ Ηλείας, Γιάννης Παπαδάτος.

«Εχουμε ενημερωθεί για το περιστατικό, το οποίο και θα ερευνήσουμε σε βάθος, ζητώντας από την εθελόντρια πλήρη και αναλυτική αναφορά. Δεν θα χαριστούμε σε κανέναν που παρανομεί», δήλωσε στην «Ε» η διοικήτρια του ΚΕΠΕΠ Λεχαινών, Αννα Μαζαράκη.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΑΣ

Ελλάδα 2011: Χρεωκοπία οικονομική ή αξιακή;

Η σημερινή κοινωνικοπολιτική κατάσταση περιγράφεται ανάγλυφα από μια φράση του Χατζηδάκη που πολλοί Έλληνες και ξένοι ηγέτες έχουν επαναλάβει κατά κόρον : «η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα» .
Τα θαύματα όμως, δεν ήταν ποτέ μόνο οικονομικά: από τη σύσταση του Ελληνικού κράτους, από τον Καποδίστρια μέχρι και σήμερα, η χώρα μας έχει ζήσει σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πέντε φορές τον εφιάλτη της Χρεωκοπίας.
Η πρώτη πτώχευση έγινε μόλις μετά τη σύσταση του Ελληνικού κράτους και επί Κυβερνήσεως του Ιωάννη Καποδίστρια. Τα δάνεια δεν τα είχε ζητήσει εκείνος, όμως βάραιναν το Ελληνικό κράτος αφού είχαν ζητηθεί από τους Έλληνες στην Επανάσταση.
Η δεύτερη πτώχευση έγινε επί Όθωνα ,ο οποίος ήταν Βαυαρός και οι Μεγάλες Δυνάμεις τον έστειλαν «τοποτηρητή» των συμφερόντων τους στην Ελλάδα. Ενώ ο Όθωνας είχε υποβάλει για δέκα χρόνια λιτότητα με ένα μνημόνιο – που τόσο μοιάζει με το σημερινό!- το οποίο είχε συντάξει με τις Μεγάλες Δυνάμεις, μειώνοντας μισθούς και δαπάνες σημαντικές για τον Ελληνικό πληθυσμό, δεν κατάφερε να αποφύγει την πτώχευση.
Η τρίτη πτώχευση συνέβη επί Κυβερνήσεως του Χαρίλαου Τρικούπη. Αυτός αν και περιέκοψε δαπάνες, προχώρησε σε εξορθολογισμό των μισθών αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, με αποτέλεσμα το 1893 να δηλώσει στη βουλή το ιστορικό εκείνο «Κύριοι δυστυχώς επτωχεύσαμεν».
Η τέταρτη πτώχευση σημειώθηκε επί Ελευθερίου Βενιζέλου. Ο Βενιζέλος κήρυξε πτώχευση, έκανε στάση πληρωμών εξωτερικού χρέους και επέβαλλε εξευτελιστικά μεροκάματα. Το αποτέλεσμα ήταν να βγουν κερδισμένοι οι μεγάλοτσιφλικάδες γαιοκτήμονες..... αφού εξαγόραζαν την περιουσία των μικρότερων σε εξευτελιστικές τιμές: έτσι έγινε η αρχή για να οδηγηθούμε στη δικτατορία Μεταξά.
Η πέμπτη πτώχευση συνέβη επί Ιωάννη Μεταξά: ο Μεταξάς, αν και κατέφυγε στην Κοινωνία των Εθνών, ζητώντας να μην πτωχεύσει η Ελλάδα γιατί «αυτό θα διέλυε το λαό του», δε μπόρεσε να αποφύγει τη χρεωκοπία.
Το χειρότερο λοιπόν για τη χώρα δεν είναι τα οικονομικά δεδομένα :σήμερα, όπως και σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις , η Ελλάδα,πριν πτωχεύσει οικονομικά , πτώχευε ηθικά.
Υπεύθυνοι γι’ αυτό ,οι πολιτικοί άρχοντες του τόπου: οι ίδιοι που πάντα δανειζόντουσαν υπέρμετρα από το εξωτερικό ,από τις ίδιες πάντα «Μεγάλες Δυνάμεις» (που λόγω του ότι η χώρα μας έχει θέση κλειδί για τα γεωστρατηγικά τους συμφέροντα, προσπαθούν να μας έχουν πάντα υπόχρεους) .
Αν όμως στο παρελθόν, υπήρχε το δεδομένο ότι η πολιτική ηγεσία ήταν σχεδόν πάντα διορισμένη από ξένα κέντρα εξουσίας, δεν θα έπρεπε σήμερα η χώρα μας να είναι έρμαιο στις διαθέσεις του οποιουδήποτε μηχανισμού, όπως το ΔΝΤ. Η γενική αίσθηση του Έλληνα πολίτη είναι ότι οι πελατειακές σχέσεις, η αδιαφάνεια, η διαφθορά, η ασυνέχεια του Ελληνικού κράτους είναι οι αιτίες που μας οδήγησαν εκτός όλων των άλλων εδώ.
Ο Έλληνας σήμερα έχει την πεποίθηση ότι οι πολιτικοί , πολλές φορές και αποδεδειγμένα, χρηματοδοτούνται από ξένα οικονομικά συμφέροντα τα οποία ξεπληρώνουν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μόλις εκλέγονται, ενώ παράλληλα κατασκευάζουν κομματική «πελατεία» διορίζοντας κόσμο στο Δημόσιο. Και είναι οι ίδιοι πολιτικοί από τους οποίους ζητείται σήμερα να ορθώσουν το ανάστημα τους σε διεθνές επίπεδο , όχι εκλιπαρώντας βοήθεια από τους ξένους , αλλά με κίνητρο το γνήσιο εθνικό συμφέρον .
Μόνο αν βρεθεί κάποιος, με συναφείς ηθικές αξίες, που θα έχει ΟΡΑΜΑ και τη δύναμη να εμπνεύσει το λαό, που θα ασκεί πολιτική για την Χώρα και όχι για τον εαυτό του, τότε η Ελλάδα θα κερδίσει την χαμένη της αξιοπρέπεια. Τότε η Ελλάδα δεν θα πετύχει ένα ακόμα διαδοχικό θαύμα αλλά ένα διαχρονικό, το οποίο θα της επιτρέψει να έχει τη θέση που της αρμόζει και της αξίζει στη διεθνή πραγματικότητα, χωρίς τη βοήθεια άσπονδων εχθρών και φίλων .
Μανόλης Καλαμπόκας
Ιατρός
manoliskalampokas@gmail.com

