Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Κάμερες ή φωτoγραφίες ;


Σε πολλές πόλεις της Ελλάδας υπάρχουν web κάμερες που μεταδίδουν εικόνες στο διαδίκτυο από κεντρικά σημεία τους.Ευτυχώς εμείς στον Πύργο δεν το έχουμε τολμήσει ακόμα γιατί θα "παραβιάζαμε τα προσωπικά δεδομένα" των οδηγών δικύκλων που κυκλοφορούν πάνω στην πλατεία ακόμα και τώρα που η Δημοτική Αστυνομία έχει αποφασίσει να καταπολεμήσει το φαινόμενο.
200 ευρώ είναι το πρόστιμο για διέλευση της πλατείας και πολλές φορές ο Δημοτικός Αστυνομικός δυσκολεύεται και με το δίκιο του να το επιβάλλει.-"Φύγε.. φύγε .." είδα κάποιον να λέει σε ένα γνωστό του που "καβάλα" στη μοτοσικλέτα του μεγάλου κυβισμού προσέγγιζε την Εθνική Τράπεζα και αντ'αυτού "έγραψε" τα παράνομα για ώρα σταθμευμένα δίκυκλα έξω από την Τράπεζα.
Πληροφορήθηκα όμως πως ένα παιδάκι χτυπήθηκε από μηχανάκι ενώ έπαιζε πάνω στην πλατεία κι έτσι το προηγούμενο Σάββατο δεν κυκλοφορούσε τίποτα πάνω στην πλατεία μας και τα άλλα παιδάκια έπαιζαν αμέριμνα.Συνιστώ στους γονείς να στραφούν νομικά εναντίον όχι μόνο του οδηγού αλλά και του Δήμου ως συνυπεύθυνου.
Άλλη μια σκηνή που είδα στην πλατεία είχε πρωταγωνιστή έναν από τους υπαλλήλους Delivery που κοιτούσε με αγωνία δεξιά-αρίστερα με σκοπό να "κόψει δρόμο" από την πλατεία και να βρεθεί πιο γρήγορα στο Ταχυφαγείο που δουλεύει για να συνεχίσει τις παραδόσεις σε σπίτια.
Η αλήθεια είναι πως ως έλληνες έχουμε την τάση να παρανομούμε και δεν το κάνουν μόνο νεαρά παιδιά που θα μπορούσαμε να το δικαιολογήσουμε μιας και δεν έχουν παιδιά και δεν ξέρουν το συναίσθημα του γονιού όταν ένα μηχανάκι πάνω στην πλατεία απειλεί να χτυπάησει το παιδί του, το κάνουν και γονείς με τα παιδιά πάνω στη μηχανή.Είδα έναν και καμάρωνε κιόλας..!!
Προτείνουμε λοιπόν ως λύση τις κάμερες σε όλη την πλατεία ή αν είναι ακριβό το κόστος και θεωρηθεί αντιδεοντολογικό ας προμηθεύσει ο Δήμος τους Δημοτικούς Αστυνόμους με μια φωτογραφική μηχανή κι αντί να κόβουν πρόστιμα ας φωτογραφίζουν απλά τους εποχούμενους διαβάτες.Κι ας κάνουμε μετά μια φωτογραφική έκθεση στο Δημαρχείο να δούμε ποιοί από αυτούς θα θέλουν να φιγουράρουν και ποιές από τις εταιρίες των Ταχυφαγείων θα επιθυμούσαν να "διαφημιστούν" κατά αυτόν τον τρόπο.

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Φτηνά τη γλύτωσε η "Τράπεζα της Ελλάδος"


Μεγάλοι οι κίνδυνοι από τα αυτοκίνητα πάνω στην Κεντρική Πλατεία του Πύργου.Έκανε όπισθεν το φορτηγάκι της χρηματαποστολής που δεν μπορούσε να πάει από το πίσω μέρος έπρεπε να ανέβει πάνω στην πλατεία και ευτυχώς η κολώνα άντεξε....

