Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Kάποιους δεν τους ενοχλεί...


Εμάς δεν μας πειράζει καθόλου αλλά όταν κάποιοι ανεβαίνουν προς το Επαρχείο διαβάζουν το παραπάνω;;;; ή στρέφουν το βλέμμα τους δεξιά;;;;

Είμαστε Βάρβαροι.....

Tην άθλια εικόνα των ελληνικών πόλεων, που πνίγονται στον ιδιότυπο πόλεμο των σπρέι, σχολιάζει, με τη δηκτική της "πένα" η Μαρία Σεφέρου:
(Πηγή : http://taxalia.blogspot.com/2009/06/blog-post_5082.html)
Προσωπικά πιστεύω ότι ο πολιτισμός μιας χώρας δεν αποτιμάται μόνο με βάση τη διαφύλαξη και συντήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της, που κι εκεί εμείς οι Έλληνες χωλαίνουμε, ούτε με το αν λαβαίνει μέρος σε διαγωνισμούς όπως η Eurovision. Για μένα ο πολιτισμός ή η βαρβαρότητα μιας χώρας αντικατοπτρίζεται στην καθημερινότητα, στην εντιμότητα ή μη των ηγετών της, στις σχέσεις μεταξύ των πολιτών και στην ποιότητα ζωής που προσφέρει στους κατοίκους της. Αντικατοπτρίζεται στην καθαριότητα ή τη βρωμιά των πόλεών της, στις.... πλατείες με τα σιντριβάνια και τα λουλούδια τους ή την τσιμεντοποίησή τους, ακόμη και στα παγκάκια που προσφέρει στον αποσταμένο περπατητή. Με βάση όλα τα ανωτέρω και πολύ περισσότερα, απλή παρατήρηση κατατάσσει τους Έλληνες στην κατηγορία των βαρβάρων.Ναι σήμερα είμαστε βάρβαροι, κύριε Κώστα Πλεύρη, και ποσώς μ’ ενδιαφέρει πόσο “ανώτερη” φυλή ήταν οι αρχαίοι πρόγονοί μας, όπως ισχυρίζεστε… Ναι είμαστε απολίτιστοι κύριε Υπουργέ Πολιτισμού, κι αυτό δε θα το ακυρώσει ακόμη κι αν όλα τα κλεμμένα γλυπτά του Παρθενώνα επιστρέψουν στο Μουσείο της Ακρόπολης. ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΑΡΒΑΡΟΙ!!! Αντιληφθείτε το, κι αν έχει κανένας αρμόδιος τσίπα και φιλότιμο ας κάνει κάτι ριζοσπαστικό να βγούμε κάποτε από την απόλυτη βαρβαρότητα και να περάσουμε έστω στη σχετική.

Διαβάστε τη συνέχεια: http://seferou.blogspot.com/2009/06/blog-post_11.html

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι


Ας στηρίξουμε όλοι μας τους εργαζόμενους στο πρόγραμμα : 'Βοήθεια στο σπίτι" και τα δίκαια αιτήματά τους.Είναι χρέος μας και για τους υπερήλικες του προγράμματος.Τα περήφανα γηρατειά που έλεγε ο Ανδρέας Παπανδρέου...
Με χαρά διαβάσαμε στον τοπικό τύπο πως άλλοι δήμοι της Ηλείας βρήκαν τρόπους να συνεχιστεί το πρόγραμμα μέσω αναπτυξιακών εταιριών.Ας ακολουθήσει κι ο Δήμος Πύργου...
Μας πληγώνει το γεγονός πως οι άλλοι Δήμοι προπορεύονται κι εμείς ακολουθούμε...ΠΑΝΤΑ!!!

Η σοσιαλιστική Δημοτική παράταξη στηρίζει τους κερδοσκόπους


Καταλαμβάνει την πλατεία μια ιδιωτική επιχείρηση και με 2,5 Ευρώ τα παιδιά σας κάνουν ένα γύρο με το Καρουζέλ, με άλλα 2,5 Ευρώ παίζουν σε ένα βρώμικο και επικίνδυνο στρώμα!!
Το ηλεκτρικό ρεύμα το πληρώνουμε εμείς οι Δημότες ....τα κορόιδα !!! Πληρώνουμε και τα Δημοτικά μας τέλη για να μπορούν οι "σοσιαλ-η-στές" που εκλέξαμε να προσφέρουν διασκέδαση στα παιδιά μας!!!

ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ


Τη στιγμή που κανένα μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου δεν καταδέχτηκε να καταθέσει στεφάνι ούτε να παραβρεθεί στη δοξολογία για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου πως είναι δυνατόν να σεβαστούν τα μνημεία μας οι αναρχικοί;;;
Μην ξεχνάτε πως πριν λίγους μήνες κλάπηκε ολόκληρη προτομή Μητροπολίτη μπροστά από τον Αγ.Νικόλαο!!!!
Συγχαρητήρια για την άνοδο του πολιτιστικού μας επιπέδου!!!!

Tα χάλια πίσω από το Επαρχείο




Αυτή η απαράδεκτη κατάσταση επικρατεί πίσω από το Επαρχείο της πόλης μας.Τόσα χρόνια κανένας δεν συγκινείται....
Κι όμως αυτή η γειτονιά του Πύργου στο κεντρικότερο σημείο του έχει περιγραφεί σε λογοτέχνικά κείμενα και σε βιογραφίες.Πόσοι ξέρουν πως λίγο πιο κάτω ήταν το σπίτι που έμενε ο Μίκης Θεοδωράκης όταν έμενε στην πόλη μας;;
Ντροπή κύριοι του Δημοτικού Συμβουλίου και εξακολουθώ να έχω την απορία...Εσείς περπατάτε σε αυτή την πόλη;


Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Η κρίσιμη μάζα και το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών

Tου Αθ.Κατσίμπελη


Ο Ελληνικός λαός στις 7 Ιουνίου χρησιμοποιώντας όλους τους τρόπους (αποχή, καταψήφιση, διαμαρτυρία, πλάκα, αδιαφορία...) έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα στο πολιτικό σύστημα της χώρας μας.Δυστυχώς από τις δηλώσεις των πολιτικών αρχηγών φάνηκε πως δεν το έλαβαν ακόμα γιατί έχουν ποδοσφαιροποιήσει την πολιτική ζωή της χώρας.Πλέον ο έλληνας πολίτης δεν είναι οπαδός αλλά αποφάσισε να διαμορφώσει ένα σαφές δίλημμα στους πολιτικούς: Ή αλλάζετε ή θα σας αλλάξουμε εμείς.Οι διαχωριστικές γραμμές που χώριζαν παλιά τους έλληνες έχουν πέσει κι ακόμα κι αυτοί που εμπιστευτηκαν για άλλη μια φορά τα κόμματα εξουσίας έχουν κατανοήσει τα ψέμματα και τα παραμύθια που τους διηγούνται.Υπάρχει μια κρίσιμη μάζα πολιτών που έχουν αντιληφθεί πλήρως με τι έχουν να κάνουν και απαιτούν αλλαγή.Αλλαγή νοοτροπίας, εκσυγχρονισμό και μεταρρυθμίσεις.Αυτή η κρίσιμη μάζα δεν έχει βρει ακόμα κάποιον να την εκφράζει.Αποτελείται από πολίτες ενεργούς, προβληματισμένους, απογοητευμένους και ταυτόχρονα με πίστη και αγάπη γιαυτή τη χώρα.Πονάνε για το περιβάλλον, τα εθνικά ζητήματα, τις εργασιακές σχέσεις, την έλλειψη αξιοκρατίας, το έλλειμμα δημοκρατίας, την ποιότητα ζωής και την οικονομική εξαθλίωση των μη προνομιούχων.Αυτή η κρίσμη μάζα δεν είναι ούτε αριστερή, ούτε δεξιά ούτε ανέχεται την ξύλινη γλώσσα.Είναι σύγχρονοι Έλληνες με ιδανικά και αξίες που οραματίζονται ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα.Το ερώτημα που τίθεται : ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΜΑΖΑ;Υπάρχει και το ενδεχόμενο να βρεθεί κάποιος από τα ήδη υπάρχοντα κόμματα εξουσίας αλλά αυτό προϋποθέτει αναδιάρθωσή τους και εκδημοκρατισμό τους.Προϋποθέτει πολλούς που πρέπει να σταλούν στα σπίτια τους....Αν δεν γίνει αυτό θα οδηγηθούμε στο μεγάλο συνασπισμό μεταξύ Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ γεγονός που θα οδηγήσει στον αφανισμό και των δύο.(Λέτε να εξαφανιστούν ξαφνικά και ολοκληρωτικά σαν τους δεινόσαυρους;)Έχουν άλλη μια ευκαιρία.Να δούμε, θα την εκμεταλλευτούν;

Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Εις θάνατον καταδικάστηκε εμπρηστής στην Καλιφόρνια


Ενώ στην Ηλεία αναζητούμε ακόμα τους υπεύθυνους.......