Φτωχό πλην τίμιο το Χριστουγεννιάτικό μας δένδρο

Στέκεται αξιοπρεπές στην κεντρική πλατεία Πύργου και δίνει τη Χριστουγεννιάτικη αίσθηση που χρειαζόμαστε τα φετινά Χριστούγεννα της κρίσης.

"O Καραγκιόζης και οι τρεις καλλικάντζαροι" στο δημαρχείο Πύργου

Διασκέδασαν αρκετά παιδιά της πόλης μας στο δημαρχείο Πύργου όπου παρακολούθησαν την παράσταση: "Ο Καραγκιόζης και οι τρεις καλλικάντζαροι".
Κατάμεστη η αίθουσα του δημαρχείου αλλά το παράπονο μας να το πούμε δεν γίνεται να μην το πούμε.
6 ευρώ η είσοδος για μικρούς και μεγάλους και 5-10 ευρώ η κάθε φιγούρα που ήθελε δεν ήθελε κάθε γονιός πήρε για τα παιδιά του.
Δηλαδή κύριε δήμαρχε Πύργου και λοιποί δημοτικοί σύμβουλοι μια οικογένεια με δύο παιδιά 6*4=24 ευρώ και 2*10=20 χρειάστηκε : 44 ευρώ για μια παράσταση Καραγκιόζη.Και καλά όσοι τα διαθέτουν, όσοι όμως δεν διαθέτουν αυτά τα χρήματα;


Δεν νομίζετε πως ο δήμος Πύργου θα έπρεπε να χρηματοδοτεί τέτοιες εκδηλώσεις για όλα τα παιδιά της πόλης;Πόσο μάλλον όταν οι εκδηλώσεις αυτές γίνονται στο δημαρχείο της πόλης μας.