Συμφωνούμε απόλυτα με το σχόλιο της εφημερίδας "Η Πρώτη".

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

Άνοιξαν τα σχολεία....


Χτες 11 Σεπτεμβρίου 2008 ξεκίνησαν και πάλι τα μαθήματα στα σχολεία της πόλης μας.Πολλά προβλήματα σε πολλά σχολεία κυρίως κτηριακά αντιμετώπισαν οι μικροί μαθητές.Εμείς όμως παρατηρήσαμε πως δεν υπάρχουν σχολικοί τροχονόμοι έξω από τα σχολεία μας για να διευκολύνουν τη μετάβαση των μαθητών.Τα παιδιά είναι το μέλλον αυτής της πόλης αξίζουν καλύτερα Σχολεία με πιό όμορφο περιβάλλον..Έχετε δει τα Νηπιαγωγεία του Πύργου;Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε στο βάθος την είσοδο του 7ου Νηπιαγωγείου (οδός Γορτυνίας και Αγίου Γεωργίου).Αριστερά βλέπετε παρκαρισμένα παράνομα αυτοκίνητα πάνω στο πεζοδρόμιο.Δεξιά βλέπετε κατειλλημένο πεζοδρόμιο από κατεδαφισμένο κτήριο.Ο δρόμος αυτός είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος γιατί τα διερχόμενα αυτοκίνητα παίρνουν τη στροφή με μεγάλη ταχύτητα προς την Αγίου Γεωργίου.Σας ερωτώ κύριοι της Δημοτικής Αρχής..... Γιατί δεν υπάρχουν σχολικοί τροχονόμοι; Γιατί δεν έχετε φροντίσει να καθαρίσετε τα υλικά από το πρόσφατα κατεδαφισμένο κτήριο; Γιατί δεν στέλνετε έστω κατά την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών έναν δημοτικό αστυνομικό για να εξασφαλίσει την πρόσβαση των παιδιών από το κατειλημμένο συνήθως πεζοδρόμιο;Πώς θα φτάσει το νήπιο στο σχολείο του με ασφάλεια; Ποιός θα έχει την ευθύνη αν συμβεί ατύχημα;Γιατί αφού επιλέξατε να τοποθετήσετε εκεί το Νηπιαγωγείο δεν φροντίσατε να βάλετε κι ένα φανάρι ή μια διάβαση πεζών; Έχετε την απαραίτητη σήμανση πως στο σημείο έχουμε διέλευση μαθητών;


Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

Η δικαίωση μας...


Το παραπάνω δημοσίευμα της τοπικής εφήμεριδας του Πύργου σήμερα 10/9/2008 δικαιώνει όλα όσα έχουμε γράψει στο blog αυτό.Πολλοί μας έχουν κατηγορήσει πως δυσφημούμε τον Πύργο και κάνουμε παρατηρήσεις σκληρές με σκοπό να κάνουμε αντιπολίτευση στη σημερινή δημοτική αρχή.Δυστυχώς για κάποιους δεν είναι έτσι.Αναγνωρίζουμε πως οι αλήθειες πονάνε.Περισσότερο από όλους όμως πονάμε εμείς οι πολίτες αυτής της Πόλης.Δηλώνουμε απερίφραστα πως θα συνεχίσουμε να προβάλουμε τα χάλια της Πόλης μας αφού από ότι φαίνεται είναι ο μοναδικός τρόπος για να γίνει κάτι .... Εμάς δεν μας ικανοποιούν τα λόγια και οι υποσχέσεις, μας ικανοποιεί η πραγματικότητα που βιώνουμε.Σήμερα λέμε ΜΠΡΑΒΟ στη Δημοτική Αρχή που επιτέλους εντόπισε το πρόβλημα χωρίς ευτυχώς να έχουμε θρηνήσει κάποιο θύμα.Αύριο όμως θα είμαστε πάλι εδώ με πειστήρια και αποδείξεις να υποδείξουμε όσα κάποιοι κλεισμένοι στα γραφεία της εξουσίας δεν βλέπουν.....

