Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Οι τουαλέτες του δημοτικού σχολείου Σαλμώνης κοστίζουν παραπάνω από το σχολικό κτήριο;

























ΒΟΜΒΑ ΝΟ 1 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕ ΤΟ ΠΥΡΓΟΣ-NEWS ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ: http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_2485.html

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_4794.html

ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ



"Προφανώς και οι 92.000€ δεν έφτασαν για να κλείσει η περίφραξη. Εξάλλου η Σαλμώνη σαν περιοχή ανταγωνίζεται σε τιμή τετραγωνικού το Μαρούσι, την Αγ. Παρασκευή, και το Χαλάνδρι. 92.000€ για 40 τ.μ. τουαλέτες ήτοι 2.300€/τ.μ.!!!
Απευθείας ανάθεση και πάλι με το πρόσχημα του κατ' επείγοντος και πάλι από τον "αρχιερέα" των αναθέσεων κ. Παρασκευόπουλο. Εξάλλου το κόλπο των απ' ευθείας αναθέσεων το πρωτοδίδαξε και εισήγαγε ο "κολλητός" του κ. Μάκη, ο Κωστάκης ο Σημίτης... άλλη μία "προίκα" από τους Ολυμπιακούς του 2004... για να προλάβουμε να φτιάξουμε τα ολυμπιακά έργα βγήκε ο νόμος και ο Μάκης των ακολούθησε και τον εφάρμοσε κατά γράμμα... εξάλλου και η χρέωση 2.300€ ανά τετραγωνικό μέτρο είναι "ολυμπιακή" επίδοση!!!
Η espresso της Πάτρας (εφημερίδα cosmos) μας πήρε χαμπάρι βεβαίως αλλά εδώ δεν πέρασε τίποτα... δεν είδαν, δεν άκουσαν τίποτα.
Το γελίο είναι πάντως ότι οι τουαλέτες της Σαλμώνης κοστίζουν περισσότερο από το σχολικό κτίριο!!!"


Αποκαλύπτουμε το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας καθώς και το αντίστοιχο άρθρο, το συμφωνητικό ανάθεσης του Δημάρχου, και την τεχνική περιγραφή του έργου.Στην Αχαϊα τα σχολεία επισκευάστηκαν με διαγωνισμούς και όχι απευθείας αναθέσεις.. και εκεί τα λεφτά του ΟΣΚ έφτασαν και περίσσεψαν, ενώ στην Ηλεία...
http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/03/blog-post_2923.html
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΡΕΙΝΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ

Για "Καποδίστρια ΙΙ" την περιμέναμε και μας έφθασε ως "Καλλικράτης"Η νέα διοικητική δομή -στην οποία δόθηκε το όνομα "Πρόγραμμα Καλλικράτης"- περιλαμβάνει τη δραστική μείωση των 1.034 ΟΤΑ πουυπάρχουν σήμερα σε λιγότερους από 370 δήμους. ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΟΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ που ξαφνικά μπήκε στην ζωή μας; Με βάση τα υπάρχοντα ιστορικά στοιχεία ο Καλλικράτης μαζί με τον Ικτίνο ήταν οι δύοπερίφημοι αρχιτέκτονες του δεύτερου μισού του 5ου π.Χ. αιώνα στην αρχαία Ελλάδα. οι ναοί και τα έργα που κατασκεύασαν ήταν μεγάλα, σε σημασία και τελειότητα.
Η μετάβαση πάντως δεν προδιαγράφεται βελούδινη. οι χίλιοι περίπου σημερινοί Δήμοι να γίνουν 370. Δηλαδή, από κάθε τρεις Δήμους προκύπτει ένας από συνένωση.
Η δημιουργία ενός ενιαίου ορεινού δήμου που θα συμπεριλαμβάνει όλα τα ορεινά δημοτικά διαμερίσματα των δήμων , Λασιώνος, Φολόης, Πηνείας, Λαμπείας και Ωλένης κρίνεται επιτακτική, Η δημιουργία ενός ισχυρού ορεινού δήμου στον τόπο μας , εξασφαλίζει την ελκυστικότητα του ως τόπο επενδύσεων - απασχόλησης - διαβίωσης και κοινωνικής συνοχής..
Είμαστε αντίθετοι στον τεμαχισμό της ορεινής Ηλείας και στην προσάρτησής της στα πεδινά αστικά κέντρα που επιδιώκουν κάποιοι για τους δικούς του προσωπικούς στόχους.
Ο πιθανός κατακερματισμός θα αποτελέσει για μας πληθυσμιακή μειοψηφία απαξιωμένη από τις κεντρικές επιλογές τους που σίγουρα θα μας οδηγήσει στο μαρασμό και στην εγκατάλειψη.
Καλούμε τους συντοπίτες μας αλλά και τους αιρετούς να μην εγκλωβιστούν στο θέμα της έδρας του δήμου, ούτε για τις τοπικές ιδιαιτερότητες, για τις πληθυσμιακές δυσαναλογίες και άλλα παρόμοια, γιατί κάτι τέτοιο θα είναι επιζήμιο, θα είναι έξω από την ουσία της επιχειρούμενης αλλαγής.
Νομίζουμε ότι όλοι ΘΕΛΟΥΜΕ στην ορεινή μας Ηλεία, μια αυτοδιοίκηση ακηδεμόνευτη, χωρίς κομματικές εξαρτήσεις και επιρροές, μια αυτοδιοίκηση διοικητικά αυτόνομη, οικονομικά αυτάρκη ΚΑΙ λειτουργικά ανεξάρτητη.
Γι' αυτό και έχει αξία να μιλήσει η τοπική κοινωνία,
Ας μην τους αφήσουμε να αποφασίσουν για εμάς
χωρίς εμάς.