Και μια τελευταία παρατήρηση.Όταν κυκλοφορούν οχήματα στην πλατεία για κάποιο ειδικό σκοπό και τη διευκόλυνση του σκοπού αυτού καλό θα είναι να υπάρχει κι ένας δημοτικός αστυνομικός για λόγους ασφαλείας που θα επιβλέπει τη διέλευση και παραμονή του ή των οχημάτων αυτών.

Χαμός στο παγοδρόμιο (5 ευρώ η είσοδος)

Πανικός γίνεται στο παγοδρόμιο που έχει εγκατασταθεί απέναντι από τον Αγ.Νικόλαο στην πλατεία Σάκη Καράγιωργα του Πύργου Ηλείας.
Για πρώτη φορά στην πόλη μας μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να γίνουν παγοδρόμοι.
Η αλήθεια είναι πως είχαμε κάνει κριτική για την τιμή καθώς είχαμε πληροφορηθεί πως θα είναι κατά πολύ ακριβότερη.Πάντως αξίζει να το επισκεφθούν όλοι.Περιμένουμε τις δικές σας εντυπώσεις.

Έκκληση για εύρεση αγνοούμενου

Η Ελένη Γιαννακούλη γνωστή στην Ηλεία και σε όλη την Ελλάδα για την εθελοντική της δράση μας έστειλε την παρακάτω έκκληση για την εύρεση του αγνοούμενου αδερφού της Κώστα Γιαννακούλη. Ο 34χρονος Κώστας Γιαννακούλης, κάτοικος Λούτσας Αττικής τα τελευταία χρόνια, εξαφανίστηκε στη Λούτσα Αττικής και αγνοείται από τις 5 Δεκεμβρίου. Η οικογένειά του κάνει έκκληση σε όποιον γνωρίζει κάτι να επικοινωνήσει μαζί τους στο τηλέφωνο 698 280 7779. Την ημέρα της εξαφάνισης του ...
... ο Κώστας φορούσε γκρι- μπλε φούτερ, γκρι φόρμα και λευκά αθλητικά παπούτσια.Χαρακτηριστικό του γνώρισμα το "ιδιαίτερο" βαδισμά του, λόγω παλαιότερου εργατικού ατυχήματος.
Το αυτοκινητό του βρέθηκε εγκαταλελειμμένο στην περιοχή της Αρτέμιδας, στη Λούτσα.

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

O Δήμαρχος της Πόλης του «Ποτέ».










Tου Γιώργου Ανδριόλα

Φανταστείτε έναν Δήμαρχο, ο οποίος θα ήταν και υποψήφιος Δήμαρχος της μεγάλης Πόλης του «Ποτέ».

