Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Άθλια εκμετάλευση ενός ανθρώπου




Καταδικάζουμε την παραβίαση των ατομικών δικαιωμάτων και τη διαπόμπευση των ατόμων με ειδικές ανάγκες είτε μέσω του Facebook είτε μέσω ιστοσελίδων.


Υπάρχει νομικό πλαίσιο που προστατεύει αυτά τα άτομα αλλά και τον καθένα που θίγεται μέσω συκοφαντικών ή εξευτελιστικών δημοσιευμάτων.
Ζητάμε συμπαράσταση στον αγώνα που ξεκινάμε σήμερα για το σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ανθρώπων με περιορισμένη διακαιοπρακτική ικανότητα.




Να σημειώσουμε πως στις παρακάτω φωτογραφίες έχουμε εμείς αποκρύψει τα χαρακτηριστικά του προσώπου που ευτελίζεται.


Δείτε και μόνοι σας:
http://www.facebook.com/group.php?gid=29001323620

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Η ΕΣΗΕΑ αντιδρά στο κλείσιμο του Ελεύθερου Τύπου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ
Η αιφνιδιαστική απόφαση της οικογένειας Θόδωρου και Γιάννας Αγγελοπούλου, ιδιοκτητών των εφημερίδων Ελεύθερος Τύπος και Τύπος της Κυριακής, του ραδιοσταθμού «CITY 99,5» και του ειδησεογραφικού site του Ομίλου, να πετάξουν στο δρόμο 450 συναδέλφους μας, κλείνοντας τα συγκεκριμένα ΜΜΕ, αποτελεί πρόκληση και «αιτία πολέμου» για όλους τους εργαζόμενους στην ενημέρωση, ολόκληρο τον κόσμο της εργασίας. Η δραματική αυτή εξέλιξη έρχεται να προστεθεί στις καθημερινές, πλέον, απολύσεις και τη ραγδαία επιδείνωση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων στο σύνολο σχεδόν των επιχειρήσεων ενημέρωσης. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά τα τελευταία επεισόδια του δράματος με απλήρωτους ή απολυμένους εργαζόμενους στην «ΕΞΠΡΕΣ», τον «ΣΚΑΪ», τον «ALTER», το « STAR », τη «ΧΩΡΑ», το «DERBY», την «ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» (περιοδικό DIVA ), την «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», τον «ΞΕΝΙΟ», με την αυθαιρεσία και αδιαφάνεια για τους συμβασιούχους στην ΕΡΤ. Συνάδελφοι, δεν πάει άλλο. Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ σε έκτακτη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε, ομόφωνα, και σε συνεργασία με άλλες Ενώσεις του Κλάδου (ΕΣΠΗΤ, ΕΠΗΕΑ, ΕΠΠΗΤ & ΕΤΕΡ) την κήρυξη : 1. 24ωρη ς απεργία ς από σήμερα, 22/6/2009, στις 17.00 σε όλα τα ΜΜΕ, έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και ψηφιακά, ιδιωτικά, δημόσια ή δημοτικά. 2. Επίσης καλούνται οι εργαζόμενοι στο χώρο των ΜΜΕ σε απεργιακή συγκέντρωση στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ αύριο Τρίτη, 23/6/2009, στις 12.00 το μεσημέρι και πορεία στη Βουλή. Η Συντονιστική Επιτροπή προειδοποιεί την Κυβέρνηση, τα Πολιτικά Κόμματα και τις εργοδοτικές Ενώσεις, ότι ο αγώνας θα κλιμακωθεί. Τα σχέδια απαξίωσης της ενημέρωσης και εξαθλίωσης των εργαζομένων δεν θα περάσουν. Η Συντονιστική Επιτροπή θα συνεδριάσει εκτάκτως προκειμένου να προγραμματίσει την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων. ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Είδαμε και απολαύσαμε κάτι διαφορετικό σε αυτή την Πόλη!!