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ
ΒΛΑΧΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΛΑΛΑ
ΚΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΚΡΙΒΗ ΛΑΣΔΙΚΑ
(ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΛΑΣΔΙΚΑ)
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΟΛΟΗ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΟΛΟΗ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ
(ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΩΝ ΑΓ.ΑΝΝΑΣ)
ΜΠΑΡΖΟΣ ΑΛΕΞΗΣ ΟΡΕΙΝΗ
ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΡΩΝI
ΤΣΙΜΠΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΜΕΡΟ
(ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΗΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΩΛΕΝΗΣ)
ΧΡΟΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΡΥΑ
ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΦΟΛΟΗ

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/03/blog-post_03.html

Aπό την 3η του Σεπτέμβρη... στην 3η του Μάρτη... ΠΑνελλήνιος ΣΟσιαλιστικός Κλονισμός!!


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΚΛΟΝΙΣΜΟΣ........


Όπως τα μεγάλα τρομοκρατικά χτυπήματα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 στη Νέα Υόρκη και της 11ης Μαρτίου 2004 έγιναν Σεπτέμβριο και Μάρτιο έτσι και οι δυο ιστορικές Ημερομηνίες για το ΠΑΣΟΚ είναι πλέον η 3η Σεπτεμβρίου 1974 και η 3η Μαρτίου 2010.Φτάσαμε στο σημείο από Κίνημα λαϊκό το ΠΑΣΟΚ να κλονίζει ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία συθέμελα!!

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/03/3-3.html

Ερώτηση στη βουλή για το θέμα της αναστολής των προγραμμάτων των ΚΠΕ από τον βουλευτή Ηλείας Γ.Κοντογιάννη


ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων


Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης



Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού τύπου της Ηλείας, το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προτίθεται να καταργήσει την χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ).
Όπως ανακοίνωσε η Υφυπουργός Παιδείας κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου στους υπεύθυνους των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο προ ημερών, για την τρέχουσα χρονιά θα υλοποιηθούν μόνο τα μονοήμερα προγράμματα. Όλα τα υπόλοιπα πολυήμερα προγράμματα αναστέλλονται μαζί με κάθε άλλη επιμορφωτική δράση.

Το ΚΠΕ Κρστένων έχει παρουσιάσει πλούσια δράση, μεταξύ των οποίων σημαντικά προγράμματα, τα οποία επισκέφθηκαν- από το 2006 έως σήμερα-153 σχολεία, ήτοι 4.049 μαθητές και 430 καθηγητές.