Φανταστείτε λοιπόν ο ίδιος Δήμαρχος να καταθέτει το βιογραφικό του και γεμάτος αγωνία να περιμένει έξω από τα γραφεία μίας κομματικής επιτροπής προκειμένου να εξασφαλίσει το χρίσμα στήριξης στις προσεχείς εκλογές από ένα ισχυρό κόμμα.
Φανταστείτε το κόμμα αυτό να είναι και κυβέρνηση της χώρας του Δημάρχου.
Φανταστείτε ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας στην οποία υπάγεται η μεγάλη Πόλη του «Ποτέ» καθώς και ο Νομάρχης, να ανήκουν στο ίδιο κόμμα με αυτό στο οποίο ο Δήμαρχος έχει απευθυνθεί για στήριξη στις εκλογές.
Φανταστείτε μετέπειτα τον ίδιο Δήμαρχο, αφού έχει πάρει τελικά το χρίσμα του κατάλληλου υποψήφιου Δημάρχου από το κόμμα, να πρέπει να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της πόλης του και κυρίως της υγείας των πολιτών του.
Φανταστείτε λοιπόν, κάποια στιγμή (προεκλογικά) να του πει η κυβέρνηση δια μέσου του Περιφερειάρχη της, ότι παρόλο που δεν υπάρχουν υποδομές, θα πρέπει να δεχθεί στα όρια της Πόλης του και να επιβαρύνει τους Δημότες του και με τα απορρίμματα ακόμα πέντε Πόλεων.
Φανταστείτε ο Δήμαρχος να μην φέρει καμία αντίρρηση προκειμένου να μην δυσαρεστήσει τους ανώτερούς του στο κόμμα διότι έρχονται εκλογές και έπρεπε να πειθαρχήσει στις κομματικές εντολές.
Φανταστείτε οι πολίτες της πόλης του «Ποτέ» για ολόκληρους μήνες να μην γνωρίζουν την «συμφωνία» του Δημάρχου τους και να καλούνται να πληρώνουν και τα σκουπίδια των άλλων Πόλεων διότι ο Δήμαρχός τους δεν μερίμνησε να ζητήσει-απαιτήσει ούτε ευρώ προκειμένου να είναι αρεστός στις επερχόμενες εκλογές και να εξασφαλίσει συμμαχίες..
Φανταστείτε τις επιπτώσεις στο περιβάλλον της περιοχής των κατοίκων της πόλης του «Ποτέ» όπου «στοιβάζονται» τα σκουπίδια χωρίς καμία κατάλληλη υποδομή.
Φανταστείτε ο Δήμαρχος στην προεκλογική περίοδο να διαβεβαιώνει τους συμπολίτες του ότι όλα πάνε καλά και "νοικοκυρεμένα".
Φανταστείτε προεκλογικά ο Δήμαρχος να ανακοινώνει μεγαλεπήβολα έργα, να παρουσιάζει μελέτες, μακέτες και έργα εκατομμυρίων ευρώ.
Φανταστείτε ο Δήμαρχος κατόπιν και όλων αυτών, να κερδίζει τις εκλογές.
Φανταστείτε όμως ο Δήμαρχος μετά τις εκλογές, να ζητά δάνειο διότι όπως αποκάλυψε είχε αυξηθεί το κόστος διαχείρισης των απορριμμάτων και η Πόλη του αντιμετωπίζει αδυναμία πληρωμής των προμηθευτών της.
Φανταστείτε ο Δήμαρχος μετά τις εκλογές, να αφήνει απλήρωτους υπαλλήλους και εμμέσως να πιέζει για έκτακτη ανάγκη και συνεπώς έκτακτη χρηματοδότηση.
Φανταστείτε ο Δήμαρχος να σταματά την λειτουργία του κολυμβητηρίου της Πόλης διότι η Πόλη κινδυνεύει με χρεοκοπία.
Φανταστείτε επίσης τη συνέχεια ... έρχονται χρήματα στα ταμεία της Πόλης και ο Δήμαρχος λόγω κατεπείγουσας ανάγκης και για να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της Πόλης του, αποφασίζει να τα διαχειριστεί με απευθείας αναθέσεις σε προμηθευτές και εργολάβους!!!

Όλα αυτά βεβαίως θα μπορούσαν να συμβούν μόνο στην φανταστική Πόλη του «Ποτέ»...