Συγχαρητήρια στον Γιώργο Γκιντζίρη και την ορχήστρα των χρωμάτων της Ήλιδας για τη συναυλία χθες στην πλατεία Σάκη Καράγιωργα.

Είδαμε και απολαύσαμε επιτέλους κάτι ποιοτικό σε αυτή την πόλη....

Επιπλέον θα θέλαμε να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας προσωπικά στον Δήμαρχο Πύργο κ.Μάκη Παρασκευόπουλο τόσο για τη βοήθεια που προσέφερε για τη διεξαγωγή της συναυλίας όσο και για το γεγονός πως το Σάββατο 20 Ιουνίου παραβρέθηκε απλός και απέριττος στη συναυλία που έδωσαν παιδιά της πόλης μας στην κεντρική πλατεία.
Ήταν μαζί με τη νεολαία για πολύ ώρα και η παρουσία του ήταν ανθρώπινη δεν θύμιζε στημένες πολιτικές παρουσίες.
Μάλιστα όταν τα παιδιά του ζήτησαν να χαιρετίσει την εκδήλωσή τους ευχαρίστως το έκανε.
Μπράβο Δήμαρχε...

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Οι μονάδες που θα έσωζαν συνανθρώπους μας


Με αφορμή το τραγικό περιστατικό που σαν αναφέραμε πριν ας προβληματιστούμε για την απαράδεκτη κατάσταση του ΕΚΑΒ στην Ηλεία.Απλές κινητές μονάδες σε κάθε πόλη του Νομού σαν αυτή στη φωτογραφία θα μπορούσαν εύκολα και γρήγορα να σώσουν ανθρώπινες ζωές.Απαιτούμε αυτές τις Ειδικές Κινητές Μονάδες Επείγουσας Προνοσοκομειακής Ιατρικής!!

Αγνοούν τα ΜΜΕ τον κώδικα δεοντολογίας...



Με αφορμή τον τραγικό αυτόχειρα που βρέθηκε προχθές νεκρός δίπλα από το γήπεδο της πόλης μας καταπατώντας το καταστατικό και κάθε έννοια δεοντολογίας οι τοπικές εφημερίδες ΠΑΤΡΙΣ και ΠΡΩΤΗ δημοσίευσαν φωτογραφίες του πτώματος του τραγικού αυτόχειρα και φωτογραφίες της μητέρας του που θρηνούσε…
Ιδιαίτερα η εφημερίδα Πρώτη το παράκανε .... αφού δεν έβαλε ούτε το ειδικό φίλτρο μωσαϊκό στη φωτογραφία του νεκρού.

Ζητάει σήμερα η εφημερίδα συγγνώμη για το γεγονός αυτό και δικαιολογείται πως έγινε εκ παραδρομής.
Όμως κύριοι των ΜΜΕ δεν σας δικαιολογούμε.

Ακόμα θυμάμαι σαν παιδί τις απαράδεκτες φωτογραφίες που είχε δημοσιεύσει η εφημερίδα το Έθνος το 1987 με την τεμαχισμένη σύζυγο του Φραντζή πάνω στο τραπέζι του ιατροδικαστή.

Έτσι κύριοι και κάποια παιδάκια σήμερα θα καταγράψουν στην ψυχή τους την χθεσινή άθλια φωτογραφία σας.Τη δημοσιεύουμε αλλοιωμένη.

Άντρας νεκρός στην αυλή του σπιτιού του στον Πύργο


Μεγάλη η καθυστέρηση του ασθενοφόρου.Το περιστατικό συνέβη στις 10:30 σήμερα το πρωί 18/6/2009 στη συμβολή των οδών Γορτυνίας και Αγ.Γεωργίου.Στη φωτογραφία η αυλή του σπιτιού που συνέβη το γεγονός.Εκτενέστερο ρεπορτάζ σε λίγο....

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

O Δήμος Πύργου έγινε εταιρία Promotion ιδιωτικών συμφερόντων;


Κύριε Δήμαρχε Πύργου απευθυνόμαστε σε σας προσωπικά και σε όλο το Δημοτικό Συμβούλιο.