Με δεδομένο το ότι η Ηλεία έχει υποστεί τεράστιες καταστροφές από τις πυρκαγιές του 2007 και η αποκατάσταση και προστασία του περιβάλλοντος έχει αναδειχθεί σε μείζον ζήτημα για την περιοχή,



Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:

1. Ποια η εν γένει πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σχετικά με τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης;
2. Προτίθεται το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων να σταματήσει τη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης;
3. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την ιδιαίτερη κατάσταση του Νομού Ηλείας, σε περίπτωση που δεν υπάρξει χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ των ΚΠΕ, θα υπάρξει ειδική μέριμνα για το ΚΠΕ των Κρεστένων;

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/03/blog-post_9742.html

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Οι Οικολόγοι Πράσινοι εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους για το μέλλον της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Δυστυχώς, παρά τις μεγαλόπνοες διακηρύξεις περί «πράσινης ανάπτυξης» προεκλογικά, η πραγματικότητα που ζουν αυτές τις μέρες τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης όλης της χώρας είναι οι περικοπές κονδυλίων και το πάγωμα των δραστηριοτήτων τους.

Οι περικοπές κονδυλίων στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης έχουν σχέση τόσο με τις γενικότερες περικοπές που κάνει η κυβέρνηση στο πλαίσιο της λιτότητας, όσο και με την ανευθυνότητα και ανικανότητα που επικρατεί στο Υπουργείο Παιδείας. Τα 69 Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της χώρας μας χρηματοδοτούνται κατά κύριο λόγο από ευρωπαϊκά κονδύλια. Υπάρχει όμως και το 35% της ελληνικής συμμετοχής που αποφάσισε η κυβέρνηση να περικόψει, με συνέπεια ούτε και τα ευρωπαϊκά κονδύλια να μπορούν να εκταμιευτούν. Από την άλλη, οι συχνές αλλαγές υπευθύνων στο Υπουργείο τα τελευταία χρόνια, οδήγησε σε πλήρη διάλυση, μιας και δε φρόντισαν να προκηρύξουν νέο πρόγραμμα κάλυψης των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των ΚΠΕ, από το ΕΣΠΑ.

Συνέπεια της λιτότητας και της ανευθυνότητας είναι η ακύρωση όλων των Σεμιναρίων Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, των πολυήμερων επισκέψεων τμημάτων σχολείων σε αυτά, το πάγωμα της παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού, όλες οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις των ΚΠΕ προς τις τοπικές κοινωνίες όπως “ημέρα περιβάλλοντος” κλπ. Όλα αυτά έρχονται να προστεθούν στη χρόνια υποχρηματοδότηση των Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων και Αγωγής Υγείας των σχολείων, τα οποία χρηματοδοτούνται με το αστρονομικό ποσό των είκοσι (20) ευρώ (!) ανά πρόγραμμα που βέβαια δε φτάνει ούτε για κάλυψη εισιτηρίων για τις διδακτικές επισκέψεις του σχολείου, αλλά ούτε και για τα μικροέξοδα.

Μετά την ανάληψη της ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ από την Άννα Διαμαντοπούλου και την μετονομασία του σε Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων γεννήθηκαν ελπίδες ότι η δια βίου μάθηση και εκπαίδευση θα προωθηθεί με γοργά βήματα. Ιδιαίτερα, όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς της χώρας, που είναι μεγάλη αναγκαιότητα να επιμορφώνονται συνεχώς στα νέα δεδομένα της παιδαγωγικής και ιδιαίτερα στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη, περιμέναμε κάποια σταθερά βήματα για να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο η ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση. Το Υπουργείο Παιδείας, αντί να λύσει πάγια προβλήματα των εργαζομένων στα ΚΠΕ, όπως η απλήρωτη εργασία για τις επιπλέον μέρες και ώρες εργασίας που προσφέρουν πέραν του τυπικού τους ωραρίου, ακύρωσε και όλες τις προγραμματισμένες επιμορφωτικές δράσεις των ΚΠΕ με την μειωμένη χρηματοδότησή τους.