Φαντάζομαι ότι στην πραγματικότητα, ένας Δήμαρχος προκειμένου να προασπίσει το συμφέρον του Δήμου του, θα αντιδρούσε σε οποιαδήποτε ενέργεια που θα έθετε σε κίνδυνο την βιωσιμότητα του Δήμου του και την υγεία των Δημοτών του.
Ο αξιοπρεπής Δήμαρχος Δεν θα ενέδιδε σε κομματικές εντολές και σε πρόσκαιρα εκλογικά οφέλη σεβόμενος τους συνδημότες του. Δεν θα δεχόταν να αναλάβει την διαχείριση των απορριμμάτων των άλλων δήμων χωρίς συνεννόηση και εγγυήσεις από το κεντρικό κράτος. Θα ενημέρωνε τους Δημότες του, θα ζητούσε την συμπαράσταση όλων των κοινωνικών εταίρων και των θεσμικών φορέων. Θα ηγούνταν της προσπάθειας να δοθεί λύση στο θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων για όλο τον νομό. Θα δημιουργούσε ένα θεσμικό μέτωπο και προεκλογικά θα πίεζε και θα απαιτούσε από την κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της. Να πληρώσει αυτή το κόστος διαχείρισης των υπολοίπων Δήμων εφόσον αυτοί αδυνατούσαν, και κυρίως να δώσει άμεσα μόνιμη λύση για την διαχείριση των αστικών αποβλήτων της περιοχής. Επίσης για όσο διαρκούσε το μεταβατικό στάδιο μέχρι την υλοποίηση της μόνιμης λύσης, θα ερχόταν σε συμφωνία με τους φορείς των υπολοίπων δήμων ώστε τα απορρίμματα κυκλικά να φιλοξενηθούν σε περιοχές όλων των Δήμων και όχι να επιβαρύνεται μόνο μία περιοχή.