Ποιοι υπάλληλοι του Δήμου και γιατί μοίραζαν στα σχολεία του Πύργου τα δωρεάν εισιτήρια που σας παρουσιάζουμε;

Αν έγινε και δεν το γνωρίζατε παρακαλούμε ερευνήστε το και λάβετε τα ανάλογα μέτρα.

Έχουμε στοιχεία και μαρτυρίες διαθέσιμα σε κάθε αρμόδια αρχή πως υπάλληλοι του Δήμου Πύργου μοίραζαν στα σχολεία αυτά τα δωρεάν εισιτήρια.

Αν αποφασίσατε από την άλλη μεριά να μετατρέψετε το Δήμο σε εταιρία Promotion ιδιωτικών συμφερόντων που χρεώνουν μια βόλτα με το Kαρουζέλ πάνω στην πλατεία μας 2,5 Ευρώ....τότε τι να πούμε τα σχόλια ας τα βγάλουν οι αναγνώστες μας.

Δεχθήκαμε επιθέσεις για τα καυστικά σχόλια μας....αλλά εμάς δεν μας πτοούν θα συνεχίσουμε να αποκαλύπτουμε κάθε αλήθεια που μας καταγγέλεται.

Δεν βρίζουμε και δεν κάνουμε κομματική ή παραταξιακή προπαγάνδα για κανέναν.

Απλά θέλουμε το κάλό της Πόλης και των δημοτών της.


ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ!!

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Ιστοσελίδα Μουσείου Αρχαίας Ολυμπίας ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ


Με αφορμή τα εγκαίνια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης που θα γίνουν στις 20 Ιουνίου 2009 λειτουργεί από σήμερα η νέα ιστοσελίδα του Μουσείου Ακροπόλεως στη διεύθυνση:

http://www.theacropolismuseum.gr/ Αξίζει να την επσκεφθούν όλοι οι Έλληνες.

Μάλιστα η τελετή των εγκαινίων θα μεταδοθεί ζώντανα στην παρακάτω διεύθυνση:



Εμείς βέβαια σαν Ηλείοι έχουμε να παραπονεθούμε πως θα θέλαμε να έχουμε μια αντίστοιχη ιστοσελίδα για το δεύτερο σε επισκεψιμότητα αρχαιολογικό Μουσείο στην Ελλάδα αυτό της Αρχαίας Ολυμπίας.Θα θέλαμε μια ανάλογη διαδραστική ιστοσελίδα να διαφημίζει σε όλους το Νομό αλλά και τη χώρα μας.


Η υπάρχουσα ιστοσελίδα για το Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας είναι μεν άρτια πληροφορημένη και έγκυρη αλλά δεν είναι τόσο διαδραστικη και εύχρηστη.


Δείτε και συγκρίνετε τι ακριβώς εννοούμε: http://www.culture.gr/h/1/gh151.jsp?obj_id=7126



ΚΑΛΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΗΛΕΙΑΣ, ΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Ζ' ΕΦΟΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΠΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ E-BOOK ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ:

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Kάποιους δεν τους ενοχλεί...


Εμάς δεν μας πειράζει καθόλου αλλά όταν κάποιοι ανεβαίνουν προς το Επαρχείο διαβάζουν το παραπάνω;;;; ή στρέφουν το βλέμμα τους δεξιά;;;;

Είμαστε Βάρβαροι.....