Οι Οικολόγοι Πράσινοι υποστηρίζουν την άμεση χρηματοδότηση των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με ελληνικά και ευρωπαϊκά κονδύλια και τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων τους τόσο για τα σχολεία όσο και για τους εκπαιδευτικούς και τους ενήλικους κατοίκους των περιοχών που τα φιλοξενούν, σε συνεργασία με τις οικολογικές οργανώσεις. Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, με την κατάλληλη υποστήριξη, μπορούν και πρέπει να περιλάβουν και δραστηριότητες Αγωγής Υγείας και Πολιτισμού, τα οποία ούτως ή άλλως συνδέονται με το Περιβάλλον στην ευρύτερη θεώρησή του.

Εάν θέλουμε πράγματι να μιλάμε για «πράσινη στροφή» στην ελληνική κοινωνία, τότε δεν πρέπει να περιορίζουμε την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αλλά αντίθετα να τη στηρίζουμε οικονομικά και να τη διευρύνουμε, ανοίγοντας τις δραστηριότητες των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην τοπική κοινωνία. Τα ΚΠΕ εκτός από τον παιδαγωγικό τους ρόλο επιτελούν και μια μεγάλη αναπτυξιακή για την περιφέρεια προσπάθεια, αφού πάνω από 4.000.000 ευρώ το χρόνο, διαχέονται στις τοπικές κοινωνίες με τις δράσεις τους.

Καλούμε την κυβέρνηση να στηρίξει και χρηματοδοτήσει ΑΜΕΣΑ τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στα σχολεία, ώστε να μην ακυρωθούν τα προγραμματισμένα μέχρι τέλους της σχολικής χρονιάς, δεκάδες σεμινάρια και προγράμματα επισκέψεων σχολικών ομάδων.

Η Εκτελεστική Γραμματεία των Οικολόγων Πράσινων


http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_7493.html

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Eικόνες ντροπής στη Σαλμώνη!!


















Το χωριό του Μητροπολίτη θεσσαλονίκης Άνθιμου και του αγωνιστή της Δημοκρατίας Γρηγόρη Γιάνναρου έχει εγκαταλειφθεί από την πλειοψηφούσα Δημοτική Παράταξη του Δήμου Πύργου.
Οι εικόνες μιλάνε μόνες τους.Σκουπίδια, επικίνδυνα φρεάτια που εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια των κατοίκων, μισοτελειωμένα έργα και το οξύμωρο που συμβαίνει στο Δημοτικό Σχολείο του χωριού.Οι τουαλέτες του Σχολείου κόστισαν σε όλους τους δημότες 96.000 ευρώ τη στιγμή που στις αίθουσες του σχολείου συνωστίζονται οι μαθητές κι έχουν μετατρέψει το γραφείο των δασκάλων σε τάξη!!!

Θα περίμενε κανείς από τον Δήμαρχό μας που προέρχεται από την αριστερά να σεβαστεί το χωριό του αείμνηστου Γρηγόρη Γιάνναρου και να λάβει άμεσα μέτρα διορθώνοντας τις εικόνες ντροπής.Γιατί φτάνει ο καιρός που θα επισκεφθεί ξανά το χωριό για να ζητήσει την ψήφο των Σαλμωναίων.

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_2485.html



http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_4794.html

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Και τα φρουτάκια στην πράσινη ανάπτυξη;