Ας αναλάβει ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου την πρωτοβουλία για την τοποθέτηση και τον στολισμό Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην πλατεία.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Αντιδημάρχου κ. Παναγόπουλου αρμοδίου για τα Οικονομικά του Δήμου Πύργου ο στολισμός φέτος για τα Χριστούγεννα θα γίνει (πηγή ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ). Μετά από αυτή τη νέα μεγάλη επιτυχία του Δήμου Πύργου, όλες οι Κασσάνδρες θα πρέπει δημόσια να λογοδοτήσουν γιατί αμφισβήτησαν το πρότυπο μοντέλο ορθής διαχείρισης του Δήμου Πύργου. Οι συκοφάντες και οι λασπολόγοι που σπέρνουν ψίθυρους και φήμες, χωρίς να υπάρχει λογική βάση αναφοράς, θα πρέπει να κρεμαστούν στην κεντρική πλατεία του Πύργου από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Χριστουγεννιάτικο δέντρο;;; Μα σύμφωνα με τις δηλώσεις του αρμόδιου Αντιδημάρχου θα χρησιμοποιηθούν μόνο τα περσινά στολίδια. Δεν πιστεύω κανένας αθεόφοβος να πέταξε το περσινό δέντρο. Το δέντρο που έγινε γνωστό σε όλη την Ελλάδα για την σύγχρονη καλλιτεχνική του διάσταση, αφού αντί για μπάλες είχε κάτι κίτρινους πλαστικούς αφρούς. Εάν χάθηκε το περσινό δέντρο είναι προβοκάτσια και χτύπημα κατά της δημοκρατίας. Οι υπεύθυνοι θα πρέπει να τιμωρηθούν.
Δεν θα πρέπει να μπαίνουν εμπόδια στα οράματα και στα έργα της Δημοτικής Αρχής. Μιας Αρχής που δουλεύει σοβαρά, με πρόγραμμα, αθόρυβα και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Για να αντιληφθείτε πόσο μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας δουλεύουν σήμερα έκανα μια βόλτα σχεδόν σε όλο τον Πύργο και ήδη 14 ημέρες πριν τα πρώτα κάλαντα έχουν ήδη στολίσει σε δύο σημεία. Στην πλατεία του ΟΤΕ έχουν βάλει ένα άγγελο και στην διασταύρωση Πατρών με Ερυθρού Σταυρού άλλο ένα πράγμα (το οποίο έχει σοβαρές πιθανότητες να πέσει εάν φυσήξει λίγο παραπάνω, όπως έπεσε η μεγάλη κολώνα με τους προβολείς πέρσι στην πλατεία, που την είχαν φορτώσει με στολίδια).
Και για να σοβαρευτούμε.
Επειδή δεν έχει ξεκαθαρίσει εάν έχουν λεφτά για δέντρο, ενώ για τις ψηφιακές εκτυπώσεις των φωτορεαλιστικών εικονίτσων βρήκανε, μήπως ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου θα πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλία με δικά του έξοδα να προβεί στην αγορά και στον στολισμό ενός δέντρου το οποίο θα τοποθετηθεί στην κεντρική πλατείαδίνοντας ένα γιορτινό τόνο σε αυτή τη ρημάδα την πόλη.
Ενώ σε όλες τις πόλεις η τοποθέτηση του εορταστικού διακόσμου ολοκληρώνεται, στον Πύργο 14 ημέρες πριν τα Χριστούγεννα δεν έχει ξεκινήσει (πλην των δύο σημείων που αναφέρθηκαν). Εάν λάβουμε υπόψη ότι το εργατικό προσωπικό του Δήμου Πύργου δεν θα απασχοληθεί υπερωριακά φαντάζει απίθανο ο Πύργος να στολισθεί όπως αρμόζει σε μια πρωτεύουσα Νομού, έστω και με περσινά στολίδια. Θα προβούν απλά σε λίγους στολισμούς για να μας κλείσουν το στόμα. Ήδη κάποιοι για να κλείσουνε τις διαμαρτυρίες και να δημιουργήσουν κλίμα, παινεύουν τους εαυτούς τους λέγοντας «βάλαμε παγοδρόμιο στην πλατεία» όταν η αλήθεια είναι ότι απλώς έκαναν δεκτό το αίτημα ιδιωτικής εταιρείας για την εκμετάλλευση του χώρου της πλατείας με την καταβολή αντίστοιχου τιμήματος. Τα παιδιά μας (δηλαδή εμείς) θα πληρώνουν στην κεντρική πλατεία για να παίξουν στο παγοδρόμιο, σε αντίθεση με ότι γίνεται σε άλλες πόλεις (πολύ λίγες βέβαια)
Η ανικανότητα, οι λάθος επιλογές η αναποτελεσματικότητα θα πρέπει κάποια στιγμή να πάψουν να κρύβονται πίσω από το άλλοθι της οικονομικής δυστοκίας που ισχύει για όλους τους Δήμους της χώρας. Οι υπόλοιποι Δήμοι σίγουρα δεν παρουσιάζουν την ίδια εικόνα με το Δήμο Πύργου. Είναι κρίμα για την πόλη.

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Μια κινηματογραφική λέσχη γεννιέται στο Τ.Ε.Ι. Πύργου


Μια κινηματογραφική λέσχη γεννιέται στο Τ.Ε.Ι. Ο λόγος που δημιουργείται είναι η προβολή εναλλακτικών ταινιών με στόχο την ψυχαγωγία και την διέξοδο μέσω της τέχνης. Αποτελείται από φοιτητές και απευθύνεται σε φοιτητές αλλά και σε άλλους ανήσυχους τύπους. Ελπίζουμε να ενισχύσετε το εγχείρημα μας και να ανταποκριθείτε στο κάλεσμα μας!

Κινηματογραφική Λέσχη Τ.Ε.Ι. Πύργου

kinimatografiki.wordpress.com

kinimatografiki@gmail.com

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Παγκόσμια ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού - Διεθνής Αμνηστία - Τα δικαιώματα των παιδιών Ρομά (ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ)


Η σημερινή παγκόσμια ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού θα πρέπει να μας προβληματίσει.Γιατί στην πόλη μας καθημερινά διαπιστώνουμε πως όλα τα παιδιά δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα.Αποτελεί ευθύνη όλων μας η κατάσταση που βιώνουμε καθημερινά με παιδιά να ζητιανεύουν, να μην πηγαίνουν σχολείο να κινδυνεύει η ζωή και η υγεία τους.


Βέβαια κανένας δεν ασχολείται με αυτά τα παιδιά.Αλλά αυτό δείχνει και το πολιτιστικό επίπεδο της πόλης μας.Τους Ρομά τους θυμόμαστε μόνο πριν τις εκλογές !!!!



Διαβάστε το σημερινό δημοσίευμα του ΑΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/11/blog-post_3323.html

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πρόληψης, Διάγνωσης και Θεραπείας Διαταραχών Προφορικού Λόγου ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ

Στην Αρχαία Ολυμπία θα βρεθούν σήμερα Σάββατο, το απόγευμα τα χορευτικά του Παγκαλαβρυτινού Συλλόγου για να συμμετέχουν
στις εκδηλώσεις που διοργανώνονται στο πλαίσιο συνεδρίου που διοργανώνουν στην Αρχαία Ολυμπία η Πανελλήνια Αντικωφωτική και Λογοθεραπευτική Οργάνωση Πάτρας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Φωνητικής Πειραματικής και Παθολογίας Ομιλίας (Βελιγράδι, Σερβία) και το Βουλγαρικό Πανεπιστήμιο (Σόφια, Βουλγαρία). Πρόκειται για το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πρόληψης, Διάγνωσης και Θεραπείας Διαταραχών Προφορικού Λόγου, σκοπός του οποίου είναι να παρατηρηθούν οι πιθανότητες της έγκαιρης διάγνωσης και των θεραπευτικών διαδικασιών και μεθόδων που μπορούν να παρουσιάσουν τη βάση της έγκαιρης διάγνωσης της ακουστικής αδυναμίας και των δυσκολιών επικοινωνίας στα παιδιά.

Περισσότερα. www.pankalavritinos.com

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Την ξύσανε την Κατακόλου αλλά …. δεν την καθαρίσανε




Όποιος δεν θέλει να θέσει σε εφαρμογή την περιβόητη κυκλοφοριακή μελέτη δέκα μέρες τα ξύνει θα μπορούσε να πει κάποιος παραφράζοντας την γνωστή παροιμία για το ζύμωμα. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος και λιγότερο παρεξηγήσιμος ως προς το «ξύσιμο», γιατί ενδεχομένως το μυαλό κάποιων σκεφτεί κάτι «κακό», εδώ και δέκα ημέρες ξύνουν το παλαιό ασφαλτικό στην Κατακόλου προκειμένου να ρίξουν καινούργιο ασφαλτοτάπητα.
Δεν θα ασχοληθώ με το εάν σε ένα από τους βασικότερους δρόμους της πόλης οι εργασίες γίνονται γρήγορα ή αργά, ελάχιστα με ενδιαφέρει (άλλωστε αυτό καθορίζεται από αυτούς που ψάχνουν δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουν προεκλογικά τις νέες κυκλοφοριακές μεταβολές). Αυτό όμως που θέλω να επισημάνω είναι ότι έχουν εγκαταλείψει τα υπολείμματα του ξυσίματος, που είναι μια λεπτόκοκκη σκόνη η οποία αιωρείται στον αέρα, αναγκάζοντας μας να την εισπνέουμε, με ότι συνεπάγεται αυτό ιδιαίτερα για τους μόνιμους κατοίκους και μαγαζάτορες της περιοχής.
Μάλιστα έφτασαν στο σημείο ιδιώτες να καταβρέχουν όλη τη μέρα το δρόμο με λάστιχα προκειμένου να αντιμετωπίσουν αυτό το απαράδεκτο γεγονός.
Και η απορία μου: γιατί ρε παλικάρια όταν το ξύσατε δεν το σκουπίσατε. Τόσο δύσκολο είναι. Σε όλους τους τομείς τα υπολείμματα τα σκουπίζουμε είτε είναι από ξύσιμο είτε από οτιδήποτε άλλο.
http://eparxos.blogspot.com/2010/10/blog-post_09.html