Tην άθλια εικόνα των ελληνικών πόλεων, που πνίγονται στον ιδιότυπο πόλεμο των σπρέι, σχολιάζει, με τη δηκτική της "πένα" η Μαρία Σεφέρου:
(Πηγή : http://taxalia.blogspot.com/2009/06/blog-post_5082.html)
Προσωπικά πιστεύω ότι ο πολιτισμός μιας χώρας δεν αποτιμάται μόνο με βάση τη διαφύλαξη και συντήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της, που κι εκεί εμείς οι Έλληνες χωλαίνουμε, ούτε με το αν λαβαίνει μέρος σε διαγωνισμούς όπως η Eurovision. Για μένα ο πολιτισμός ή η βαρβαρότητα μιας χώρας αντικατοπτρίζεται στην καθημερινότητα, στην εντιμότητα ή μη των ηγετών της, στις σχέσεις μεταξύ των πολιτών και στην ποιότητα ζωής που προσφέρει στους κατοίκους της. Αντικατοπτρίζεται στην καθαριότητα ή τη βρωμιά των πόλεών της, στις.... πλατείες με τα σιντριβάνια και τα λουλούδια τους ή την τσιμεντοποίησή τους, ακόμη και στα παγκάκια που προσφέρει στον αποσταμένο περπατητή. Με βάση όλα τα ανωτέρω και πολύ περισσότερα, απλή παρατήρηση κατατάσσει τους Έλληνες στην κατηγορία των βαρβάρων.Ναι σήμερα είμαστε βάρβαροι, κύριε Κώστα Πλεύρη, και ποσώς μ’ ενδιαφέρει πόσο “ανώτερη” φυλή ήταν οι αρχαίοι πρόγονοί μας, όπως ισχυρίζεστε… Ναι είμαστε απολίτιστοι κύριε Υπουργέ Πολιτισμού, κι αυτό δε θα το ακυρώσει ακόμη κι αν όλα τα κλεμμένα γλυπτά του Παρθενώνα επιστρέψουν στο Μουσείο της Ακρόπολης. ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΑΡΒΑΡΟΙ!!! Αντιληφθείτε το, κι αν έχει κανένας αρμόδιος τσίπα και φιλότιμο ας κάνει κάτι ριζοσπαστικό να βγούμε κάποτε από την απόλυτη βαρβαρότητα και να περάσουμε έστω στη σχετική.

Διαβάστε τη συνέχεια: http://seferou.blogspot.com/2009/06/blog-post_11.html

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι


Ας στηρίξουμε όλοι μας τους εργαζόμενους στο πρόγραμμα : 'Βοήθεια στο σπίτι" και τα δίκαια αιτήματά τους.Είναι χρέος μας και για τους υπερήλικες του προγράμματος.Τα περήφανα γηρατειά που έλεγε ο Ανδρέας Παπανδρέου...
Με χαρά διαβάσαμε στον τοπικό τύπο πως άλλοι δήμοι της Ηλείας βρήκαν τρόπους να συνεχιστεί το πρόγραμμα μέσω αναπτυξιακών εταιριών.Ας ακολουθήσει κι ο Δήμος Πύργου...
Μας πληγώνει το γεγονός πως οι άλλοι Δήμοι προπορεύονται κι εμείς ακολουθούμε...ΠΑΝΤΑ!!!

Η σοσιαλιστική Δημοτική παράταξη στηρίζει τους κερδοσκόπους


Καταλαμβάνει την πλατεία μια ιδιωτική επιχείρηση και με 2,5 Ευρώ τα παιδιά σας κάνουν ένα γύρο με το Καρουζέλ, με άλλα 2,5 Ευρώ παίζουν σε ένα βρώμικο και επικίνδυνο στρώμα!!
Το ηλεκτρικό ρεύμα το πληρώνουμε εμείς οι Δημότες ....τα κορόιδα !!! Πληρώνουμε και τα Δημοτικά μας τέλη για να μπορούν οι "σοσιαλ-η-στές" που εκλέξαμε να προσφέρουν διασκέδαση στα παιδιά μας!!!

ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ


Τη στιγμή που κανένα μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου δεν καταδέχτηκε να καταθέσει στεφάνι ούτε να παραβρεθεί στη δοξολογία για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου πως είναι δυνατόν να σεβαστούν τα μνημεία μας οι αναρχικοί;;;
Μην ξεχνάτε πως πριν λίγους μήνες κλάπηκε ολόκληρη προτομή Μητροπολίτη μπροστά από τον Αγ.Νικόλαο!!!!
Συγχαρητήρια για την άνοδο του πολιτιστικού μας επιπέδου!!!!