Όλες οι εφημερίδες αναφέρθηκαν στην επικείμενη κατάθεση του νομοσχεδίου για την νομιμοποίηση των τεχνικών ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στα άρθρα περιγράφεται το νομοσχέδιο το οποίο σύμφωνα με τις εφημερίδες επιτρέπει την υπό όρους εγκατάσταση τεχνικών παιχνιδιών αλλά απαγορεύει ρητά τα τυχερά ηλεκτρονικά παιχνίδια. Οι τίτλοι όμως των εφημερίδων δεν παραπέμπουν στα τεχνικά παιχνίδια που καλώς θα νομιμοποιηθούν αλλά στα τυχερά και ο λόγος είναι το παράθυρο που άνοιξε ο ίδιος ο Υπουργός Οικονομικών στην ομιλία του στη Βουλή όπου δήλωσε την πρόθεση του να φέρει προς συζήτηση και την νομιμοποίηση των τυχερών παιχνιδιών.
Είναι πιθανό ότι το υπουργείο σκοπεύει να κινηθεί σε δυο φάσεις:
- Αρχικά, νομιμοποίηση των τεχνικών παιχνιδιών και εγκατάσταση τους στα σημεία που ορίζονται ώστε να εισρεύσουν κάποια έσοδα και να εξοικειωθεί η κοινή γνώμη με την ιδέα
- Νομιμοποίηση των τυχερών παιχνιδιών στη συνεχεία με βάση την εμπειρία που θα αποκτηθεί από την εγκατάσταση των τεχνικών παιχνιδιών
Ουσιαστικά το μόνο κοινό σημείο μεταξύ τεχνικών και τυχερών παιχνιδιών είναι η λέξη "παιχνίδι". Τα τεχνικά παιχνίδια τα παίζει κάποιος για ψυχαγωγία, αναμετρώντας τις ικανότητες του απέναντι στον επεξεργαστή. Στα τυχερά σκοπός είναι το κέρδος αρχικά και στη συνέχεια η προσπάθεια μείωσης της χασούρας.
Τα τεχνικά παιχνίδια μπορούν στην χειρότερη περίπτωση να σου φάνε λίγα κέρματα και χρόνο τον όποιον πιθανότατα θα διασκεδάσεις. Στα τυχερά ένας παίχτης μπορεί να χάσει ένα μηνιάτικο.
Τεχνικά και τυχερά παιχνίδια ΔΕΝ μπορούν να εξισώνονται επειδή ονομάζονται και τα δυο "παιχνίδια".
Ας σκεφθούμε λίγο όλοι μας και κυρίως το Υπουργείο Οικονομικών ποσό εξοικειωμένη είναι πια η νέα γενιά με τα ηλεκτρονικά και ταυτόχρονα πόσο ανάγκη έχει ο μέσος Έλληνας από την ελπίδα επιπλέον εισοδήματος. Σίγουρα θα έχουν επιτυχία τα τυχερά ηλεκτρονικά παιχνίδια αν τα επιτρέψουν πάλι. Σίγουρα θα κάνουν κάποιους - λίγους - πλούσιους και κάποιους - πολλούς - φτωχότερους. Σίγουρα θα συμβάλουν σε κάποιο βαθμό στα φορολογικά έσοδα. Αλλά με τι κόστος? Καινούργια δράματα? Κι΄ άλλες εξαρτήσεις? Ακόμα δεν πήραμε τα μαθήματα μας από τις χώρες που η εξάρτηση από τα φρουτάκια έγινε μάστιγα?
Το βασικό μήνυμα του Πρωθυπουργού για την οικονομία κατά την προεκλογική περίοδο ήταν η Πράσινη Ανάπτυξη. Τα ηλεκτρονικά τυχερά παιχνίδια δεν είναι ούτε "πράσινα" ούτε προσφέρουν σε όποια ανάπτυξη. Αντίθετα αφαιρούν εισόδημα που θα μπορούσε να πάει στην ανάπτυξη.
Μικρός Ήρωας
ΟΧΙ «ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ» ΚΑΙ «ΚΟΥΛΟΧΕΡΗΔΕΣ» ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ


http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2010/02/blog-post_5496.html

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΔΗΜΟΥ ΠΥΡΓΟΥ: ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ (όπως πάντα)