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Η διαφορά νοοτροπίας των Ελλήνων του εξωτερικού


Η παρακάτω επιστολή δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα καθημερινή το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008.Αναφέρεται στο Eco River Festival και στη διαφήμιση τσιγάρων.Αν και καπνιστής συμφωνώ απόλυτα με τον "απλό γιατρό".Απορώ πως κανένας από τα τοπικά μέσα της Ηλείας δεν έκανε την ίδια παρατήρηση.

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Οι πινακίδες του Δήμου



Να που μερικές φορές ο Δήμος Πύργου τοποθετεί πινακίδες με τηλέφωνα καταγγελιών για αυτούς που βάζουν τα σκουπίδια όπου βρουν.Να και η απαράδεκτη συμπεριφορά των πολιτών αυτής της Πόλης που δεν διακρίνονται για την οικολογική τους ευαισθησία.Ποιός έχει όμως την ευθύνη αφενός για την πρόληψη του φαινομένου κι αφετέρου για την καταστολή του;Ας μας απαντήσει κάποιος ...Η φωτογραφία είναι από την περιοχή του στρατοπέδου της ΣΕΤΤΗΛ.

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2008

Βουνό του Κατακόλου....

Μου έστειλαν το παρακάτω mail και το δημοσιεύω για την ενημέρωσή σας.

Στο πολύπαθο βουνό ξεφυτρώνουν τώρα όχι μόνο κατοικίες αλλά ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ & μάλιστα ΤΡΙΟΡΟΦΕΣ...Από ό,τι έμαθα τυχαία μάλιστα στην περιοχή δεν επιτρέπονται ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ (έτσι μου είπε κτηματομεσίτης μάλιστα). Παρ όλα αυτά στο ΒΟΥΝΟ χτίζεται ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ!!!!

Ο Δήμος Πύργου έθεσε τους ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ του σχετικά με την κατασκευή στο προχθεσινό συμβούλιο μετά καταγγελίες κατοίκων!
=================
Τον προβληματισμό της εξέφρασε η Δημοτική Αρχή Πύργου για την νομιμότητα ως προς το ύψους τριώροφου κτιρίου που ανεγείρεται στην κορυφογραμμή του βουνού, κατά την
διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Πύργου, μετά από τηλεφωνικές καταγγελίες κατοίκων της περιοχής.

Το έγγραφο που διάβασε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ Στάθης Καννής
προς το σώμα ανέφερε τα εξής:
«Από το σχετικό φάκελο της υπηρεσίας μας της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών
προκύπτει ότι ο επιτρεπόμενος αριθμός ορόφων στην περιοχή αυτή είναι 2 βάσει της
απόφασης 1298/4―5―1999, απόφαση της Διεύθυνσης Παριβάλλοντος και Χωροταξίας
Δυτ. Ελλάδος έγκρισης τροποποίησης Σχεδ.Πόλης.
Αμέσως καταθέσαμε στο Γραφείο Πολεοδομίας και την Αρχιτεκτονική Επιτροπή
έγγραφο με το οποίο ζητάμε να διενεργηθεί έλεγχος για την νομιμότητα της συγκεκρι-
μένης άδειας καθώς και να μας γνωστοποιηθεί επίσης με ποιο τρόπο εκδόθηκε η άδεια
τριών ορόφων στη θέση αυτή.