Tα χάλια πίσω από το Επαρχείο




Αυτή η απαράδεκτη κατάσταση επικρατεί πίσω από το Επαρχείο της πόλης μας.Τόσα χρόνια κανένας δεν συγκινείται....
Κι όμως αυτή η γειτονιά του Πύργου στο κεντρικότερο σημείο του έχει περιγραφεί σε λογοτέχνικά κείμενα και σε βιογραφίες.Πόσοι ξέρουν πως λίγο πιο κάτω ήταν το σπίτι που έμενε ο Μίκης Θεοδωράκης όταν έμενε στην πόλη μας;;
Ντροπή κύριοι του Δημοτικού Συμβουλίου και εξακολουθώ να έχω την απορία...Εσείς περπατάτε σε αυτή την πόλη;


Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Η κρίσιμη μάζα και το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών

Tου Αθ.Κατσίμπελη


Ο Ελληνικός λαός στις 7 Ιουνίου χρησιμοποιώντας όλους τους τρόπους (αποχή, καταψήφιση, διαμαρτυρία, πλάκα, αδιαφορία...) έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα στο πολιτικό σύστημα της χώρας μας.Δυστυχώς από τις δηλώσεις των πολιτικών αρχηγών φάνηκε πως δεν το έλαβαν ακόμα γιατί έχουν ποδοσφαιροποιήσει την πολιτική ζωή της χώρας.Πλέον ο έλληνας πολίτης δεν είναι οπαδός αλλά αποφάσισε να διαμορφώσει ένα σαφές δίλημμα στους πολιτικούς: Ή αλλάζετε ή θα σας αλλάξουμε εμείς.Οι διαχωριστικές γραμμές που χώριζαν παλιά τους έλληνες έχουν πέσει κι ακόμα κι αυτοί που εμπιστευτηκαν για άλλη μια φορά τα κόμματα εξουσίας έχουν κατανοήσει τα ψέμματα και τα παραμύθια που τους διηγούνται.Υπάρχει μια κρίσιμη μάζα πολιτών που έχουν αντιληφθεί πλήρως με τι έχουν να κάνουν και απαιτούν αλλαγή.Αλλαγή νοοτροπίας, εκσυγχρονισμό και μεταρρυθμίσεις.Αυτή η κρίσιμη μάζα δεν έχει βρει ακόμα κάποιον να την εκφράζει.Αποτελείται από πολίτες ενεργούς, προβληματισμένους, απογοητευμένους και ταυτόχρονα με πίστη και αγάπη γιαυτή τη χώρα.Πονάνε για το περιβάλλον, τα εθνικά ζητήματα, τις εργασιακές σχέσεις, την έλλειψη αξιοκρατίας, το έλλειμμα δημοκρατίας, την ποιότητα ζωής και την οικονομική εξαθλίωση των μη προνομιούχων.Αυτή η κρίσμη μάζα δεν είναι ούτε αριστερή, ούτε δεξιά ούτε ανέχεται την ξύλινη γλώσσα.Είναι σύγχρονοι Έλληνες με ιδανικά και αξίες που οραματίζονται ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα.Το ερώτημα που τίθεται : ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΜΑΖΑ;Υπάρχει και το ενδεχόμενο να βρεθεί κάποιος από τα ήδη υπάρχοντα κόμματα εξουσίας αλλά αυτό προϋποθέτει αναδιάρθωσή τους και εκδημοκρατισμό τους.Προϋποθέτει πολλούς που πρέπει να σταλούν στα σπίτια τους....Αν δεν γίνει αυτό θα οδηγηθούμε στο μεγάλο συνασπισμό μεταξύ Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ γεγονός που θα οδηγήσει στον αφανισμό και των δύο.(Λέτε να εξαφανιστούν ξαφνικά και ολοκληρωτικά σαν τους δεινόσαυρους;)Έχουν άλλη μια ευκαιρία.Να δούμε, θα την εκμεταλλευτούν;