"Εδώ και αρκετό καιρό λειτουργεί ο δεματοποιητής στην περιοχή Ποτόκι (δίπλα στον Αλφειό όπως φαίνεται και στην φωτογραφία). Σε συνέχεια των δημοσιευμάτων της εφημερίδας «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ» και των αναρτήσεων του «ΠΥΡΓΟΣ NEWS» περί της εισήγηση για επιβολή προστίμου και προσωρινής παύσης της λειτουργίας του δεματοποιητή από το Κλιμάκιο Ελέγχου Ποιότητας Περιβάλλοντος (ΚΕΠΠΕ) Ηλείας θα πρέπει να σημειωθούν τα παρακάτω:
Τα σακουλοποιημένα απορρίμματα που τυλίγει ο δεματοποιητής έχουν διάρκεια για δύο χρόνια. Τι έχει κάνει ο Δήμος Πύργου για την εύρεση της μόνιμης λύσης εδώ και έξι μήνες; Έχει συγκεκριμένη πρόταση και σχέδιο; έχει δαπανήσει πιστώσεις για την εξεύρεση της μόνιμης λύσης; ή ρίχνει το μπαλάκι στην ταλαίπωρη την Ν. Κοκαλιάρη (Αντιδήμαρχο Αμαλιάδας και πρόεδρο του Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Ν. Ηλείας)
τι θα κάνει τα σκουπίδια του, ο Δήμος Πύργου (και της Αρχαίας Ολυμπίας για να μην ξεχνιόμαστε) μετά από δύο χρόνια όταν τα δέματα θα είναι ακατάλληλα να συγκρατήσουν τα απορρίμματα;;; ΜΗΠΩΣ ΑΠΛΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ) ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ;;;; (τακτική πολύ προσφιλή σε αυτή την χώρα που οι εκάστοτε πολιτικοί την έκαναν μπουρδέλο).
εάν αληθεύει ότι δεν έχουν τηρηθεί οι όροι της εγκεκριμένης μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων (όπως αναφέρεται στο υπ΄ αριθ. 15/28-1-2010 έγγραφο του τμήματος περιβάλλοντος), που σίγουρα αληθεύει και με δεδομένο ότι η περιοχή είναι δίπλα στον Αλφειό ποταμό, θα πάει κανείς στον εισαγγελέα για συστηματική και εκτεταμένη μόλυνση του περιβάλλοντος;;;; Στην φωτογραφία πάντως φαίνονται νερά (ή υγρά) από τα σκουπίδια να καταλήγουν στο έδαφος, αφού περιμετρικά του γηπέδου διαμόρφωσης δεν έχει κατασκευαστεί σύστημα συλλογής τους.
η πρώτη σειρά των δεμάτων αντέχει το βάρος των υπολοίπων τεσσάρων που τοποθετούν από πάνω της και εάν ναι ποιος επιστημονικός φορέας το πιστοποιεί.
πως επιμερίζεται το κόστος λειτουργίας του δεματοποιητή με τον Δήμο της Αρχαίας Ολυμπίας;;; πόσο είναι αυτό το κόστος και με πόσα χρήματα έχει συμμετάσχει ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας;;; (μάλλον με 0 αφού οι Πυργιώτες έχουν φράγκα σε σχέση με τους Ολύμπιους)
το όλο εγχείρημα της λειτουργίας του δεματοποιητή το εποπτεύει κάποιος ειδικός επιστήμονας ή φορέας με την κατάλληλη εμπειρία ή λειτουργεί στο έλεος του Θεού;;; (με την επίβλεψή και της δημοτικής αρχής βέβαια). Αν υπάρχει επόπτης λειτουργίας ποιος είναι και ποια είναι η αμοιβή του;;;;;
ο Νομάρχης θα επιβάλλει το πρόστιμο που εισηγούνται οι υπηρεσίες του ή θα θάψει τις ατασθαλίες της λειτουργίας του δεματοποιητή.



Επίλογος: ότι και να γίνει ή να ισχύει από τα παραπάνω δεν έχει σημασία. Πάλι εμεί οι μαλάκες θα πληρώσουμε την ανικανότητα των διοικούντων που εδώ και τόσα χρόνια δεν προσέγγισαν το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων, φοβούμενοι μη χάσουν κανένα ψήφο. Θα πληρώσουμε όπως έχουμε μάθει να κάνουμε τόσα χρόνια άσχετα εάν τώρα δεν θα έχουμε να φάμε"


http://pirgotis.blogspot.com/2010/02/blog-post_16.html


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_931.html


http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_08.html

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_08.html

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Ο Νομάρχης Ηλείας δεν κόβει το ρεύμα στα αυθαίρετα ...αλλά με τη θάλασσα μπορεί να τα βάλει;;




Όποιος Ηλείος δεν έχει αυθαίρετο στην παραλία είναι κορόϊδο.Γιατί οι υπόλοιποι έχουν καταπατήσει τις ακτές, έχουν καταστρέψει τον αιγιαλό και έχουν και ηλεκτρικό ρεύμα με παράνομες αποφάσεις της διοίκησης.Κι έρχεται η εισαγγελία Ηλείας 15 χρόνια μετά τις παράνομες ηλεκτροδοτήσεις και ζητά από τον Νομάρχη Ηλείας Χαράλαμπο Καφύρα να κόψει το ρεύμα στις αυθαίρετες παραθαλάσσιες οικίες.Κι ο Νομάρχης ... ορθώνει το ανάστημά του και λέει: ΟΧΙ ...ΔΕΝ ΚΟΒΩ ΤΟ ΡΕΥΜΑ!!

Μπορεί στο ΠΑΣΟΚ να μπορούν να τα βάλουν με τους νόμους και να έχουν εγκληματίσει στην Ηλεία με τις "Περιβαλλοντικές τους πράσινες παρεμβάσεις" τόσα χρόνια αδιαφορώντας για κάθε νομιμότητα.

Με τη θάλασσα όμως ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ;


http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_4568.html

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Πενθούμε κάτι σε αυτή την πόλη;



Αναρωτιόμαστε ... κύριοι στον Δήμο Πύργου.
Πενθούμε κάτι σε αυτή την πόλη;

Γιατί δεν κάνει ο Δήμος μας εκδηλώσεις;


Τα παιδιά αυτής της πόλης είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού;
Και μην πείτε πως δεν υπάρχουν χρήματα...φτάνει πια το παραμύθι.

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ...ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΟΙ!!!


pyrgos-news

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Eκτεθειμένος για άλλη μια φορά ο Δήμος Πύργου για την "φιλική του με το περιβάλλον συμπεριφορά"...


Kλείσιμο του δεματοποιητή στο Ποτόκι και επιβολή προστίμου

ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΗΛΕΙΑΣ

Ο Δήμος Πύργου έχει εγκαταστήσει δεματοποιητή στη θέση Ποτόκι πολύ κοντά στις όχθες του ποταμού Αλφειού.
Την επιβολή προστίμου ύψους 25.110 ευρώ και την διακοπή λειτουργίας του δεματοποιητή στο Ποτόκι, εισηγείται στον Νομάρχη Ηλείας το Κλιμάκιο Ελέγχου Ποιότητας Περιβάλλοντος (ΚΕΠΠΕ) Ηλείας με την υπ'αριθμ.πρωτ. 15/28-1-20010 Εισήγησή του, κατόπιν καταγγελιών των κατοίκων μέσω του πληρεξούσιου δικηγόρου τους Χάρη Αντύπα.Είχε προηγηθεί η διεενέργεια υγειονομικού ελέγχου από το Τμήμα δημόσιας υγιεινής και υγειονομικού ελέγχου της Ν.Α Ηλείας, πάλι κατόπιν μηνυτήριας αναφοράς και καταγγελιών των κατοίκων, όπου σύμφωνα με την υπ'αριθμ.πρωτ. 9987/16-11-2009 έκθεση αυτοψίας, διαπιστώθηκε μεταξύ άλλων ότι " ...στο χώρο αποθήκευσης των δεμάτων ...υπήρχε διαρροή υγρών στο χαλίκι, ιδιαίτερα από παλαιότερα δέματα και επικρατούσε έντονη δυσοσμία, στο χώρο τόσο της αποθήκευσης όσο και της δεματοποίησης, είχαν αναπτυχθεί έντομα (μύγες και σφήκες)...με αποτέλεσμα η δημιουργία οχληρών και ανθυγιεινών καταστάσεων σε βάρος των περιοίκων και της Δημόσιας Υγείας, γενικότερα".

Να επισημάνουμε ότι το Τμήμα Περιβάλλοντος της Ν.Α Ηλείας, με την υπ'αριθμ.πρωτ. 7229/28-9-2009 εισήγησή του, είχε αρνηθεί την άδεια συλλογής, μεταφοράς, δεματοποίησης και μεταφόρτωσης των απορριμάτων του Δήμου Πύργου, εισήγηση την οποία αγνόησε (;) ο Νομάρχης Ηλείας και εξέδωσε τις σχετικές άδειες.Ερώτημα λοιπόν παραμένει αν ο Νομάρχης Ηλείας θα αγνοήσει και πάλι την τελευταία εισήγηση του ΚΕΠΠΕ Ηλείας για την επιβολή προστίμου και το κλείσιμο του δεματοποιητή ή θα ενεργήσει σύμφωνα με τις εισηγήσεις των αρμοδίων οργάνων!!!

Πηγή: Εφημερίδα Δημοκρατική Πύργου 8/2/2010

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_931.html


http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_08.html

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_08.html

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

"Έτσι παρκάρουν τα κρατικά οχήματα απέναντι από τη Νομαρχία Ηλείας"





ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ TOY PYRGOS-NEWS ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ Η' ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΗΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ!

ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ ΤΟΥ GOOGLE








O υπεραιωνόβιος πλάτανος που επισημαίνει την περιοχή Λαμπέτι (LABETI AUTUMN) στο Google Earth κινδυνεύει από την κατασκευή της Ολυμπίας οδού...

SOS
The perennial plane tree that highlights the region Labeti (LABETI AUTUMN) in Google Earth is at risk from the construction of Olympia Street ...


H σχετική ομάδα στο Facebook έχει ήδη 500 περίπου μέλη.Πρόκειται για ένα ιστορικό Πλάτανο που πρέπει να σωθεί ακόμα κι αν χρειαστεί να εκτραπεί η πορεία της Ολυμπίας οδού.
http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/google.html

"Aφήνουν ανενόχλητους τους γάιδαρους στον Πύργο"






"Προσπαθώ να καταλάβω αν οι άνθρωποι που εκλέγουμε να μας διοικήσουν και να πάρουν αποφάσεις που προσδιορίζουν τις τύχες μας είναι ικανοί προς τούτο και νομίζω πως κάθε λογικός άνθρωπος θα συμφωνήσει ότι κάτι δεν πάει καλά μ όλους αυτούς, δημάρχους, βουλευτές, υπουργούς, πρωθυπουργούς κλπ γραμματείς και φαρισαίους...




Ένας εξ αυτών είναι και ο δήμαρχος Πύργου Ηλείας Γεράσιμος (Μάκης) Παρασκευόπουλος, γνωστός πρώην δημοκράτης και οπαδός, ως δήμαρχος, του δόγματος δεν ενοχλούμε κανέναν, δεν πειράζουμε κανέναν, δεν γράφουμε κανέναν, δεν δεν δεν....

Καλέ μου άνθρωπε δεν καταλαβαίνεις ότι με τη λογική αυτή καταπατείς τα δικαιώματα των υπολοίπων πολιτών που θίγονται από την παραβατική συμπεριφορά λίγων γαϊδουριών που δε σταματούν να παρκάρουν όπου, όποτε και για όσο τους υπαγορεύει η "λογική" τους? Τους ανάπηρους και τα παιδιά που θέλουν να κάνουν χρήση των πεζοδρομίων δε τους σέβεσαι, δεν τους σκέφτεσαι, δεν μπορείς να έρθεις ούτε μια στιγμή στη θέση τους. Να σου ευχηθώ να έρθεις εσύ ή κάποιος δικός σου στην θέση τους δε θα σου αρέσει υποψιάζομαι."


Ένας ακόμα αγανακτισμένος


http://troktiko.blogspot.com/2010/02/blog-post_6324.html

http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/02/blog-post_8263.html

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

ΔΥΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ


Δυο περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης και απόπειρας βιασμού συνέβησαν χθες στο κέντρο του Πύργου Ηλείας σε διαφορετικά σημεία με θύματα φοιτήτριες της πόλης μας.Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας έστειλαν στο blog ο δράστης ήταν ο ίδιος ενώ τα περιστατικά αναφέρθηκαν στο τμήμα ασφαλείας Πύργου.Οι κοπέλες κατάφεραν να ξεφύγουν ενώ οι δράστες ήταν δυο καθώς υπήρχε και συνεργός τσιλιαδόρος.
Οι αστυνομικοί δήλωσαν στις κοπέλες πως θα πρέπει να προσέχουν!!!! και πως θα διεξάγουν έρευνες για να εντοπιστεί ο δράστης του οποίου έδωσαν και την περιγραφή.Παράλληλα τους δήλωσαν πως έχουν αναφερθεί κι άλλα παρόμοια περιστατικά.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ!!!!!!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ.

ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ.

ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ!!

ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΚΚΛΗΣΗ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΥΡΓΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΧΕΙ ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΗΣΟΥΝ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ.



Να σημειωθεί πως σύμφωνα με τις καταγγελίες ο φερόμενος ως δράστης είναι ελληνικής καταγωγής.


http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/01/blog-post_4695.html