Μας απάντησε η πολεοδομία ότι υπάρχει άλλο, διορθωτικό έγγραφο τροποποί-
ησης του Σχεδίου Πόλης -Ορθή Επανάληψη- με ημερομηνία 6/4/04, δηλαδή πέντε χρό-
νια μετά την τροποποίηση του 1999 που είχε εγκριθεί από την περιφέρεια που διορθώνει
την τροποποίηση αυτή ως προς τον περιορισμό των ορόφων και επαναφέρει το
αριθμό των ορόφων σε 3. Το διορθωτικό αυτό έγγραφο, δε φέρει την υπογραφή και
την σφραγίδα του εκ μελετητών της τροποποίησης του 1999 Δημ. Αποστολόπουλου,
φέρει θεώρηση του τότε αντιδημάρχου με ημερομηνία 4/6/1999, ενώ η σημείωση
«ορθή επανάληψη» φέρει ημερομηνία 6/4/2004, και από την έρευνα που κάναμε
δεν έχει εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Επίσης το διορθωτικό έγγραφο έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ αλλά ουδέποτε
κοινοποιήθηκε στον Δήμο Πύργου. Άποψη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου είναι ότι
η «ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ» δεν ισχύει, έστω και αν έχει δημοσιευτεί στο ΦΕΚ, αφού στην
ουσία είναι τροποποίηση της τροποποίησης που θα έπρεπε να έχει περάσει από την διαδικασία της τροποποίησης (απόφαση Δ.Σ. για την αύξηση του αριθμού των ορόφων, ΣΧΟΠ
κ.λ.π.)».

Στη συνέχεια το λόγο πήραν από την πλευρά της μείζονος μειοψηφίας οι κ Δημό-
πουλος, Καλόφωνος και Ανδριόλας οι οποίοι ζήτησαν όλο το φάκελο προκειμένου να
ενημερωθούν και να δουν εάν όντως υπάρχει θέμα με το ύψος και σε νέα συνεδρίαση
να εκφράσουν την άποψή τους για το θέμα αυτό. Αίτημα που από την πλευρά της Δημοτι-
κής Αρχής έγινε δεκτό.

Ελπίζω αξιότιμοι κοι του Δημοτικού Συμβουλίου όχι μόνο να μην περάσετε τη τροπολογία αλλά να επανεξετάσετε το θέμα της οικοδόμησης, τεμαχισμού & οικοπεδοποίησης του βουνού ολόκληρου

--
Posted By ΗΛΕΚΤΡΑ to SAVE ILEIA at 8/20/2008 09:23:00 PM

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

Σώστε το Κατάκολο - Σώστε το λιμάνι του Πύργου

Παρακαλώ διαβάστε και υπογράψτε αν συμφωνείτε την επιστολή προς το Νομάρχη Ηλείας για την Περιβαλλοντική Προστασία του Λιμανιού του Πύργου.

http://www.petitiononline.com/katakolo/


Αυτοδιοίκηση χωρίς κοινωνική λογοδοσία είναι καταδικασμένη στη συνείδηση των πολιτών.

Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

Απολαύστε τη νέα Υπηρεσία της πόλης μας...



Αγροφυλακή με πινακίδα που έφτιαξαν -ήθελα να ήξερα που- που δυσφημίζει και την ίδια την Υπηρεσία και την πόλη μας.Αγρονομικό Τμήμα Πύργου....Απολαύστε το.....

Απολαύστε τη νοοτροπία της Πόλης μας...


Διαβάστε το δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας στις 30/6/2008....και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας....Μιά φορά είπε η Δημοτική Αστυνομία να κάνει αυτό για το οποίο πληρώνεται και να το σχόλιο που εισέπραξε...Ε όχι αυτή η νοοτροπία θα πρέπει να σταματήσει..επιτέλους!!!!!!!Αν είναι έτσι όπως τα λέει ο δημοσιογράφος να βάλουν μια πινακίδα που να λέει: "ΚΑΘΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΑΣ ΚΙ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ..ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ ΠΑΝΩ" Μέχρι να δούμε αυτή την πινακίδα καλό θα είναι η Δημοτική Αστυνομία να κάνει τη δουλεία της ..όχι όμως ευκαιριακά αλλά κάθε μέρα και νύχτα!!!

Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Παρκάρετε άφοβα πάνω στην πλατεία....




Αυτό γίνεται μόνο στον Πύργο...Χθες 26 Μαϊου παρκαρισμένο πάνω στην πλατεία ένα περιπολικό...Σήμερα 27 Μαϊου τρία αυτοκίνητα...Τα μηχανάκια εξακολουθούν να διέρχονται με κίνδυνο να τραυματιστεί κάποιο παιδί...Τότε όλοι θα λυπηθούν...το ζήτημα είναι ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ..........ΤΙΠΟΤΑ.........Γεράσιμε είσαι σπίτι;;;;;Δημοτική Αστυνομία και Τροχαία ας δώσουν τέλο στην ΑΣΥΔΟΣΙΑ.

Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Διάθεση αντιπολίτευσης...

Σε απάντηση ενός περιηγητή της ιστοσελίδας μας θα πρέπει να σημειώσουμε τα εξής:
1.Ζούμε σε μια πόλη υποβαθμισμένη πολιτιστικά, περιβαλλοντικά και οικονομικά.Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει ο καθένας μας.
2.Δεν κάνουμε αντιπολίτευση στην τωρινή δημοτική αρχή..ίσα ίσα η κριτική τη βοηθάει να δει τ λάθη και να κάνει την πόλη μας καλύτερη.
3.Αντιπολίτευση κάνουμε σε όλους που θέλουν να υποτιμούν τη νοημοσύνη των πολιτών.
4.Το σχόλιο μας για την ιστοσελίδα του Δήμου Πύργου όταν έγινε η ιστοσελίδα δεν υπήρχε.
5.Ο μικροκομματισμός μας έχει καταντήσει έτσι.
6.Κάθε κριτική ευπρόσδεκτη και κάθε λύση προβλημάτων χαρά μας.
7.Δεν μπορεί να δίνονται λεφτά για τη γιορτή σαρδέλας στο Κατάκολο και να έχουμε ένα Δήμαρχο που κλαίγεται συνεχώς πως δεν έχουμε χρήματα και είμαστε χρεωμένοι.

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΙΩΝ

Οι κάτοικοι της Ηλείας δεν διακρίνονται εδώ και πολλά χρόνια για τις οικολογικές τους ευαισθησίες.Στην Ηλεία έχουν γίνει πολλά εγκλήματα εκτός από το τωρινό ολοκαύτωμα.
Τα εγκλήματα αυτα είναι: 1.Η άναρχη δόμηση όλων των πόλεων και χωριών 2.Η καταπάτηση μεγάλου μέρους του αιγιαλού και η κατασκευή αυθαίρετων παραθεριστικών οικιών.(δεν υπάρχει Ηλείος χωρίς το αυθαίρετό του) 3.Η αποξήρανση των λιμνών Αγουλινίτσας, Μουριάς, Κάστας (τρεις λίμνες σε ένα Νομό) 4.Η αλόγιστη χρήση φυτοφαρμάκων που προκαλούν καρκινογενέσεις σε μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού 5.Η καταπάτηση τεράστιων εκτάσεων δασών για να γίνουν ελαιώνες και 6.Οι παράνομες χωματερές που κάθε δήμος έχει τη δική του.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με την έλλειψη παιδείας και πολιτισμού σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού (όποιος διαφωνεί ας κοιτάξει τα στατιστικά της ΕΣΥΕ) ολοκληρώθηκαν με τη μεγάλη αυτή καταστροφή.
Ισως αυτό να γίνει μάθημα στους Ηλείους οι οποίοι δεν αγαπούσαν τον τόπο τους.Ισως τώρα καταλάβουν την αξία του, βάλουν στην ακρη τον υπέρμετρο ατομισμό και κομματισμό και ξαναφτιάξουν το νομό τους.
Για την κατάντια της Ηλείας τόσα χρόνια να το ξέρετε φταίνε οι ίδιοι οι Ηλείοι και η νοοτροπία τους.
Δεν σέβονταν τη φύση, διέπραξαν ύβρη που έλεγαν και οι αρχαίοι έλληνες, έχουν αυτή την ώρα ανίκανους πολιτικούς αντάξιους τους και για τους λόγους αυτούς καταστράφηκαν.ΕΠΕΣΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΨΕ.