Τρίτη 19 Μαΐου 2009

S.O.S Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ


ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΑΛΛΑ Η ΛΥΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΑΦΟΥ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΓΕΝΝΑΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΗΡΗΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ.

Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Σιωπή για τα σκουπίδια με... καταχωρήσεις ανακύκλωσης


Αναρωτιόμαστε πόσο κόστισε η καμπάνια της ανακύκλωσης και που θα μπορούσαν να είχαν αξιοποιηθεί αυτά τα χρήματα.


Όλες οι τοπικές εφημερίδες σήμερα είχαν την παρακάτω διαφημιστική καταχώρηση τη στιγμή που μας πληροφορούν πως θα αρχίσει η αποκομιδή των σκουπιδιών χωρίς όμως να μας λένε που θα τα πάνε.




ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ....


ΝΑ ΤΑ ΠΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ......

Κυριακή 17 Μαΐου 2009

S.O.S Πνιγήκαμε στα σκουπίδια S.O.S

http://www.facebook.com/group.php?gid=87183921687&ref=mf

Κάνουμε έκκληση μέσω του Facebook να βρεθεί μια λύση στην απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην πόλη μας.Εικόνες ντροπής...Κίνδυνος για τη υγεία των παιδιών μας..ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!

Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

ΟΤΑΝ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ


ΤΕΛΙΚΑ Η ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΓΙΝΕ;

Προς δεματοποίηση...το ανάγνωσμα.... ΠΥΡΓΟΣ S.O.S


Α ρε δεματοποιήση που θέλουν κάποιοι που νομίζουν πως μπορούν να μη σέβονται νόμους και ανθρώπους και αξιολύπητοι απλά εκτελούν εντολές ΑΝΩΤΕΡΩΝ....

Αλλά και κάποιοι άλλοι που χαρακτηρίζονται για την πονηριά τους....


Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Νέο BLOG: ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΙΑ

http://ileia-exegersi.blogspot.com/

(Επαναστατικό όπως αρμόζει σε αγνοημένους και υποτιμημένους πολίτες.Ευχόμαστε καλή τύχη και πολλούς αναγνώστες)

Η Ηλεία βουλιάζει και κανείς δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται. Μετά τις πυρκαγιές του 2007 και τους σεισμούς που ακολούθησαν και συγκίνησαν όλη την Ελλάδα, η περιοχή επέστρεψε στην ανυποληψία.Βασανισμένη επί δεκαετίες από τον αχαλίνωτο κομματισμό, την αδιαφορία του Κράτους και την απομόνωση, η Ηλεία αναζητεί μια διέξοδο. Κι όσο δεν τη βρίσκει, τόσο βουλιάζει. Οι κάτοικοί της, οι πολίτες της, όσοι είναι Ηλείοι και μένουν μέσα ή έξω από το νομό, περιμένουν καρτερικά μια λύση για τον τόπο. Μια λύση που θα τους πείσει, που θα τους εμπνεύσει, που θα τους κάνει να ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ για να σώσουν τον αγαπημένο τους τόπο.Αυτό χρειάζεται σήμερα η Ηλεία. Μια αιτία να ΕΞΕΓΕΡΘΕΙ!

Αγκινάρα Game Over! (πού σπέρνετε τα σκουπίδια τις νύχτες;)


το κείμενο που ακολουθεί δημοσιεύεται στην εφημερίδα ΠΡΩΤΗ από τον κ.Χρ.Αθανάσουλα.)…