Στην εσχάτη των ποινών καταδικάστε αμετάκλητα ο Λι Όιλερ, ο 38άχρονος εμπρηστής υπεύθυνος για μεγάλης έκτασης πυρκαγιά την Καλιφόρνια το 2006 κατά την κατάσβεση της οποίας βρήκαν το θάνατο πέντε πυροσβέστες.
Οι κατηγορίες στις οποίες κρίθηκε ένοχος ήταν ανθρωποκτονία, τέλεση εμπρησμών και παράνομη χρήση και κατοχή εμπρηστικών ουσιών.
Όπως δήλωσε ο δικαστής Ου.Τσάρλς Μόργκαν, «αποστολή του κατηγορουμένου ήταν να σπείρει χάος, με δικό του σχέδιο και για δικό του λογαριασμό, γνωρίζοντας ότι οι πυροσβέστες θα διακινδύνευαν και τη ζωή τους για την κατάσβεση της πυρκαγιάς».
Την δίκη παρακολούθησαν συγγενείς των νεκρών πυροσβεστών, ο θάνατος των οποίων είχε προκαλέσει μεγάλη συγκίνηση στην Καλιφόρνια. Περίπου 10.000 άτομα παρευρέθηκαν τη χρονιά εκείνη στις κηδείες τους.
Η πυρκαγιά, που είχε ξεκινήσει σε μία περιοχή 145 χλμ. ανατολικά του Λος Αντζελες, κατέστρεψε 34 κατοικίες και άλλα 20 κτίρια, καίγοντας για ημέρες συνολικά 180 τετραγωνικά χιλιόμετρα.
Ο εισαγγελέας ανέφερε στη δίκη ότι οι πυροσβέστες ήρθαν αντιμέτωποι με φλόγες ύψους 20 μέτρων, ανέμους 65 χλμ. ανά ώρα και θερμοκρασίες που έφταναν τους 700 βαθμούς Κελσίου.

Tα ρουσφέτια οι καταπατήσεις και οι εικόνες ντροπής στην Ηλεία


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: 5.6.2009 Του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ


Απέραντα αυθαίρετα τείχη από παράνομες «παραθεριστικές κατοικίες» υψώνονται κατά μήκος δεκάδων χιλιομέτρων στις πανέμορφες ακτές της Ηλείας, υποβαθμίζοντας και ρυπαίνοντας το περιβάλλον, με την προκλητική ανοχή των αρμόδιων υπηρεσιών και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οι ακτές της Ηλείας. Μια αυθαίρετη πολιτεία κτισμένη κυριολεκτικά πάνω στην άμμοΑπό την περιοχή του ποταμού της Νέδας στα σύνορα της Ηλείας με τη Μεσσηνία μέχρι και τη λιμνοθάλασσα του Κοτυχίου, μια ολόκληρη πολιτεία 20.000 κτισμάτων ξεφύτρωσε τις τελευταίες δεκαετίες κυριολεκτικά από το πουθενά, για να στεγάσει σεισμόπληκτους-«μαϊμούδες», επιχειρηματίες και επώνυμα πρόσωπα της περιοχής. Εφτά «αμαρτωλές» περιοχές, ο Αλφειός, ο Αγιος Ηλίας, τα Δουνέικα, η Γλύφα, το Επιτάλιο, η Ζαχάρω και τα Λεχαινά, συνθέτουν την εικόνα της ντροπής στις ακτές της Ηλείας. Την εικόνα μιας αυθαίρετης πολιτείας που βρίσκεται κτισμένη κυριολεκτικά πάνω στην άμμο και σε περιοχές που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο ή πάνω στη ζώνη αιγιαλού και παραλίας. Η υποκριτική στάση του κράτους, η περίεργη ανοχή των αρμόδιων υπηρεσιών σε τοπικό επίπεδο και οι πελατειακές σχέσεις πολιτικών προσώπων και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τους καταπατητές βρίσκονται πίσω από την εικόνα της αθλιότητας που εμφανίζουν σήμερα οι ακτές του νομού. Σε δεκάδες περιπτώσεις η Τοπική Αυτοδιοίκηση παραβλέποντας νόμους και διατάξεις αυθαιρετεί και η ίδια, παραχωρώντας στους οικισμούς αυθαιρέτων τις ανάλογες υποδομές με ασφαλτόστρωση οδών, υδροδότηση κ.λπ. «Η απουσία κρατικής πολιτικής για παραθεριστική κατοικία, η μικροπολιτική και τα ρουσφέτια (με την παροχή νερού, ηλεκτρικού και τηλεφώνου, με αφορμές διάφορες έκτακτες καταστάσεις π.χ. σεισμούς, πυρκαγιές ή και ασθένειες των ιδιοκτητών τους...) δημιούργησαν προσδοκίες στους αυθαίρετους οικιστές, που τώρα είναι οργανωμένοι σε 7 οικισμούς και διεκδικούν τη νομιμοποίησή τους. Πολλά όμως αυθαίρετα είναι κυριολεκτικά στον αιγιαλό, όλα συγκροτούν μια τριτοκοσμική εικόνα που, παρά τις κατά καιρούς προσπάθειες εξωραϊσμού τους, προσβάλλουν αισθητικά τους επισκέπτες τους», λέει στην «Ε» ο Διονύσης Κράγκαρης, υπεύθυνος της Ενωσης Πολιτών για την Οικολογία και το Περιβάλλον (ΕΠΟΠ). Το 1993, μετά τους μεγάλους και καταστροφικούς σεισμούς που έπληξαν την περιοχή της Δυτικής Ελλάδας και κυρίως την Ηλεία, η πολιτεία άναψε το «πράσινο φως» για την ηλεκτροδότηση χιλιάδων αυθαίρετων, σε μια προσπάθειά της -όπως είπαν τότε- να βοηθηθούν οι πολίτες που είχαν μείνει άστεγοι από την καταστροφική μανία του Εγκέλαδου. Αυτή ήταν και η αρχή για την ουσιαστική νομιμοποίηση της παρανομίας και της αυθαιρεσίας, καθώς χιλιάδες αυθαίρετα ηλεκτροδοτήθηκαν προσωρινά αλλά μέχρι σήμερα, δεκαέξι χρόνια μετά, η ΔΕΗ εξακολουθεί να τους παρέχει ρεύμα μετά την άρνηση της πολιτείας να προχωρήσει στις προβλεπόμενες αποξηλώσεις των παροχών ηλεκτρικού ρεύματος. «Το 1996, το 1999 και το 2003 θέσαμε και επίσημα με έγγραφό μας το θέμα στο υπουργείο Οικονομικών και στη Ν.Α. Ηλείας. Ζητήσαμε τη διακοπή της ηλεκτροδότησης στα αυθαίρετα, αλλά δυστυχώς δεν έγινε τίποτα», λέει στην «Ε» ο πρώην προϊστάμενος της Κτηματικής Υπηρεσίας Ηλείας, Νίκος Παπαβασιλείου. «Εμείς εκτελούμε εντολές και δεν μπορούμε να πράξουμε κάτι από μόνοι μας. Αν η δημόσια διοίκηση μας δώσει εντολή να αφαιρέσουμε τις παροχές ηλεκτρικού ρεύματος στα συγκεκριμένα αυθαίρετα, θα το πράξουμε αμέσως», λέει στην «Ε» ο προϊστάμενος της ΔΕΗ Ηλείας, Γιώργος Θεοδωρόπουλος. Το 1996 ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Δρυς με το 1078374/5138/ΒΟΟ10/8.7.1996 έγγραφό του επιρρίπτει τις ευθύνες για τη δραστηριότητα των καταπατητών στις ακτές ευθέως στη Νομαρχία Ηλείας και ζητεί να παρέμβει άμεσα «για την αφαίρεση των παρασχεθεισών εξυπηρετήσεων και εφεξής να ασκεί άμεσο και αποτελεσματικό έλεγχο και να μην προβαίνει σε ηλεκτροδοτήσεις κ.λπ. που ενθαρρύνουν τους καταπατητές». Οι εντολές του όμως πέφτουν στο κενό καθώς τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα και οι πελατειακές σχέσεις των πολιτικών προσώπων της Ηλείας με τους καταπατητές είναι υπεράνω των νόμων. Στο κενό πέφτουν και οι 1.113 μηνύσεις της ΕΛ.ΑΣ., τις οποίες υπέβαλε συνολικά κατά των καταπατητών παραλιακών εκτάσεων τη χρονική περίοδο 1999 - 2003... Κι ενώ τίποτα δεν φαίνεται να αγγίζει τους καταπατητές, ξαφνικά η ίδια η φύση αναλαμβάνει να αποκαταστήσει τη νομιμότητα και την τάξη. Τα τελευταία πέντε χρόνια από τη διάβρωση των ακτών, κυρίως στην ευρύτερη περιοχή του Πύργου, μεγάλα τμήματα των αυθαίρετων παραλιακών οικισμών, μαζί με δρόμους, δίκτυα υδροδότησης και στύλους της ΔΕΗ, βυθίστηκαν στη θάλασσα προκαλώντας σοβαρότατο πρόβλημα στην ακτή, η οποία γέμισε από τα συντρίμμια των κατεστραμμένων σπιτιών. Η αυθαίρετη παράκτια πολιτεία της Ηλείας όμως εγκυμονεί και τεράστιους κινδύνους. «Εκτός της υποβάθμισης του περιβάλλοντος, οι κατοικίες αυτές από παραθεριστικές μπορεί να μετατραπούν σε "παγίδες θανάτου" για τους ενοίκους τους, καθώς είναι χτισμένες πάνω στην άμμο και σε σεισμογενή περιοχή», λέει στην «Ε» ο καθηγητής Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ευθύμιος Λέκκας, ενώ καλεί τους αρμόδιους να βάλουν ένα τέλος στην παρανομία προτού να είναι αργά...

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Ευρωεκλογές 2009

ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΞΗ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ!!!! http://www.karamarigo.blogspot.com/

Δείτε πως περιέγραφαν τα χάλια μας τα άλλα blog

http://kafeneio-gr.blogspot.com/2009/05/blog-post_4129.html

Διαβάστε και τα σχόλια....

http://taxalia.blogspot.com/2009/05/this-is-our-skoupidia.html

Πάλι γίναμε διάσημοι ως Πυργιώτες...όχι για να μη λένε στο Δημοτικό Συμβούλιο που από ότι μάθαμε η πλειοψηφία του μας έχει επικηρύξει (;;;;) πως τα λέμε μόνο εμείς.......

Θα το κάνουμε το παράπονό μας στην εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ


Μας έχετε αντιγράψει, έχετε ξεσηκώσει ρεπορτάζ από εμάς...αλλά "δεν μας έχετε κάνει την τιμή" να μας φιλοξενήσετε στη σελίδα που δημοσιεύετε ειδήσεις από άλλα blogs....

Πάντως μπράβο σας γιατί στο τεύχος της Δευτέρας 1 Ιουνίου βάλατε για πρώτη φορά άρθρα από τους συντοπίτες μας www.livinginpyrgos.wordpress.com και www.pirgotis.blogspot.com

Πληροφοριακά σας αναφέρουμε πως το blog μας βγαίνει πρώτο αν στη μηχανή αναζήτησης του google βάλετε τη λέξη Πύργος ή Πύργος Ηλείας.


Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Μια εικόνα χίλιες λέξεις....

Το πολυτελές αυτοκίνητο δεν συνάδει με το ερειπωμένο κτήριο, το εγκαταλελειμμένο οικόπεδο, την γερμένη σαν τον Πύργο της Πίζας κολώνα υψηλής τάσης της Δ.Ε.Η και τους κάδους απορριμάτων....
Η φωτογραφία αυτή όμως δίνει νια καλή αφορμή να αναλογιστούμε ποια είναι τα πρότυπα και η νοοτροπία πολλών κατοίκων αυτής της πόλης!!

Καθίστε στο παγκάκι να ξαποστάσετε...σε λίγο θα φέρουν και τα σκουπίδια...






Ρωτάμε ειλικρινά κάθε λογικό άνθρωπο...Είναι θέση αυτή για τον κάδο απορριμάτων;


Ακόμα ένας πεζόδρομος στο κέντρο του Πύργου κατειλλημένος από μηχανάκια, τραπεζάκια και κάδους...τα παγκάκια τα είχαν τοποθετήσει υποτίθεται για να ξεκουράζονται οι πεζοί.....Παρατηρήστε αν μπορείτε να διακρίνετε το παγκάκι στη φωτογραφία πριν μια εβδομάδα που πνιγόμασταν στα σκουπίδια!!!

ΟΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΤΡΟΧΟΦΟΡΑ











Άφαντη η Δημοτική αστυνομία του Πύργου αφήνει τους πεζούς πολίτες και τα μικρά παιδιά στο έλεος αυτών που επιμένουν να καταλαμβάνουν πεζοδρόμια, πεζόδρομους, πλατείες και προκλητικά να γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων όλους τους υπόλοιπους....




Επαναλαμβάνουμε για άλλη μια φορά.....




ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ..........
ΔΗΜΟΣ-ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ-ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ Η' (ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΕΙ) ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.....