Αν και τα σκουπίδια μυρίζουν υπέροχα ή -έστω λιγότερο άσχημα από την πολιτική ζωή μας- μέρες τώρα, παρακολουθώ σιωπηρά, την …«απραξία» της Δημοτικής Αρχής Πύργου για τα σκουπίδια…Θα μπορούσα να γελάω με όσα συμβαίνουν. Δεν το κάνω, όχι γιατί συμμερίζομαι τη «στενοχώρια» τους… αλλά γιατί νοιώθω πως η κατάσταση δεν είναι μόνο κωμική αλλά είναι και τραγική:1) γιατί φθείρεται η υγεία μας κάθε μέρα!… (που να πάρει...) 2) γιατί πίσω από τις σιωπές κρύβονται άγρια μαγειρέματα(ιθαγενής Καταραχαίος ο ίδιος, ξέρω πολύ καλά τι υπέροχο είναι να σε έχουν μια ζωή για… τα απόβλητά τους…)Παρακολουθώ την Δημοτική Αρχή Πύργου στη βουβή «αναμονή» (ή μαγείρεμα;) του απομηχανής θεού… Μια βουβή αναμονή, που κάποτε μου θυμίζει άτομα «καμένα από το ΠΡΟ»… ή από το play station… -χαμένους στον κόσμο τους γενικά, για να μη ξαναγράψω για «ουσίες και οινοπνεύματα» και μου το κόψει το κειμενάκι πάλι ο αρχισυντάκτης…- παρά άτομα με πολιτική θέληση για δράση και λύσεις. Ενώ ζούμε σε κατάσταση άκρως επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία, δείχνουν ξαφνιασμένοι (είναι;) λες και τώρα ανακάλυψαν ότι δεν έχουν λύση!... Και πώς να έχουν αφού ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΑΞΕΙ;…Αλλά ας πάρουμε μια ανάσα από τη «μπόχα» των …σκουπιδιών να σας πω μια πολύ προσωπική μου ιστορία:«Κάποτε μια ψυχή μου έλεγε με χίλια πανέμορφα λόγια πως με αγαπάει τρελά, είμαι η ζωή της, ο κόσμος έγινε όμορφος αφ’ ότου με γνώρισε… κι άλλα «μελένια και ευωδιαστά»… Όμως, πώς να το κάνουμε που δεν με έπειθε; Κάποια μέρα λοιπόν, αντί να ψωνιστώ και να κάθομαι να απολαμβάνω σιωπηρός τα ηφαιστειακά ερωτικά ξεσπάσματά της, της είπα:-Βρε καλή μου, κάνε λίγο κράτει, γιατί, τόσο πολύ που μου λες πως μ’ αγαπάς, στο τέλος μπορεί και να το πιστέψεις –και με μίσησε... Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να διακόπτεις τον παραμυθά, δείχνοντάς του ότι έχεις καταλάβει την παραμύθα του. Θανάσιμο αμάρτημα! Του γκρεμίζεις το σκηνικό και αυτό δεν θα στο συγχωρήσει ποτέ!»Τι τα θυμήθηκα όλα αυτά;Μα γιατί μερικοί από τους μετέχοντες στη Δημοτική Αρχή νομίζω ότι πάσχουν από το ίδιο σύνδρομο με την παραπάνω ομορφούλα… και πως τελικά πιστεύουν τα ψέματά τους!... Πίστεψαν τις υποσχέσεις τους και τα χρονοδιαγράμματα για το κλείσιμο του σκουπιδότοπου της Αγκινάρας και την οριστική επίλυση του προβλήματος της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων και νομίζουν ότι, επειδή το πίστεψαν, λύθηκε το πρόβλημα!… Όμως βλέπετε ότι κάποτε ξυπνούν και οι ιθαγενείς και χαλάνε το σκηνικό… Έτσι ξύπνησαν και οι αυτόχθονες Καταραχαίοι. Δεν «φτιάχνονται» πια με χαντρούλες και καθρεφτάκια, που γυαλίζουν στον ήλιο (π.χ. το ΤΕΙ θα φτιαχτεί στο Καταρράχι).-Και τι έγινε; θα αναρωτιούνται κάποιοι. Και τι είναι οι Καταρραχαίοι; Πάντα ήσαν μια αμελητέα ποσότητα -για τους άρχοντες- οι λιγοστοί κάτοικοι αυτής της «σκόρπιας πολιτείας»…Όμως, γκαρντάσια, τώρα που οι αυτόχθονες δεν κάνουν πίσω, τι θα γίνει με τα σκουπίδια; Πως θα τα διαχειριστούμε στη συνέχεια και πως θα απαλλαγεί από τα σκουπίδια και τον καρκίνο η Αγκινάρα;Άντε ας το πάρει το ποτάμι κι ας σας δώσω τη λύση…Σκουπίδια στο πέλαγος…θυμάστε τα «μπουκάλια στο πέλαγος»;… αυτή την παλιά συνήθεια των ναυτικών και των «ψιλοφευγάτων» έφηβων κοριτσιών… να στέλνουν μηνυματάκια κλεισμένα σε μπουκάλια που πετούσαν στο πέλαγος;Από εκεί πήρα την ιδέα για τα Πυργιώτικα σκουπίδια:Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ:…αφού κλείνονται αεροστεγώς σε πλαστικές σακούλες, να συγκεντρώνονται σε παραλίες (π.χ. στην …λαϊκή παραλία «Ματζάκουρα») και το ειδικό πλωτό απορριμματοφόρο του Δήμου να τα μεταφέρει ανοιχτά στο Ιόνιο και να τα αφήνει απαλά- απαλά «εις τους αφρούς, εις τους αφρούς της θάλασσας…» κι όπου τα πάει ο άνεμος…(για καλό και για κακό προτείνω συνεργασία με τη μετεωρολογική υπηρεσία για να γνωρίζουμε την κατεύθυνση των ανέμων στις επόμενες 1-2-3 ημέρες…)-Μα, θα μου πείτε: Τι γελοιότητες είναι αυτές; Τα σκουπίδια στη θάλασσα; Είναι λύση αυτή;- Μα, θα σας πω: Γιατί είναι λύση οι αυλές μας; η Αγκινάρα ή η δεματοποίηση; (που τη θυμήθηκαν αυτή και την προβάλουν λες και ανακάλυψαν την Αμερική;…) Αυτά δεν είναι γελοιότητες;Φυσικά και δεν είναι λύση ούτε η «δεματοποίηση». Άσχετα αν η δημοτική αρχή μιλάει για τη «δεματοποίηση» λες και ανακάλυψε μια «μαύρη τρύπα» -στα όρια του Δήμου- που θα πέφτουν μέσα τα δέματα των σκουπιδιών και θα εξαφανίζονται…ΥΓ1: Αλλά για τη δεματοποίηση θα τα πούμε στο επόμενο κείμενο με τίτλο:ΔΕΜAΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΕ ΠΑΚΕΤΟ –έχει και delivery;ΥΓ2: Πού αδειάζουν τα απορριμματοφόρα σας τα σκουπίδια που μαζεύουν αυτές τις μέρες, από τους ξεχειλισμένους κάδους, αφού η αγκινάρα είναι κλειστή; Τα «σπέρνετε»; Ή αρχίσατε το delivery; Εσένα ρωτάω κ. Δήμαρχε!

ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ...


Την ώρα που βουλιάξαμε στα σκουπίδια και κινδυνεύει η υγεία η δική μας και των παιδιών μας δεν γίνεται να μην κάνουμε κριτική στους υπεύθυνους.Απαιτούμε λύση τώρα και όχι ευχολόγια.Διαβάστε το σημερινό σχόλιο 11/5/2009 της εφημερίδας ΠΑΤΡΙΣ για το θέμα.

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Oι φοιτητές του Πύργου με τα μούτρα στον ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ
















ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ TO http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_768.html







H προεκλογική εκστρατεία στις φοιτητές εκλογές περιλαμβάνει πολλά... πάρτι.

Άλλα εντός και άλλα εκτός ασύλου...Για τα εντός της ΠΑΣΠ τα είπαμε στο προηγούμενο post για τα εκτός της ΔΑΠ/ΝΔΦΚ μας ενημερώνει το "τρωκτικό' που αναδημοσίευσε τη χθεσινή μας είδηση με την αφίσα για το HOT DANCE SHOW εντός του ΑΣΥΛΟΥ!!!

Πέφτουν όλοι με τα μούτρα και κάνουν ότι μπορούν μήπως και πάρουν καμια ψήφο παραπάνω.ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ Κ.ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΧΩΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ;;;;

ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ;;;;


ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ CLUB ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΣ....















ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚH ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΔΑΠ ΤΟΥ ΤΕΙ

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

ΗΟΤ DANCE SHOW με την ενίσχυση και την ανοχή του Δήμου




Αυτός είναι ο προοδευτισμός ;



Αυτό είναι το Πανεπιστημιακό άσυλο;



Με αφορμή τις αφίσες για το πάρτυ συγκεκριμένης φοιτητικής παράταξης που γέμισαν τον Πύργο και που τυχαία προέρχεται από τον ίδιο κομματικό χώρο με την παράταξη που διοικεί το Δήμο μας θέτουμε τα εξής ερωτήματα:



1. Δεν μας έφταναν τα σκουπίδια έχουμε και την αφισορύπανση με την ανοχή και την ενίσχυση του Δήμου Πύργου;



2.Πώς νομιμοποιείται ο Δήμος Πύργου να παραχωρεί την εξέδρα του Δήμου και των Δημοτών επιλεκτικά σε μια κομματική Φοιτητική Παράταξη για να κάνουν Πάρτυ με ποτά και είσοδο 8 ευρώ με χορηγό μάλιστα συγκεκριμένη διαφημιστική εταιρία;



3. Η ΔΟΥ έχει ελέγξει και έχει σφραγίσει τα εισιτήρια της εκδήλωσης που γίνεται σε χώρο Πανεπιστημιακού ασύλου;



4.Αν ένας πολίτης ενοχληθεί για λόγους κοινής ησυχίας ή για διατάραξη αφού "doors open" too late σε ώρες κοινής ησυχίας και καλέσει την αστυνομία αυτή πως θα επέμβει σε χώρο ασύλου;



5.Οι υπόλοιποι φοιτητές που δεν επιθυμούν να πάνε στη συναυλία αλλά θέλουν να κάνουν κι αυτοί χρήση για οποιοδήποτε λόγο του Πανεπηστημιακού Ασύλου θα πληρώσουν 8 ευρώ;
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΠΩΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ!!!

Η πλατεία ανήκει στους πεζούς




Τα συγχαρητήριά μας για το σημερινό σχόλιο 10 ΜΑΪΟΥ 2009 της εφημερίδας ΠΑΤΡΙΣ για τα μηχανάκια πάνω στην πλατεία.Σε αντίθεση με παλιότερα δημοσιεύματα στην ίδια εφημερίδα που επέκριναν τη Δημοτική Αστυνομία για την υπερβολική αυστηρότητά της κατά τις μεσημεριανές ώρες τους καλοκαιρινούς μήνες θεωρούμε πως το σημερινό δημοσίευμα είναι στο σωστό δρόμο.


Επιτέλους κάποιοι πρέπει να καταλάβουν πως η Πλατεία και οι πεζόδρομοι ανήκουν στους πεζούς και τα παιδιά της πόλης μας.


Αισθανόμαστε για άλλη μια φορά δικαιωμένοι για τον αγώνα μας και τις προσπάθειές μας μέσω αυτού του Blog.


Θεωρούμε πως συμβάλλουμε κι εμείς στην Αλλαγή Νοοτροπίας στην πόλη μας.

Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Εισαγγελική προκαταρκτική εξέταση για τα σκουπίδια


Σε αυτή τη χώρα κανένας δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του!!

Γιατί να τις αναλάβει ο Δήμος Πύργου;

Κανένας δεν ευθύνεται;

Αν ευθύνονται πολλοί ας παραιτηθούν...Είναι το πιο έντιμο που μπορούν να κάνουν.

Ας μας πουν πως δεν μπορούν να διαχειριστούν την κατάσταση και ας πάνε σπίτι τους!!!

Αυτό αφορά όλα τα κόμματα και όλες τις παρατάξεις.

Είναι μεγάλο όπλο η παραίτηση και η ανάληψη ευθύνης ας μη τη ζητάμε μόνο από τους Βουλευτές.


ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΑΝ ΚΡΥΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ.


ΚΑΝΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΜΗ ΔΕΧΤΕΙ ΤΙΣ ΔΙΟΞΙΝΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ.


ΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΤΙΜΟ!!!


ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ!!!


ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΕΡΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΜΑΡΑΝΕ;

ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΠΡΙΝ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΜΕΤΑ!!!




Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Tα χορτάρια στην Αγ.Βαρβάρα κόπηκαν...


Με χαρά σας πληροφορούμε πως καθαρίστηκε από συνεργεία του Δήμου ο χώρος στην Αγ.Βαρβάρα κι έτσι δεν θα μας φάνε τα φίδια.Το αθλητικό κέντρο όμως της Αγ.Βαρβάρας βρίσκεται υπό εγκατάλλειψη και θα πρέπει να γίνουν πολλά και σημαντικά έργα για την αναβάθμισή του.


Δημοσιοποιούμε το σχόλιο της εφημερίδας Πρώτη για το κείμενο που είχε υπογραφεί από σημερινό αντιδήμαρχο για το θέμα της Αγκινάρας όταν ήταν στην αντιπολίτευση.

Αυτό γιατί θεωρούμε πως η σημερινή δημοτική αρχή οφείλει να εντατικοποιήσει τις προσπάθειές της και να υλοποιήσει τις δεσμέυσεις της.


Αυτά τα απλά θέματα της καθημερινότητας είναι σημαντικά για τους πολίτες.Ευχόμαστε κάποια στιγμλη να καταφέρουμε να αλλάξουμε τον τίτλο του Blog και να το ονομάσουμε : ΠΥΡΓΟΣ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ.